SFCA را Jovan Gill نام FACA منطقه 18 به طور کلی بازیکن سال منطقه دیگر بازیکنان افتخار

آدم ریگان فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 12:29 PM EDT مارس 20, 2020اگر چه فلوریدا ورزشی مربیان کانون همه ست

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399

اگر چه فلوریدا ورزشی مربیان کانون همه ستاره بیس بال کلاسیک که قرار بود بازی این آخر هفته در لکلند لغو شد به دلیل COVID-19 بازیکن در جنوب غربی فلوریدا و در سراسر کشور بودند و هنوز هم افتخار.

جنوب غربی فلوریدا مسیحی آکادمی پارچ Jovan Gill نامگذاری شد FACA منطقه 18 بازیکن سال, در حالی که شش سایر لی و ذغال سنگ شهرستان سالمندان و یکی دیگر از LaBelle مفتخر شد.

مارینر shortstop الکس Freeland, ایدا بیکر جالب مک Moise, Fort Myers پارچ جاستین, Clark, Canterbury پارچ Santino Cervone سنت جان نویمان پارچ متی lauren mora, LaBelle, گیر ردیابی Burchard و اسقف Verot infielder دانیل حمله رعد اسا انتخاب شدند به این تیم همه ستاره.

گیل یک Stetson signee که او نیز نام این منطقه را در کلاس 2A بازیکن سال شد 2-1 بر روی تپه با یک 0.78 عصر و 32 strikeouts در 18 نوبت. در بشقاب او ضربه 500 با چهار خانه اجرا می شود, 13 RBI و هشت اجرا می شود به ثمر رساند به عنوان SFCA آغاز فصل 5-2.

حمله رعد اسا به دست آورده منطقه 3A بازیکن سال افتخارات پس از حلاجی .435 با پنج RBI و نه اجرا می شود به ثمر رساند.

Freeland, منطقه 4A بازیکن سال قرار داده تا آمار خط .429/1 HR/7 RBI برای 6-3 مارینر.

کلارک و Moise شد نام منطقه 5A co-بازیکنان سال پس از کلارک آغاز فصل 4-0 بر روی تپه با یک 0.00 عصر و 20 strikeouts و Moise batted .333 با چهار RBI در طول بیکر 8-1 شروع می شود.

بیشتر در خود واژه ها: ارشد-لادن بیکر بیس بال تا به حال امیدوار کننده های نجومی برش های کوتاه توسط COVID-19

Lehigh junior Adrian Quinonez منطقه 6A بازیکن سال آمار .486 با هفت RBI و 10 اجرا می شود به ثمر رساند در حالی که قابل توجه 26 بر روی تپه.

ایدا بیکر رابرت لارنس (کلاس 5A) و Seacrest مارک مارسالا (2A) نامگذاری شد کلی منطقه با همکاری مربیان از سال است. در ضمن بونیتا اسپرینگز' بیلی مور (3A), مارینر تام Woodley (4A) و سواحل خلیج فارس را Pete گارسیا (6A) انتخاب شدند و به عنوان مربیان از سال مربوطه طبقه بندی.

دنبال اخبار-مطبوعات ورزشی نویسنده آدم ریگان در توییتر: @NP_AdamRegan

بیشتر: ورزش دبیرستان' جاده پشت دارای مراحل زیادی می گوید ملی فدراسیون



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن