مدیریت هوشمندانه خود را شیرین هوس میان مستند

با توجه به مستند محدودیت های بیماران مبتلا به سرطان در صورت شدید قطعیت در مورد آینده خود را درمان. Pixabay توس

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399
Cancer
با توجه به مستند محدودیت های بیماران مبتلا به سرطان در صورت شدید قطعیت در مورد آینده خود را درمان. Pixabay

توسط دکتر Abhishek شانکار و دکتر دیپاک Saini

به تازگی پدید آمده Covid-19 ویروس به تغییر زندگی ما در بسیاری از راه. این مستندات اعمال شده توسط بسیاری از کشورها بسته اند اما ملزومات خدمات برای جلوگیری از جامعه انتقال این ویروس با دقیق تر مراحل را تهدید به عنوان مورد اعداد و اطلاعات مرگ و میر رشد توسط دقیقه است.

بهداشت و درمان ضروری خدمات در هر زمان اما هرگز بیشتر از یک بحران مانند این شده است به شدت تحت تاثیر قرار به عنوان تمرکز اصلی منتقل شده است به مدیریت بحران و بهداشت و سلامت دیگر شرایط اضطراری به جای مراقبت های معمول.

بسیاری از اعمال جراحی الکتیو هستند که به تعویق افتاده و یا به تاخیر افتاد و بیماران هستند توصیه می شود برای جلوگیری از غیر ضروری بیمارستان بازدید و تعویض به تله مشاوره برای مشکلات ناشی.

برای بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان این وضعیت یک کابوس زندگی به عنوان چهره آنها نه تنها تهدید Covid-19 فشار از مستند محدودیت بلکه شدید قطعیت در مورد آینده خود را در درمان سرطان و مرتبط با آن نتیجه است.

بیماران مبتلا به سرطان روبرو هستند استارک انتخاب در مورد ادامه درمان و یا به تأخیر انداختن آن به کاهش Covid-19 خطر است. بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان در هند سفر بزرگ فاصله برای دریافت درمان اما در حال حاضر آنها می توانند دسترسی به درمان حتی اگر آنها مایل به ادامه و به شرکت های هواپیمایی و خدمات راه آهن هستند نه عامل.

طبعا بیماران می خواهید بتن پاسخ در مورد زمانی که آنها می توانید شروع به درمان سرطان چه پیامدهایی اگر یک شکاف وجود دارد در درمان خود را در شانس خود را برای بازیابی و خطرات برای ایمنی خود را اگر آنها حضور در بیمارستان.

وجود ندارد one-size-fits-all پاسخ به این پرسش.

تاثیر روانی در بیماران و خانواده های آنها شروع به خودی خود نشان می دهد.

Cancer treatment
بیماران مبتلا به سرطان روبرو هستند استارک انتخاب در مورد ادامه درمان و یا به تأخیر انداختن آن به کاهش Covid-19 خطر است. Pixabay

پسر به تازگی تشخیص داده شده در بیماران نوشت: به ما: "پدر من تشخیص داده شده است با سرطان کلیه با ریه متاستاز 21 روز پیش. او ایمونوهیستوشیمی نمونه نمی تواند پردازش شود در این مستند و او توصیه به ماندن در خانه با توجه به سن و سال او از سال 83. من نگران هستم در مورد سرطان خود را اما در همان زمان این عفونت بیش از حد."

یکی دیگر از خانواده بیمار نوشت: "امن است به مراجعه به بیمارستان برای PET-CT که من شنیده ام که بیماران مبتلا به سرطان بیشتر در معرض ابتلا به گرفتن عفونت است؟" مادرش به سرطان کولورکتال است و پس از عمل جراحی و پس از چهار دوره شیمی درمانی. او برنامه ریزی شده برای PET-CT برای ارزیابی شد اما وحشت زده به روش بیمارستان در این مستند.

در زمان عادی بیماران مبتلا به سرطان در صورت عدم اطمینان و باید به مبارزه با بسیاری از جبهه برای مقابله با, اقتصادی, اجتماعی, خانواده و چالش های شخصی که تشخیص سرطان به ارمغان می آورد. در طول درمان فعال بیماران مبتلا به سرطان نیاز مکرر بيمارستان بازديد قبل از عمل و بعد از عمل باقی می ماند, شیمی درمانی, جلسات تست های آزمایشگاهی و رادیولوژی تصویربرداری روزانه و قرار ملاقات برای جلسات پرتودرمانی (که اغلب در طول هفته). تمدید بازدیدکننده داشته است بیمارستان به این معنی است که بیماران مبتلا به سرطان بسیاری از آنها ضعف سيستم ايمنی به عنوان یک نتیجه از عوارض ناشی از درمان به احتمال زیاد در معرض عفونت است.

داده های در حال ظهور از بسیاری از کشورها تحت تاثیر این بیماری همه گیر نشان می دهد که اکثریت Covid-19 بیمارانی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان رنج می برند از بیماری های قلبی و تنفسی, بیماری دیابت و فشار خون و یا سرطان است.
در اینجا ما تلاش کرده اند به آدرس بسیاری از نگرانی ها از سرطان و به حداقل رساندن ترس و عدم اطمینان مربوط به درمان سرطان و نتیجه آن در میان این Covid-19 بحران است.

که بیماران مبتلا به سرطان در معرض خطر ابتلا به عفونت کرونا ويروسی?

بیماران مبتلا به سرطان که مسن تر هستند (بیش از 70) و با داشتن یک یا بیشتر همراه co-morbidities یعنی بیماری های قلبی و عروقی فشار خون بالا دیابت و بیماری های ریوی هستند در معرض خطر ابتلا به عفونت کرونا ويروسی.

چه علائم کروناویروس بیماری در بیماران مبتلا به سرطان ؟

Coronavirus بیماری های مرتبط با علائم آن شامل تب جدید مداوم خشک سرفه و مشکل در تنفس و خستگی و گلو درد. شواهد جدید نشان می دهد برخی از بیماران تجربه از دست دادن طعم و بوی. ارائه این بیماری متفاوت است در بیماران مبتلا به سرطان اما شانس پیشرفت به شدید یا انتقادی بیماری های شایع تر با بیماران مبتلا به سرطان.

Cancer
برای بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان این COVID وضعیت یک کابوس زندگی. Pixabay

چه هستند شانس ابتلا به عفونت کرونا ويروسی اگر بیماران مبتلا به سرطان آمدن به بیمارستان برای درمان ،

شانس ابتلا به عفونت کرونا ويروسی می کند با افزایش مکرر بیمارستان بازدیدکننده داشته است. آن گزارش شده بین 10 – 30% در گزارش از بیمارستان های مختلف در چین که در آن Covid-19 بيمار درمان.

من باید بازدید از بیمارستان ؟

در این سناریوی حال حاضر بهترین توصیه این است که برای به حداقل رساندن بازدیدکننده داشته است بیمارستان برای بیماران مبتلا به سرطان و تله مشاوره می تواند یک جایگزین خوب برای جلوگیری از تماس مستقیم بین بیماران و مراقبت از سرطان ارائه دهنده برای اکثریت قریب به اتفاق معمول قرار ملاقات.

من در حال حاضر با داشتن درمان سرطان است. من باید من ادامه درمان و یا جلوگیری از آن را به عنوان من باید برای رفتن به بیمارستان اغلب برای درمان من.

هیچ بیمار مبتلا به سرطان باید توقف, به تعویق انداختن یا لغو درمان خود را به عنوان اظهار داشت: در دستورالعمل از سرطان های مختلف موسسات/جوامع/بيمارستان. بیمارانی که در بیمارستان باید اتخاذ تماس و قطرات احتیاطی که به معنی پوشیدن ماسک, پوشش, عمومی, لباس و فوق العاده بهداشت مراحل. کارکنان بیمارستان باید به دنبال دستورالعمل. بحث در مورد چگونه برای به حداقل رساندن بازدیدکننده داشته است خود را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی و یا اگر هر روش می تواند در خانه انجام می شود.

من دکتر سرطان توصیه کرده است به من تاخیر عمل جراحی/شیمی درمانی/پرتو درمانی. من باید دنبال من توصیه پزشک و یا عمل جراحی/شیمی درمانی/پرتو درمانی انجام می شود در یکی دیگر از بیمارستان ؟

محدودیت زمانی وجود دارد در چه مدت کسی می تواند تاخیر در درمان سرطان بدون آن تأثیر خود را بازیابی. بیماران نیاز به بحث و گفتگو با سرطان ارائه دهنده مراقبت در مورد شرایط منحصر به فرد. یکی از اندازه متناسب نیست تمام. در برخی موارد بیماران ممکن است منطقی توصیه به تبدیل به دیگر روش درمان. اگر وجود دارد یک مسئله مربوط به حمل و نقل و اقامت بیماران را تشویق به شروع درمان در نزدیکترین مرکز سرطان که درمان مناسب در دسترس است و نه سفر.

چه اقدامات احتیاطی باید بیماران مبتلا به سرطان را در میان coronavirus بحران ؟

بیماران مبتلا به سرطان توصیه به عمل اجتماعی فاصله حفظ حداقل دو متر فاصله از هر کسی که خود را به اشتراک بگذارید صفحه اصلی. به طور منظم شستن دست با صابون یا الکل بر اساس hand rub یک ضرورت است. اگر یک عضو از خانواده خود را توسعه Covid-19 علائمی مانند سرماخوردگی و سرفه یا تب آنها باید خود جدا آنجا که منطقی و عملی است. بیماران توصیه برای جلوگیری از مکان های شلوغ و اقامت در تهویه اتاق. بیماران توصیه به لرزش دست و سازماندهی دیگر نسخه ها به صورت منظم داروهای خوبی در پیش در حال اجرا است.

من شده اند با دریافت اطلاعات در WhatsApp, Facebook و دیگر منابع مورد coronavirus پیشگیری و درمان است. چگونه می توانم تایید آنچه واقعی است و آنچه که جعلی است ؟

بسیاری از اطلاعات نادرست در گردش شده است که منجر به ترس و عدم اطمینان. وجود دارد قابل اعتماد منابع اطلاعاتی در دسترس بودن به روز رسانی به طور منظم به عنوان شواهد جدید پدیدار و ارزیابی توسط کارشناسان از جمله سازمان بهداشت جهانی (WHO) و شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR). بیماران و مراقبان آنها باید با استفاده از این و نه تکیه بر رسانه های اجتماعی.

همچنین بخوانید: اسنپ چت به ارمغان می آورد 'Lensathon' به هند

در نتیجه بیماران مبتلا به سرطان و مراقبان در حال مواجهه با تصمیم گیری های دشوار به درک و وزن خطر و مزایای ادامه درمان در شکل کنونی آن در این بحران است.

اگر چه دستورالعمل های جاری حمایت از ادامه درمان که در آن ممکن است بیماران باید به صحبت های فردی خود را به سرطان ارائه دهنده مراقبت برای کشف اگر درمان آنها باید منطقی تغییر در روش های ذکر شده در بالا به منظور کاهش خطرات فردی از قرار گرفتن در معرض Covid-19.

(دکتر Abhishek شانکار است دستیار استاد در انکولوژی تشعشع در بانوی Hardinge پزشکی دانشکده و SSK بیمارستان, Delhi. دکتر دیپاک Saini است پروژه افسر در سرطان کنترل و پیشگیری از تقسیم هند Society of Clinical Oncology, Delhi. نظرات بیان شده شخصی هستند.)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن