هوشمند سکسی : Sapiosexuals

آیا شما کسی است که به طور طبیعی کشیده شده نسبت به چیزی 'بیشتر'? آیا شما اغلب خودتان را در نظر بیش از آنچه شریک

توسط ABDOOSNEWS در 8 مرداد 1399

آیا شما کسی است که به طور طبیعی کشیده شده نسبت به چیزی 'بیشتر'? آیا شما اغلب خودتان را در نظر بیش از آنچه شریک زندگی خود را در دیدگاه و یا فکر می روند ؟ شما ذاتی با هوش ؟ اگر پاسخ به برخی از این پرسش ها توجهی بله شما می تواند 'sapiosexual'.

در شرایط ساده 'Sapiosexuals' بهترین توصیف به عنوان افرادی که از نظر جنسی و ذهنی تبدیل شده از روی صفحه نمایش اطلاعات. Sapiosexuals تحریک می شوند هوشمندی و تیز بینش.

دنبال NEWSGRAM در توییتر برای آخرین اخبار از سراسر جهان!

ما تمام شده است در روابط است که شیفته ما فراتر از اندازه. فیلم معاشقه در واقع پیچیده وجود دارد هزاران سایه به یک فرد — که محدود به سطح اگر یک رابطه طول می کشد فراتر از گردباد فاز.

این اصطلاح لاتین "Sapio" اشاره به عاقلانه بودن. اما آنچه باید توجه داشت این است که در حال سقوط برای یک مرد یا زن است که همیشه در ارتباط با هوش. اطلاعاتی است که اغلب به اشتباه برای تجربه. در حالی که شما ممکن است نیاز به یک سوپر-achiever به نامیده می شود یک sapiosexual آن مشهود است که افرادی که پیدا کردن کسی که دیگری را در ذهن به خود جذاب ترین ویژگی و یا نگاهی که قبل از خود ویژگی های فیزیکی شناخته شده بود sapiosexuals.

با وجود این ترم که ثابت به عنوان "عصر جدید" مفهوم شده است در اطراف برای همیشه لطفا برای و به نحو موجهی به دلیل هوش مرتبط است با موقعیت و اقتدار در بسیاری از فرهنگ ها. این است که احتمالا به همین دلیل اکثر کالج رفتن بچه ها مثل خود میانسال معلمان به عنوان آنها را درک اطلاعاتی از این فرد به عنوان عامل wow. اما اگر شما نگاهی به سهام تئوری انگیزه از یک رفتار سازمانی یا مدیریت آن می گوید که " در جهت حفظ تعادل چه ما نبود, ما تمایل به دنبال آن در دیگران است.' بیشتر از کسی است که در درون من من تمایل به پروژه آن در جهان خارجی.

sapiosexuals
اتصال با کسی که عمیقا که شما می توانید نگاه خود را به مغز است. Pixabay

آن می تواند به فرد در اوایل دوران کودکی با احساسات مانند "من به اندازه کافی خوب نیستم" یا رد چند بار. ما ادعا هوش به عنوان یک مکانیسم دفاعی برای غلبه بر خود ما رد? شاید شما که در حال ادراک شده در محیط زیست خود را به عنوان یک پسر هوشمند یا هوشمند ؟ بنابراین شما تمایل به پوشیدن کلاه از هوش خود را به عنوان مکانیسم دفاعی باور شما sapiosexual مرد یا زن. که گفت:, آن است که یک جنسیتی گرایش آن بیشتر به کار با اولویت است. چه چیزی شما را جذب به یک گروه از مردم است ؟

اگر شما در پیدا کردن اطلاعات جنسی جذاب یا برانگیختن اگر آن ماشه و سپس شما احتمالا می تواند فرض کنیم شما یک sapiosexual. نیز وجود دارد امکان که در آن شما می خواهم به تاریخ sapiosexuals زیرا شما احساس می کنید آنها پروژه هوش. گاهی اوقات آن است که فقط افراد خاصی نشان می دهد هوش به عنوان یک تظاهر است. این است که اغلب مشاهده شده در میان نوجوانان که در آن دختران به تاریخ مردان سالمند.

قبل از رفتن پیش, آن مهم است که توجه داشته باشید از این واقعیت اساسی است که به عنوان انسان وجود دارد نیاز است که باید به ملاقات: اجتماعی, روانی, عاطفی, بقا یا وجودی نیاز دارید. آنچه شما نیاز دارید هنگامی که شما در دوستیابی? این سوال بسیار مهم شما را به خودتان بپرسید قبل از پریدن به نتیجه گیری.

نظر شما در مورد یک فرد ؟ است که در آن احساس امنیت و حفاظت و گرما? آن می تواند هر چیزی.

اگر شما نمی توانید تصمیم بگیرید که آیا شما واقعا یک sapiosexual یا بهتر است به قدمت یک بیش از این اشاره گر به شما کمک کند:

ارتباط قدمت آن به یک دوستی قدیمی. شما شروع نشد دوستیابی حق دور. این امر ناشی از یک چاشنی دوستی درک شریک زندگی خود را در داخل و خارج و آن را به دور از دامداری عاشقانه. اگر شریک زندگی خود را علاقه افزایش در طول زمان وجود دارد شانس است که آنها کشیده شده توسط یک غیر سطحی ویژگی-هوش.

آنها برای جلوگیری از بحث کوچک مانند طاعون. تا کنون فکر آنچه در یک sapiosexual? به خوبی هوشمند مکالمات انجام دهد. بنابراین اگر شما اغلب پیدا کردن شریک زندگی خود را egging شما را به فکر می کنم سخت تر و در مورد چیزهایی که شما معمولا نمی, آن است که به احتمال بسیار زیاد است که آنها کشیده شده به سمت هوش و بینش بیش از تنها با داشتن یک زمان خوب است.

sapiosexuals
هوش نهایی داروی مقوی غرایز جنسی. Pixabay

Sapiosexuals عشق به چالش کشیده. که منظورم بدون توجه به آنچه شما می پوشند به تاریخ شام و یا چگونه شما انجام دهد تا موهای خود را, آنها را برای مسافت های طولانی تا زمانی که آنها از نظر ذهنی تحریک.

در حالی که هوش عمدتا متمرکز شده در حالی که بحث در مورد sapiosexual روابط, یکی از نیاز به درک که یک sapiosexual مرد یا زن نیز کشیده می شود به سمت تواضع و فروتنی. آنها به طور طبیعی جذب افرادی که دلسوز همدلی و درک دیگران بهتر - یک صفت از هوش.

درخشان هستند ارتباط برقرار است. اگر شما اغلب تا پایان لبخند بر لب در چگونه به خوبی بیان یک متن است که از شریک زندگی خود را; یک احتمال قوی وجود دارد از شما که یک sapiosexual. همان می رود برای یک شریک که sapiosexual - آنها با باهوش متون و دیدگاه های هوشمند و هوشمند پاسخ.

همچنین بخوانید: زن و شوهر خوشحال فرمول برای حل و فصل درگیری های خوش بینانه

شما همیشه قدردانی خود را فکر می روند ؟ و یا شما انجام می شود همین کار را با هر یک از شرکای خود را? Sapiosexuals هستند ذاتی کشیده شده به افرادی که نمایشگاه بالاتر از درک و هوش. اگر شما اغلب به ما گفته شده است که شما بیش از فقط یک چهره زیبا و سپس یک شانس بزرگ وجود دارد که شما برنده نقاط یکجور دوربین عکاسی به دلیل از مغز خود را.

Sapiosexuals دوستان بزرگ. گزارش شده است که sapiosexuals هستند و انگیزه رشد و آنها اغلب تمایل برای تدریس به یکی زیادی در طول روند. آن را نمی ممکن است آسان به اطراف یک مرد یا یک زن است که برای تحریک هوش, اما چالش این است که ارزش تلاش و ارائه شما در همان قایق است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن