دانشمندان در دنباله از یک بیماری مرموز که ویران کاهو محصولات

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتانتشار: 10:53 AM EDT مه 23 سال 2020سناریو برای تلفن های موبایل همه بیش

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399

سناریو برای تلفن های موبایل همه بیش از حد آشنا: نامرئی دشمن است که باعث بیماری و گاهی اوقات مرگ به عنوان دانشمندان کار feverishly به مبارزه با آن و جلوگیری از گسترش.

به جز در این مورد هدف نیست انسانیت; این کشور 2 میلیارد دلار کاهو محصول دوم در جهان بزرگترین.

مرموز میکروارگانیسم تهدید ما برگ سبزی است که از یک باکتری با یک لقمه از یک نام: باکتری Xanthomonas campestris pv. Vitians است که باعث می شود آنچه معمولا به نام باکتریایی برگ نقطه معمولا به صورت مختصر به آن حرف اول. اما دانشمندان امیدوارند برخی از تازه بودجه تحقیقات ممکن است کمک به آنها را ضرب و شتم BLS بازگشت.

آیا می دانید؟: Coronavirus ادعای غیر منتظره قربانی: فلوریدا سبزیجات

یک $850,816 گرانت از دانشگاه فلوریدا موسسه غذا و کشاورزی علوم را به صندوق چند دولت و چند متخصص چند آژانس تیم که شامل دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا و ایالات متحده وزارت کشاورزی کشاورزی خدمات پژوهشی در سالیناس کالیفرنیا اداره فلوریدا مشروط.

رشد دیوید Basore گفت: این مهم است به یاد داشته باشید که حتی اگر این بیماری ناشی از یک باکتری به آن نمی کند و مردم را بیمار – آن را فقط باعث می شود برای برخی از جدی زشت کاهو. او را در باتلاقی کشاورزی منطقه در بل گلید که از آن بیشتر از فلوریدا کاهو همراه با 10000 هکتار در کاهو تولید.

مگر اینکه BLS اعتصاب riddling برگ با گریه زخم که رشد بزرگتر به عنوان پیشرفت بیماری. آن را نیز می تواند آلوده گیاهان ساقه کوتاه قدی آنها و یا باعث آنها را به سقوط.

"هنگامی که این بیماری حملات کل سر نیست عرضه کنه و شما از دست دادن 50 تا 100 درصد از محصول" گفت: دانشگاه فلوریدا کاهو مادر Germán V. Sandoya-میراندا.

اگر چه روشن نیست که چگونه این باکتری ها می شود از گیاهی به گیاه Sandoya فکر می کند آن را مانند مرکبات است که انتقال توسط حشرات کوچک. "ما بر این باورند ممکن است در دانه" او گفت:. این نیز روشن است که باران گسترش این بیماری از گیاهی به گیاه است. اگر رشد اعلامیه آلوده پچ در زمان "ما قادر به از بین بردن این محصول که در اطراف نقطه پس از آن رشد نمی کند اما در حال حاضر شما یک کمی از باران آن همه جا."

تا کنون هیچ کنترل بیماری ها که به نظر می رسد به اعتصاب در گفت Sandoya تیم اصلی محقق شده است. هنگامی که آن را می تواند نابود محصول و پاک کردن کل برداشت.

Sandoya که تحقیق کرده BLS پس از سال 2016 خواهد پیوست پرقدرت تیم هر کدام با یک منطقه مختلف از تجربه و تخصص.

"من عمدا گرد هم آورده کارشناسان برجسته به نمایندگی از قوی ترین گروه ممکن است به کار بر روی این بیماری برای انواع جغرافیایی نهفته مناطق و همه فن حریف, مزرعه, اندازه, تولید کنندگان," او گفت:. "این اولین بار است که کارشناسان در اصلاح نباتات و ژنتیک باکتری شناسی و علوم علفهای هرز شریک برای توسعه پایدار و راه حل های دراز مدت برای نبرد غیر قابل پیش بینی و بیماری ویرانگر در کاهو."

در دیگر اخبار: فلوریدا تولید گوشت دیدن افزایش تقاضا در آمریکا گوشت پردازنده های مبارزه با COVID-19

بیشتر: Publix برای اهدای مواد غذایی اضافی و شیر آن اقدام به خرید از تلاش کشاورزان

باغبان خانه ایستاده به سود بیش از حد Sandoya گفت: از آنجا که بخش مهمی از IFAS' ماموریت این است که به دانش به دست آمده در تحقیقات خود را در دسترس برای همه ارائه امیدوارم که به حیاط خلوت و تولید کنندگان که به حال خود دل شکسته توسط فروپاشی محصولات. "شاید در چند سال شما (قادر به) خرید UF/IFAS کاهو مقاوم به BLS" او گفت:.

این تیم استفاده خواهد کرد و کلاسیک اصلاح نباتات – نه اصلاح ژنتیکی – برای مطالعه مقاومت به بیماری در حالی که تلاش برای توسعه سالاد به اندازه کافی قوی برای مقاومت در برابر BLS. که باید به سهولت در ذهن مشتریان نگران مصنوعی اصلاح شده ژنتیکی مواد غذایی, Basore گفت.

یک طیف معرفی شده از مقدونیه در 1940s نشان می دهد وعده Sandoya گفت: اما برخی از آن صفات را باید اصلاح شود ، "این خوب به دنبال و آن را نمی خواهم گرمای فلوریدا," او گفت: "اما آن است که بسیار مقاوم در برابر این بیماری است."

بیشتر از ما پوشش: Alico می بیند تاثیر کمی از بیماری کروناویروس

و: ایممکلی farmworkers ضروری است اما در میان آسیب پذیرترین به COVID-19



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن