هفت کلید خرما برای زیبا و مطالب ورزشی در هوستون

از آنجا که COVID-19 همه گیر اساسا تعطیل جهان در اواسط ماه مارس بازگشت از زندگی ورزشی بوده است آهسته قطره به عق

توسط ABDOOSNEWS در 8 مرداد 1399

از آنجا که COVID-19 همه گیر اساسا تعطیل جهان در اواسط ماه مارس بازگشت از زندگی ورزشی بوده است آهسته قطره به عقب. گلف آغاز شده تا دوباره در ماه ژوئن ما تا به حال چند نسکار مسابقه و فوتبال (هر دو مردان و زنان) شده است را برای چند هفته در حال حاضر.

این آخر هفته گذشته قطعا احساس متفاوت است. زمانی که Astros در زمان درست در برابر Seattle Mariners در شب جمعه حتی در مقابل خالی در ورزشگاه وجود دارد برای اولین بار در چهار ماه احساس حداقل برخی از آرامش و تراز ما "ورزشی fandom" جهان است. تماشای جاستین Verlander (روز قبل از خبر بد در مورد arm) تسلط, تماشای مایکل برانتلی ضربه اجرا خانه, تماشای کریس Devenski (مدل موی جدید و تمام) قدم زنی با تبختر — این احساس بسیار طبیعی و بزرگ است.

به زودی این جمعه به طور دقیق این موشک را از سر خود 2019-2020 فصل به طور منظم و تگزاسی که همه بازگشت به NRG ورزشگاه برای COVID تست و مطبوع است. فوتبال در اینجا خواهد شد به زودی. با که در ذهن بیایید با احتیاط دایره چند تاریخ در تقویم است که باید خیمه روز به هوستون طرفدار ورزش در ماه.

من از شناسایی هفت نفر از کسانی که در تاریخ های زیر. نگه داشتن در ذهن در لیست زیر شامل صفر کالج فوتبال (از آنجایی که آنها نمی, نهایی, یک, برنامه, فرمت, و یا برای برخی از همایش ها, حتی اگر آنها در حال رفتن به بازی در تمام), فوتبال, گلف (کارشناسی ارشد در نوامبر!) اسب مسابقه (Kentucky Derby سپتامبر 5!), UFC یا WWE pay per views. فقط MLB NBA و NFL.

بنابراین بدون ado بیشتر, لطفا برای باز کردن چشم انداز خود را تقویم و مطمئن شوید که برای دریافت باقی مانده خود را روز تعطیلات اختصاص داده و بر این اساس:

جمعه, جولای 31
موشک v Mavericks 8 p. m.
Astros @ فرشتگان 8:10 p. m. (McCullers!)
دریافت تقسیم صفحه نمایش آماده خرید یک تلویزیون دوم و یا پیدا کردن یک نوار های ورزشی است که مبدل به عنوان یک رستوران (و در نتیجه مجاز به باز باقی می ماند). راکت باز نهایی هشت بازی اجرا برابر متنفر ماوریکس و phenom لوکا Doncic و پایین شماره گیری ما یک نیزه McCullers شروع در برابر مایک ماهی قزل آلا و فرشتگان است. همه در همه, این یک راه عالی برای صرف یک شب جمعه.

چهار شنبه, آگوست 2
Astros @ فرشتگان 3:10 بعد از ظهر
موشک v دلار 7:30 p. m.
فقط دو روز بعد ما یک بعد از ظهر بازی بین Astros و فرشتگان. برو جلو و کباب در حیاط عقب که با بازی در پس زمینه به عنوان شما آماده یک جشن برای امکان NBA نهایی پیش نمایش در یکشنبه شب بین فصل گذشته دو MVP دونده جلو, جیمز هاردن و Giannis Antetokounmpo.

چهار شنبه, آگوست 8
Astros @ D-پشت 6:15 p. m. (فردا!)
موشک v لیکرز 8:00 p. m. (TNT بازی!) ... دو قشنگتر تلویزیون!
دریافت به تعطیلات آخر هفته خود را در اوایل آغاز شده با دو سطح ملی تلویزیونی بازی های مربوط به مورد علاقه خود را در هوستون تیم های ورزشی! آستروس بازی یک شنبه شب در بازی فردا برابر آریزونا دایاموند بکس و راست در اطراف ششم زمین باز یافته و یا تقسیم صفحه نمایش و تماشای این راکت ها را در LeBron James و لیکرز. را جمعه ،

چهار شنبه, آگوست 11
موشک v Spurs 1 p. m.
Astros @ غول 8:10 بعد از ظهر

چهار شنبه, آگوست 12
موشک v پیسرز 3 p. m.
Astros @ غول 6:10 بعد از ظهر
خوب من گروه بندی این دو روز با هم, و دلیل خوب است. هنگامی که برنامه آمد برای از سرگیری, NBA, من می خواهم شنیده شایعات ممکن است هفته بعد از ظهر بسکتبال چیزی است که ما واقعا فقط در کالج بسکتبال سالانه مارس جنون مسابقات است. مطمئن شوید به اندازه کافی NBA به ما این هدیه در سر فصل coronavirus. با تشکر از شما آدم نقره ای! (من اشک در چشمان من برای رکورد.) بنابراین برای این دو روز ما موشک در طول روز و Astros در شب. من متاسفم, اما اگر شما نمی درمان این روز مانند جنون مارس ما نمی توانیم دوستان است.

چهار شنبه, سپتامبر 10
Astros @ A 2:40 بعد از ظهر
Texans @ روسای 7:20 بعد از ظهر
(ممکن است موشک بازی حذفی)
تاریخ بعدی به دور در حال حاضر نیست تا اوایل سپتامبر, اما نگه داشتن در ذهن که فقط به این دلیل که ما نمی دانیم دقیقا چه تاریخ و زمان خواهد شد برای موشک' بازی حذفی بنابراین اوت saucier تر از آن به نظر می رسد در این پست. که گفت:, ما یک تیم تا بخشی بازی برای Astros به عنوان یک بعد از ظهر اشتها آور برای فصل بازکن در NFL در آن تگزاسی امیدوارم ساخت یک 24-0 منجر شود که آنها در واقع نگه داشتن بر روی این زمان.

چهار شنبه, سپتامبر 27
Texans @ استیلرز ظهر
Astros @ رنجرز 2:05 بعد از ظهر (پایان فصل به طور منظم بازی)
(ممکن است بازی 7 برای کنفرانس نهایی)
هکرها @ پرستاران, 7:20 بعد از ظهر
جایزه: ستاد @ کلاغ دوشنبه شب فوتبال
فقط به عنوان برگ ها شروع به تغییر رنگ (در مکان های که در آن درجه حرارت نیست و هنوز در اواسط دهه 90 مانند هوستون) ما با شکوه جمعه از NFL و (شاید) NBA. تگزاسی امیدوارم نه 0-2 در این نقطه به آنها باز در برابر اشراف و کلاغ سفر به پیتسبورگ برای وات خانواده ریونیون. (J. J. برادران, T. J. and Derek هستند استیلرز.), آستروس' فصل آخر مقابل رنجرز شروع می شود در مدت کوتاهی پس از حاصل کار دو تیم از اهالی تگزاس' بازی و اگر وجود دارد یک بازی 7 در یک کنفرانس فینال NBA را از آن می شود که یکشنبه شب (شاید مربوط به راکت). مخلوط را در یک آبدار یکشنبه شب فوتبال matchup از آرون راجرز در مقابل Drew Brees و یک شنبه شب بازی فوتبال با پاتریک Mahomes در مقابل بن Roethlisberger و شما خواهید بود در شیب در زمانی که شما رفتن به رختخواب در روز دوشنبه.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن