مواد غذایی دریایی در کاهش سریع در سراسر جهان: مطالعه

Fحرکت بازار مورد علاقه های شما مانند نارنجی roughy مشترک هشت پا و صدف حلزونی در میان این گونه از ماهی ها و بی

توسط ABDOOSNEWS در 2 مرداد 1399

Fحرکت بازار مورد علاقه های شما مانند نارنجی roughy مشترک هشت پا و صدف حلزونی در میان این گونه از ماهی ها و بی مهرگان در کاهش سریع در سراسر جهان, محققان می گویند.

در مطالعه منتشر شده در مجله دهانه رودخانههای ساحلی و قفسه علوم تحقیقات تیم ارزیابی زیست توده–وزن داده شده جمعیت در آب–از بیش از 1300 ماهی ها و بی مهرگان جمعیت. آنها کشف جهانی کاهش برخی از شدید بسیاری از مردم مصرف گونه است.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

"این اولین مطالعه جهانی از روند بلند مدت در جامعه توده از بهره برداری ماهی های دریایی و بی مهرگان برای تمام مناطق ساحلی در این سیاره" گفت: مطالعه منجر نویسنده ماریا Palomares از دانشگاه بریتیش کلمبیا در کانادا است.

"هنگامی که ما نگاه چگونه جمعیت گونه عمده ای انجام شده است در 60 سال گذشته ما کشف کرد که در حال حاضر بسیاری از آنها biomasses به خوبی در زیر سطح است که می تواند به تولید مطلوب جلب" Palomares اضافه شده است.

Popular seafood species in sharp decline around the world: Study
شمال اقیانوس آرام جمعیت توده افزایش 800 درصد در آن قطبی و subpolar مناطق. Pixabay

خود را برای رسیدن به یافته های محققان کاربردی کامپیوتر-فشرده سهام ارزیابی روش های شناخته شده به عنوان CMSY و BSMY به جامع گرفتن اطلاعات توسط اکوسیستم دریایی بازسازی شده توسط 'دریا در اطراف تو را برای 1950-2014 دوره است. بزرگترین کاهش در سهام داشت و در جنوب معتدل و قطبی اقیانوس هند و جنوب قطبی اقیانوس اطلس که در آن جمعیت منقبض شده توسط بیش از 50 درصد از سال 1950.

در حالی که بسیاری از جهان نشان داد کاهش روند در ماهی ها و بی مهرگان و تحلیل چند استثنا. از جمعيت مورد تجزیه و تحلیل و 82 درصد به ترتيب در زیر سطح است که می تواند تولید حداکثر پایدار بازده با توجه به گرفتار شدن در نرخ بیش از آنچه می تواند regrown.

همچنین بخوانید: آگاهانه تغییر در هند را انتخاب تنقلات

از این 87 جمعيت به ترتيب در "بسیار بد" دسته با توده سطوح کمتر از 20 درصد از آنچه مورد نیاز است برای به حداکثر رساندن پایدار شیلات جلب. این همچنین بدان معنی است که ماهیگیران در حال ابتلا به کمتر و کمتر ماهی ها و بی مهرگان در طول زمان حتی اگر آنها ماهی های طولانی تر و سخت تر است.در حالی که بسیاری از جهان نشان داد کاهش روند در ماهی ها و بی مهرگان و تحلیل چند استثنا.

"یکی از آنها بود در شمال اقیانوس آرام که در آن جمعیت توده افزایش 800 درصد در آن قطبی و subpolar مناطق و در حدود 150 درصد در آن هوای معتدل منطقه" نویسندگان این مطالعه اشاره کرد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن