افراد سیگاری و افراد مبتلا به COPD در معرض خطر بالاتر: مطالعه

نخست وزیر مجددا نیاز به رعایت 'اجتماعی فاصله' هنجارها در زمان آمدن و موظف است که طرح اقدام برای پست-مستند دوره

توسط ABDOOSNEWS در 25 فروردین 1399
lockdown
نخست وزیر مجددا نیاز به رعایت 'اجتماعی فاصله' هنجارها در زمان آمدن و موظف است که طرح اقدام برای پست-مستند دوره را به میچرخد دور این نیاز اساسی. Pixabay

توسط D. C. PATHAK

خوش خوانش از کارشناسان از جمله مدیر AIIMS دهلی نو در مورد اثربخشی 21-day مستند در کاهش خطر "جامعه گسترش' از کرونا ویروس در هند بودند و در پس زمینه هنگامی که نخست وزیر نارندرا تعامل با وزرای ارشد از طریق تله کنفرانس در تاریخ 2 آوریل برای بررسی همه گیر ، او تاکید کرد که وجود خواهد داشت هیچ کسب و کار به طور معمول " اما خواست آنها را به عمد در یک مبهوت 'استراتژی خروج' به صورت مشترک با این مرکز برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این مستند بود که تمدید شده یا نه.

نخست وزیر مجددا نیاز به رعایت 'اجتماعی فاصله' هنجارها در زمان آمدن و موظف است که طرح اقدام برای پست-مستند دوره را به میچرخد دور این نیاز اساسی. مرکز دریافت کرده مخلوط بازخورد از ایالات متحده. وزیر دهلی نو اضافه شده است به وضوح فکر نشان می دهد که هر گونه آرامش مستند در پایتخت خواهد بود قبل توسط 'تست سریع' در "خوشه" است که تا به حال تبدیل شدن به 'نقاط' — تا حد زیادی به دلیل غیر قابل تشخیص حرکات از واعظان از Nizamuddin مبتنی بر تبلیغ مرکز. Cordoning از همه از جمله نقاط مهم در سراسر کشور به صورت تست برای تعیین بار پس از آن 'quarantining' و یا بستری شدن در بیمارستان را در واقع یک پایه بخش از هند برنامه ریزی استراتژیک برای مقابله با بحران.

lockdown
21-day مستند در هند است و انتظار می رود تا پایان آوریل 14, اما ممکن است گسترش. Pixabay

صحبت از امکان آرامش محدودیت در حرکت ممکن است به ذکر است که در زمان عادی مردم نقل مکان کرد و برای اهداف کار, خرید, سرگرمی, مراقبت های پزشکی و آموزش و پرورش و در نتیجه آزادی حرکت خواهد باید همگانی و خودتنظيم در یک شیوه ای است که ساخته شده حس. تثبیت سیستم حمل و نقل ایجاد زنجیره تامین برای کالاهای اساسی از جمله دارو و میکرو-مدیریت خدمات عمومی در سطح زمین خواهد شد که داده می شود توجه خاص. در حالی که فعال دست زدن به این بحران جهانی توسط نخست وزیر ما و تیم او اطمینان چه در آزمون برای لحظه ای است که توانایی دولت برای رسیدگی هماهنگ اجرای پست-مستند پروتکل های.

تمایل محلی در محلات و RWAs به عمل احتیاطی بایدها و نبایدها است که به خوبی برای همه شناخته شده در حال حاضر خواهد شد از اهمیت حیاتی برخوردار است. وجود خواهد داشت هیچ مشکلی در مورد دولت ارائه تفکیک مردم با تمام لوازم ضروری پزشکی توجه و حمایت مالی در هر کجا که لازم است. در بخش روستایی 'اجتماعی فاصله' ساخته شده است به کار کشاورزی — آگاهی از نیاز برای جلوگیری از جشن گرفتن togethers برای در حال حاضر به راحتی می توان مطرح وجود دارد. بهره وری از حکومت را به دروغ در ساخت ترتیبات برای جمع آوری, ذخیره سازی و فروش از تولید و سریع حواله پول به رشد. این مسئولیت باید واگذار به دولت های منطقه — ما باید خدا را شکر که هند به ارث برده چارچوب نسبتا خودمختار واحد اداری در زمین رهبری جمع-SP اواز یا موسیقی دو نفری که می تواند دیدار با تمام خواسته های ضروری مردم است.

نخست وزیر مودی است پس از مشورت چراغ های پیشرو در تمام حرفه ها و احزاب سیاسی در اقدامات ممکن است که می تواند گرفته شده توسط هند به بادبان را از طریق بحران است. هدف باید به مردم بازگشت به کار — زودتر از بعد. در اینجا چند خط رویکرد خود را نشان می دهد. تمام واحدهای تولیدی بزرگ یا کوچک — در عمومی و یا بخش خصوصی — ممکن است مجبور به بازگشایی با کارکنان در شیفت در آینده به سر کار در خطوط مونتاژ. شرکت های است که می توانیم آن را باید گسترش حمل و نقل خود را در کارکنان و مدیران یک شیفت با چیدن آنها را از نقاط ثابت. حمل و نقل عمومی را به ظهور برای دیگران — در اینجا یک جدید تمرین از محدود کردن مسافران به یک سوم از ظرفیت یک مربی و یا اتوبوس برای حفظ 'اجتماعی فاصله' می تواند به تصویب رسید. کسی بیرون رفتن برای کار باید یک ماسک یا یک چهره پوشش' با استفاده از یک روسری — شهردار نیویورک در حال حاضر توصیه می شود دومی برای خود مردم — و نه لزوما یک high-end بالینی تجویز تدبیر بود که ضروری پزشکی و پیراپزشک پرسنل اداره تاج موارد است.

کارفرمایان باید ترکیب اجتماعی فاصله' به عنوان یک کار اضافی اخلاق هنجار و شامل وعده غذایی رایگان در محل کار به حمایت از آن در صورت لزوم. احتیاطی حرارتی غربالگری از مردم گزارش کار خواهد بود مهم است. مغازه داران و محلی و ارائه دهندگان خدمات به کارگیری چند دست هر یک می تواند تمرین های اجتماعی به فاصله' حتی بیشتر به راحتی. در دسترس بودن بانکی و ATM امکانات باید کمک به کسب و کار در unorganised و غیر رسمی بخش از اقتصاد به رفتن نگه دارید. سوال مهم از جبران خسارت ارائه شده به کسب و کار به خصوص به MSMEs خواهد بود و تحت نظر گرفتن سیاست گذاران. از محیط زیست خود اعمال محدودیت باید حمایت لیبرال استفاده از بخش 144 CrPC که دلسرد مجمع از چهار یا بیشتر افراد در باز است. در هند که در آن موارد برای تجمعات مذهبی هستند به طوری که مکرر از این نوع ممنوعیت مطلوب است در منافع عمومی. اصل تنها ضروری ' جنبش بودن مجاز را باید در ذهن نگه داشته شود اما بدون سخت گیری از یک سیستم نظارتی از 'مجوز' بودن را به بازی آورد. افتتاح سرگرمی مراکز و یا در مجموع بازسازی موسسات آموزشی ممکن است یک اولویت فوری در زمینه.

lockdown
خوش خوانش از کارشناسان از جمله مدیر AIIMS دهلی نو در مورد اثربخشی 21-day مستند در کاهش خطر "جامعه گسترش' از کرونا ویروس در هند بودند و در پس زمینه. Pixabay

رهبری در ملی apex حال انجام آن کمی برای حفاظت از کشور از قریب الوقوع 'جامعه' شیوع کرونا ویروس است و در حال حاضر برای ایالات متحده موسسات و افراد زیادی به سهم خود را از مسئولیت در برخورد با باقی مانده آویزان کنید. آن است که در واقع قابل توجه چگونه نخست وزیر مودی در ارتباط با مردم از طریق دستگاه های ساده مانند یک جمعی تشویق پزشکی مردم و روشنایی یک لامپ برای نشان دادن "هیچ کس به تنهایی' به تا حد زیادی درمان تهدید به توده روانشناسی و بهداشت روانی است که این اپیدمی می تواند داشته باشد مطمئنا ایجاد می شود. او ثابت می شود یک رهبر ملی در معنای واقعی و نه صرفا یک رئیس دولت است. برخی از بخش های اپوزیسیون تلاش کرده اند برای پیدا کردن گسل با نخست وزیر مودی — نه برای مصرف مستند تصمیم خود اما برای ساخت این خبر در کوتاه مدت متوجه دلیل که به گفته آنها توانمند مشکل بزرگ مشارکت مهاجران در جاده ها با خانواده های خود به وجود آمد در وهله اول. آنها باید بدانند که برای هر دو کارفرمایان و کارکنان فوریت مستند در شک و تردید هرگز. نتیجه از طریق 'مهاجرت معکوس', شده است می تواند پیش بینی شده اما مقامات نگران از دولت را رسیدگی به مشارکت مهاجران پس از آن در صورت رضایت بخش داشته باشید. جنبه های اقتصادی کاهش ناراحتی ناشی از طولانی مستند به توده ها بدون معنی خواهد بود عمدتا آزمایش عملکرد اداری ماشین آلات از کشور و قطعا در بررسی — اقدام به عنوان یک عامل مهم تأثیر سیاسی پاسخ از مردم شود.

شکی نیست که در بسیاری از زندگی نخواهد بود همان دوباره و حتی زمانی که خطر ویروس است که از گذشته ما است. در کسب و کار و زندگی شخصی قابل پیش بینی تغییرات در اینده نزدیک است. اول تعیین جهش در فناوری های کاربردی در حال حاضر در حال شواهد به عنوان کسب و کار در حال یادگیری کار با حداقل نیروی انسانی و فروشگاه ها در حال امید بستن برای رسیدن به مشتریان خود را در خط. بحث در مورد اینکه آیا مبتنی بر فن آوری اتوماسیون احتمالا می تواند تشدید بیکاری است که در نهایت وزن نفع سابق — در درجه اول به دلیل هزینه-اثربخشی به عنوان یک عنصر اساسی از سود نیز به دست آوردن یک سطح جدید از اهمیت در یک وضعیت رکود اقتصادی. در مرحله دوم تجدید حیات بومی اقتصاد هند بود که خیلی وابسته به تعامل جهانی است, پیش بینی و آن را تبدیل به یک منبع مهم از شغل و اشتغال است. و ثالثا یک آموزش برای سرخپوستان از تاج بحران است که فقط به عنوان آنها در مقابله با این خطر با چرخش به داخل خانه آنها نیز باید کمک به بهبود اقتصاد هند با در نظر گرفتن به صفحه اصلی محصولات داخلی تور و بومی خدمات. وجود دارد احتمال بزرگ شدن سیستم را به ناشران و تحویل محصولات و خدمات کمک داوطلبانه تصویب چند تغییر در شیوه زندگی مردم ، همچنین اتکای بیشتر در خانه غذا تا حدی به دلیل عدم اطمینان از سطح و بهداشت دست' در مفاصل مواد غذایی تمایل به سمت اجتماعى کردن در گروه های کوچک "شناخته شده' افراد و نه در اجتماعات بزرگ و فرهنگی تغییر به نفع تمایل به استفاده از زمان شخصی بیشتر fruitfully می تواند پایدار روند setters.

همچنین به عنوان خوانده شده - ICMR ادعا می کند بیش از 40 COVID-19 واکسن در حال توسعه

جالب, تاج, همه گیر شده راهپیمایی در سیاست آمریکا با فراخوانی یک بحث در مورد اینکه آیا در یک جامعه تقدیر به 'دولت رفاه' تا به حال برای غلبه بر 'شرکت رایگان در سفارش به عدالت گسترده تکه از جمعیت بود که از لحاظ اقتصادی ضعیف تر و از این رو آسیب پذیر تر از طبقات مرفه در موضوع زنده ماندن در یک بحران. در ما که سوم بدترین آسیب دیده ملت پس از ایتالیا و اسپانیا از حزب دموکرات نامزد برای Presidentship است که گفته می شود با بهره گیری از ایدئولوژیک ایستاده Bernie Sanders. در هند ضد مودی نیروهای برجسته کلاس تقسیم در زمینه تاج مستند توسط وی از سوی مامورین که هند را فقیر و ضعیف شده بود مراقبت از. اداری پاسخ از مرکز و ایالات متحده اگر هماهنگ در شیوه ای که مودی رژیم در تلاش برای اطمینان حاصل شود باید این کشور را قادر به مراقبت از مردم عادی در قرنطینه اردوگاه و یا در خارج از طریق دوره حاد مشکل است. در پایان روز هند خود را سیاسی و دکترین اقتصادی که مناسب آن نابغه است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب