Shilpa Shetty به اشتراک می گذارد بدون Maida ، بدون دستور العمل نان موز که او برای پسر Viaan درست می کند

[ad_1] Shilpa Shetty یک دستور العمل فوق العاده و سالم برای نان موز به اشتراک گذاشت.نکات برجستهشیلپا شتی یک نا

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]
Shilpa Shetty به اشتراک می گذارد بدون مایدا ، بدون دستور العمل نان موز که او برای پسر ویان درست می کند

Shilpa Shetty یک دستور العمل فوق العاده و سالم برای نان موز به اشتراک گذاشت.

نکات برجسته

  • شیلپا شتی یک نان موز سالم و بدون گناه پخت
  • این دستور غذایی یکی از مورد علاقه های پسرش ویان است
  • نگاهی به بدون شکر تصفیه شده ، بدون دستور غذای میدا

پخت و پز در گذشته اخیر به یک سرگرمی بسیار دوست داشتنی تبدیل شده است ، زیرا افراد عمدتا از خانه صرفه جویی می کنند. نان موز یکی از دستوراتی است که در دوره قفل به خودی خود ویروسی شده است. این مواد به راحتی در دسترس هستند و روش آن نیز ساده است ، و به همین دلیل یکی از محبوب ترین دستورالعمل های تهیه نان در قفل بسته است. Shilpa Shetty اخیراً "سالم ترین" دستورالعمل نان موز خود را از آشپزخانه اش که فاقد شکر تصفیه شده و آرد تصفیه شده بود ، به اشتراک گذاشت. نگاهی بیاندازید:

(همچنین بخوانید: چگونه کیک گردوی موز را با موزهای رسیده بیش از حد درست کنیم (دستور تهیه داخل))

شیلپا شتی به اشتراک گذاشت که چگونه این دستور غذای سالم و خوشمزه نان موز که با گردو تهیه می شود مورد علاقه پسرش ویان است. "مادر ، آیا می توانم امروز نان جالب موز بخورم؟" به سختی می توان درخواست های این چنینی را رد کرد ، به خصوص وقتی بچه های شما گزینه های سالم را دوست داشته و از آنها لذت می برند. نان موز مورد علاقه ویان با گردو یک کیک کاملاً شگفت آور و سالم است که فاقد هر نوع قند یا آرد تصفیه شده است. "

دستور تهیه نان موز با استفاده از موز 'Elaichi' آغاز شد ، که انواع کمتری از موز موجود در هند است. Shilpa Shetty برخی از مواد مغذی سالم را در مواد تشکیل دهنده دستور تهیه کرد ، مانند استفاده از آرد بادام به جای آرد تصفیه شده و شربت افرا به جای شکر تصفیه شده. اگرچه فیلم دستورالعمل استفاده از تخم مرغ را نشان می داد ، Shilpa Shetty پیشنهاد کرد از یک گزینه گیاهی مانند پودر بذر کتان و آب استفاده شود. نوعی دارچین و وانیل نیز طعم دارتر و خوشمزه تر این کیک شد.

تبلیغ شده

بنابراین ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، با دستور العمل شگفت انگیز و سالم نان موز Shilpa Shetty ، روی باند واگن بروید. امیدواریم به زودی شاهد چنین دسرهای ابتکاری و بدون احساس گناه از آشپزخانه Shilpa Shetty باشیم!

درباره Aditi Ahujaآدیتی عاشق گفتگو و ملاقات با همفکران همفکر است (مخصوصاً آنهایی که مومیاهای گیاهی را دوست دارند) اگر شوخی های بد او و ارجاعات سایتک را دریافت می کنید ، یا اگر مکان جدیدی برای غذا خوردن به او پیشنهاد می کنید ، امتیازات دیگری کسب می کنید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن