سیری در پاسخ به کروناویروس در حال حاضر: اپل

COVID-19 و متعاقب آن مستندات فرستاده اند مردم در حالت وحشت مانند قبل از هرگز. Pixabay توسط ADITI ROY اینترنت م

توسط ABDOOSNEWS در 27 فروردین 1399
COVID-19
COVID-19 و متعاقب آن مستندات فرستاده اند مردم در حالت وحشت مانند قبل از هرگز. Pixabay

توسط ADITI ROY

اینترنت می تواند تبدیل به یک مکان تاریک با ارتقاء مستمر از خبر جعلی از طریق آن. این است که تکنولوژی و coronavirus اخبار.

ضعف های متعدد COVID-19 داستان ؟ می خواهید بدانید که واقعیت در مقابل جعلی است ؟ علاقه مند در زمان واقعی به روز رسانی اعم از جامعه محلی خود را برای جهانی سناریو ؟

"COVID و متعاقب آن مستندات فرستاده اند مردم در حالت وحشت هرگز مانند قبل با اطلاعات غلط اضافه کردن به هرج و مرج. هر کس نیاز به منابع معتبر اطلاعات و راه برای همیشه در ارتباط ماندن با جوامع خود. ما در حال قرار دادن در بهترین تلاش های ما برای اطمینان از همان طریق برنامه های ما Inshorts و عمومی که شاهد یک موج بی سابقه ای با بیش از 3 لاخ محبوبیت. من انتظار دارم این روند را ادامه دهد در طول مستند و فراتر از آن به عنوان مردم تکیه تنها در فضای دیجیتال برای اخبار و ارتباطات" متحده الازهر Iqubal از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت های برنامه است.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت به روز رسانی در آخرین اخبار

عمومی برنامه. فراهم می کند کاربران با تایید و در زمان واقعی به روز رسانی محلی و اجازه می دهد تا آنها را برای ضبط و به اشتراک گذاری ویدئوها.

COVID-19
بررسی COVID-19 حقایق از طریق برنامه های قابل اعتماد و وب سایت. Pixabay

با استفاده از این برنامه برای جریان آزاد اطلاعات واقعی COVID-19:

Aarogya Setu

توسعه یافته توسط دولت هند, مهم ترین ویژگی این برنامه این است که آن می تواند کمک به تعیین اگر شما شده است می تواند در معرض این ویروس با توجه به نزدیکی فیزیکی به یک فرد آلوده. همچنین با استفاده از این برنامه برای کسب اطلاعات در مورد ضروری خدمات بهداشتی و خطرات, بهترین شیوه علائم و سایر موضوعات مرتبط.

موجود در فروشگاه Google Play و App Store برای آندروید و دستگاه های اپل کمک خواهد کرد پیگیری coronavirus عفونت با استفاده از گوشی های هوشمند سیستم GPS و بلوتوث و ارائه اطلاعات است که کمک خواهد کرد که در تعیین اگر شما شده اند در نزدیکی یک Covid-19 فرد آلوده یا نه. آن را در حال حاضر پشتیبانی از 11 زبان.

پس از دانلود نیاز به ثبت نام با یک شماره موبایل. بعد از آن برنامه خواهد شد گزینه ای برای وارد کردن بهداشت و درمان آمار و اعتبار دیگر. برای فعال کردن ردیابی شما, شما نیاز به نگه داشتن موقعیت خود را و بلوتوث خدمات.

سازمان ملل متحد خبر خوان

اگر گرفتن این عکس بزرگتر این است که آنچه شما دنبال آن هستید و سپس این است که خود را از رفتن به برنامه. خود را Coronavirus جهانی بهداشت اورژانس بخش را به شما مهم جهانی به روز رسانی در یک مکان نه فقط در این بیماری همه گیر اما همچنین تاثیر آن بر روی این سیاره و مردم است. یک برنامه چند زبانه در دسترس است در هر دو آندروید و iOS سیستم عامل. این برنامه با پشتیبانی از عربی, چینی, انگلیسی, فرانسوی, هندی, Kiswahili, Portugu�s ،

COVID-19
شستن دست است که باید در مبارزه با COVID-19. Pixabay

عمومی برنامه

اگر اجتماعی فاصله است شما نگران محیط اطراف فوری خود را دانلود و سپس محل بر اساس تصویری-شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عمومی است که در دسترس در 5 زبان هندی (Hindi Bengali Gujarati تامیل و تلوگو). این برنامه فراهم می کند کاربران با تایید و در زمان واقعی به روز رسانی محلی و اجازه می دهد تا آنها را برای ضبط و به اشتراک گذاری ویدئوها در اتفاقات در مجاورت خود را.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

شما حتی می توانید مکان و زمان از خدمات ضروری مانند مواد غذایی و فروشگاه ها و داروخانه ها و بیمارستان ها مورد قرنطینه ترتیبات در منطقه خود را ، کاملا چند از سیاستمداران محلی و مقامات منطقه در حال حاضر ساخته شده خود را به تایید رسمی حساب در نرم افزار به اشتراک گذاری COVID-19 و اطلاعات مربوط به کم ارزش کردن شایعات و اخبار جعلی برای جلوگیری از اطلاعات غلط و وحشت در جامعه است.

سازمان جهانی بهداشت

که همچنین در روند در حال توسعه اختصاص داده شده COVID-19 برنامه بنابراین نگه داشتن یک ساعت مچی است که برای. در ضمن شما می توانید سود خود را هشدار سرویس در حال حاضر.

همچنین به عنوان خوانده شده - PTSD می تواند منجر به عوارض بارداری در زنان: مطالعه

که راه اندازی اختصاصی خدمات پیام عربی, انگلیسی, فرانسوی, هندی, ایتالیایی, اسپانیایی و پرتغالی با شرکای WhatsApp و Facebook برای امن نگه داشتن مردم از coronavirus. این آسان برای استفاده از سرویس پیام پتانسیل برای رسیدن به 2 میلیارد و مردم را قادر می سازد که برای دریافت اطلاعات به طور مستقیم به دست افرادی که به آن نیاز دارید.

اضافه کردن آنها را بر روی واتساپ در +41 79 893 18 92 و ارسال یک سلام پیام به شروع به دریافت COVID-19 اطلاعات مرتبط. این سرویس را می توان با یک لینک که باز می شود یک مکالمه در WhatsApp. کاربران می توانند به سادگی نوع "سلام", "سلام", "یا", "salut", "ciao" را فعال نمایید. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن