شیلپا شتی سهام ساده نکات یوگا به ضرب و شتم مستند عضلانی استرس

Months از محدود بودن در خانه و عدم توانایی برای رفتن برای پیاده روی یا ضربه بدنسازی منجر به سفت شدن عضلات و کم

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

Months از محدود بودن در خانه و عدم توانایی برای رفتن برای پیاده روی یا ضربه بدنسازی منجر به سفت شدن عضلات و کمر درد در میان بسیاری از. بازیگر و علاقه مندان تناسب اندام شیلپا شتی چند ساده نکات یوگا.

روز دوشنبه شیلپا به اشتراک گذاشته شده یک ویدیو را در تایید Instagram حساب که در آن او می تواند دیده می شود انجام Vyaghrasana, Marjariasana و Utthana Vyaghrasana در میان دیگر asanas که کمک به افزایش انعطاف پذیری بدن.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

"بدن ما در حال گرفتن زنگ زده بدون همان جنبش چابکی و ورزش ما عادت کرده اند; قبل از این بیماری همه گیر آمار آمریکا. روزانه سفر به شدت کاهش می یابد برای اکثر ما, ما را با بسیار کمی فعالیت فیزیکی است. برای من حمل من 5 ماهه نوزاد مؤثر است کمر من... پس من میرم تمرین ترکیبی از آساناهای یوگا مانند Vyaghrasana, Marjariasana و Utthana Vyaghrasana. این ترکیب به بدن من بسیار مورد نیاز و امتداد طناب تقویت پشت و امتداد عضلات شکم. آن را نیز بهبود می بخشد تحرک در لگن را تسکین می دهد سفتی در کمر و بدن را بهبود می بخشد تعادل است. آه! یک راه عالی برای شروع روز من. چگونه شما شروع شماست ؟ " عنوان بازیگر.

Shilpa Shetty's yoga tips to beat lockdown muscle stress
شیلپا سهام به طور منظم یوگا ویدئوها در تایید حساب های رسانه های اجتماعی برای ایجاد انگیزه طرفداران. (بازنمودی تصویر). Pixabay

همچنین بخوانید: افزایش دیزل قیمت قرار داده و بخش حمل و نقل در نقطه ضعف

45 ساله ستاره امادگی برای تناسب اندام است که تنها بیش از حد شناخته شده و او شیوه های یوگا مذهبی هر روز به ماندن در شکل بسیار گرم. جدا از یوگا, او معتقد است که در یک رژیم غذایی متعادل برای حفظ age-defying به نظر می رسد. شیلپا سهام به طور منظم یوگا ویدئوها در تایید حساب های رسانه های اجتماعی برای ایجاد انگیزه طرفداران. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن