مشکلات پوستی در طول تابستان زمان

Summer است برای خوردن انبه و هندوانه و سایر مواد مغذی میوه ها مانند زردآلو. خورشید روشن را بهبود می بخشد و ویت

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

Summer است برای خوردن انبه و هندوانه و سایر مواد مغذی میوه ها مانند زردآلو. خورشید روشن را بهبود می بخشد و ویتامین D و سبک خلق و خوی ما به عنوان عرق سموم ما ساخت ما از دست دادن وزن است. بادهای موسمی هستند سعادتمند روزهای بارانی و فنجان چای با سمبوسه. اما این زمانی است که پوست خود را می توانید شکستن منجر به حاد مشکلات پوستی است که می تواند از بین بردن همه سرگرم کننده است.

Follow us on Facebook دریافت به روز رسانی های بیشتر از ما!!

پوست و مو, به خصوص قطعات کشف شده قربانیان خشن اشعه خورشید مضر آلوده به گازها و رطوبت اضافه کردن به که گلایه از پوشیدن ماسک محافظ بیشترین بار.

این وضعیت تشدید بیشتر عرق کردن که در عمل مانند یک آهنربا جذب ذرات گرد و غبار و همچنین آلاینده ها. تابستان و بادهای موسمی که ترکیبی از حرارت و بیشتر عرق که منجر به افزایش مشکلات پوستی است.

دکتر Swati Mohan, ارشد, مشاور پوست Fortis اسکورت بیمارستان Faridabad سهام مشکلات پوستی و راه حل های این ماه :

کم شدن آب بدن: آب و هوای گرم باعث از دست دادن آب از تعریق بدن را افزایش می دهد و باعث کم آبی بدن

آفتاب سوختگی: بیش از حد قرار گرفتن در معرض آفتاب به ویژه در بین 11 صبح تا 4 بعد از ظهر می توانید حاد آفتاب سوختگی.

Acute skin problems in the summer
این مهم است که به نگه داشتن خود را هیدراته در تابستان برای پوست درخشان. Pixabay

خشک و تحریک پوست: حتی با داغ و مرطوب در خارج از منزل درجه یک می تواند پوست خشک و پوست تحریک شده با توجه به مجرمان مانند تهویه مطبوع استخر و البته خورشید است.

گرمای سوزان / عرقسوز: از آنجا که عرق نمی توانید آن را می سازد در زیر پوست باعث خارش و برجستگی های کوچک به دلیل عرق ایجاد یک خاردار حس است که بسیار سخت است.

آلرژی پوست: مردم در آنتی بیوتیک ها مانند, لوسیون صورت, ciproflox (آنفولانزا, ضد قارچ, ضد افسردگی مانند آمیتریپتیلین باعث می شود حساسیت بیشتری نسبت به نور خورشید و حرارت. سشوار, Mehendi, عطر ضد عفونی کردن در آفتاب می تواند به ایجاد یک شديد راش. مجموع خورشید بثورات می تواند القاء سیستماتیک بیماری هایی مانند لوپوس اریتماتوی Porphyrias ،

عفونت های قارچی: عفونت قارچی گرم و مرطوب محیط زیست به خصوص اگر یکی می پوشد لباس تنگ, جین یا مصنوعی لباس ها برای مدت زمان طولانی. عفونت های قارچی مانند پای ورزشکار (به دلیل بیش از حد پوشیدن کفش), سوارکار اسب دوانی شدن خارش (عفونت قارچ) مزاحم و نیاز به درمان می شود.

Acute skin problems in the summer
کرم های ضد آفتاب است که باید برای جلوگیری از آفتاب سوختگی خارج است. Pixabay

به بهترین شکل از پیشگیری است به نوشیدن مقدار زیادی آب و خنک کننده نوشیدنی مانند آهک آب jaljeeras آب نارگیل و میوه مانند هندوانه در تابستان.

به طور منظم شامپو و پاک کننده های ملایم برای حمام. استفاده از عطر مرطوب در عرض 5 دقیقه از حمام خود را کمک می کند تا نگه داشتن و مرطوب کننده در پوست است.

درجه حرارت و تهویه مطبوع باید تعدیل آن را به عنوان باعث می شود اتاق خود را بیش از حد خشک است.

همچنین بخوانید: در اینجا برخی از اقدامات احتیاطی را در حالی که ناهار خوری در میان همه گیر

استفاده از محصولات ضد قارچ یا پودر تالک خنک کننده عوامل مانند کالامین. حفاظت از آفتاب است که البته مانند بسیاری از مهم لوسیون احتیاطی.

ایمنی خورشید

Slip-on T-پیراهن

Slip-on Broad-Spectrum کرم های ضد آفتاب از 30 SPF حداقل 45 دقیقه قبل از بیرون رفتن

Slip-on گسترده کلاه حصيري

Slip-on عینک آفتابی

سایه ای از خورشید در هر کجا که ممکن است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب