Shalini ساموئل خواستار اثرگذارندهها به ارزش محور محتوا

این مستند به طول انجامید نزدیک به سه ماه مردم صرف مقدار زیادی بیشتر ساعت بر روی صفحه نمایش زمان است. این منجر

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

این مستند به طول انجامید نزدیک به سه ماه مردم صرف مقدار زیادی بیشتر ساعت بر روی صفحه نمایش زمان است. این منجر به وبلاگ نویسان و اثرگذارندهها تلاش خود را برای رسیدن به.

در حالی که تعدادی از پیروان ممکن است رشد با اقتصاد کاهش جریان درآمد از سیستم عامل رسانه های اجتماعی دیده می شد خشک به عنوان نام تجاری کاهش در بودجه برای همکاری.

"ما همچنین باید یک صدا در رسانه های اجتماعی. بنابراین مارک های رسیدن به ما برای رسیدن به مخاطبان; این بود که خیلی بیشتر در حال حاضر از آنجا که هر کس در خانه نشسته و یادگیری در تلفن های خود را. نام تجاری, همکاری, اما, تبدیل شده اند کمتر با نام تجاری کاهش بودجه است. پس از آن قطعا تحت تاثیر درآمد با اطمینان می گوید:" Shalini ساموئل زیبایی وبلاگ نویس است.

وبلاگ نویسان و اثرگذارندهها اغلب انتقاد برای انجام پرداخت تاییدیه و متهم از دادن نظرات صادقانه و گمراه کننده مخاطبان خود را. که YouTuber که کانال به تازگی عبور 1 میلیون مشترک پاسخ: "من احساس می کنم تا زمانی که تاثیر گذار نیست و گمراه کننده مخاطبان خود و به اشتراک گذاری املاک و انتقادات و پیشنهادات صادقانه در مورد محصولات این کاملا خوب است. آن را ناعادلانه به انتقاد از آنجا که برای بسیاری از ما این است که یک کار تمام وقت است. ما در حفظ و بازسازی و سعی کنید به گرفتن بهتر با تولید ما بنابراین ما نیاز به سرمایه گذاری در تجهیزات خوب و مقدار زیادی بیشتر در جهت تولید محتوا بهتر است."

Influencer
مستند باعث شده است تا وبلاگ نویسان و اثرگذارندهها تلاش خود را برای رسیدن به. IANS

برای اخبار بیشتر به دنبال Newsgram در LinkedIn

او افزود: "پرداخت جوایز توجیه هستند تا آن را صادقانه و واقعی است. من گاهی اوقات استفاده از یک X محصول خودم را پس از آن با نام تجاری روش من این توجیه که من در مورد آن صحبت کنید و محتوای خود را به عنوان بخشی از روال روزمره. من احساس می کنم که مردم را آگاه تر از هزینه های خود را. پایدار گزینه های لباس و آگاهانه مصرف خواهد شد از اهمیت این سال و اثرگذارندهها نیاز به ایجاد ارزش بیشتر مبتنی بر محتوا است."

همچنین بخوانید: ساعت های طولانی تر از نور خورشید مرتبط با بالاتر Covid بروز: دانشمندان

ساموئل برنامه ای برای ساختن "بیشتر ارزش محور ویدئوها" که relatable به مسائل امروز است که غالب در جهان است. "آسان تر درمان های خانگی تا نظافت می شود حتی ساده تر در خانه و زنان همیشه نیاز به یک سالن. به این ترتیب آنها می تواند نگه داشتن خود را امن و همچنین صرفه جویی در برخی از پول به عنوان همه گیر است و تحت تاثیر درآمد همه را," او می گوید. او همچنین می خواهد برای شروع یک سری در استفاده مجدد و پایدار مد ویدئوها. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب