مدارس سوال برای مدرسه ورزش مقامات به عنوان عدم قطعیت بافندگی از COVID-19

آدم فیشر ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 9:00 AM EDT مارس 11 سال 2020زمانی که سران و داوران دریافت پرداخت می آفریند

توسط ABDOOSNEWS در 22 اردیبهشت 1399

زمانی که سران و داوران دریافت پرداخت می آفریند شروع برای 2020-21 سال تحصیلی ایالتی و محلی مدیران سوال اگر خود را در مدارس می تواند آن را تقبل کنند.

و بود که قبل از coronavirus بازیگران مه از سیاستهای آموزش و پرورش بودجه و بالا مدرسه دو و میدانی برای پاییز آینده.

با احتمال کاهش شدید به ورزش درآمد برای سال تحصیلی آینده مدیران حتی بیشتر تردید آنها می توانید استطاعت به پرداخت ورزش مقامات بالا بردن هر دو طرف توافق کردند که آنها سزاوار.

"شما نمی توانید صرف پول شما لازم نیست که" به گفته دیوید LaRosa, Lee County Schools' مدیر دو و میدانی و فعالیت های.

Ref افزایش نرخ

فلوریدا دبیرستان انجمن ورزشی اعلام کرد در ماه ژانویه است که افزایش حداکثر هزینه مقامات پرداخت می شود شروع در 2020-21. این ULTIMOPREZZO مجموعه حداکثر نرخ اما فردی مناطق آموزش و پرورش و مسئولین انجمن های مذاکره قرارداد. سال گذشته همه مدارس در ذغال سنگ و لی شهرستانهای پرداخت ورزش مقامات ULTIMOPREZZO حداکثر.

این افزایش پس از جنوب خلیج فارس مقامات فوتبال انجمن که officiates بازی برای همه Lee مدارس شهرستان صحنه مختصر کار توقف بیش از خود پرداخت. چند فصل بازی در لی شهرستان لغو شد و refs تنها بازگشت به کار بعد از یک گروه از کسب و کار خصوصی صاحبان اهدا مبلغ پیشنهادی افزایش به SGFOA.

بیشتر: ULTIMOPREZZO تصویب افزایش حقوق برای refs اما می تواند مدارس استطاعت آن است ؟

بیشتر: Lee County فوتبال ذخیره شده توسط سخاوت از صاحبان کسب و کار محلی

بازی در: مقامات فوتبال, Lee مدارس آمده به توافق; ULTIMOPREZZO reinstates ب

در حال حاضر نه مدرسه منطقه یک قرارداد با مقامات برای سال تحصیلی آینده.

زمانی که حسابداری برای هزینه سفر مقامات را بین 17.8 درصد افزایش (کشتی) و 42.3 درصد افزایش (فوتبال) بسته به نوع ورزش است.

قبلا مدارس پرداخت می شود, مقامات, سفر, هزینه های, در علاوه بر این به بازی خود را ، ذغال سنگ شهرستان پرداخت 13 دلار در هر مقام رسمی در تمام رشته های ورزشی در حالی که لی شهرستان پرداخت حدود $50-$60 در هر خدمه بسته به نوع ورزش و فاصله.

کسانی که سفر هزینه های گنجانده شده در ULTIMOPREZZO حداکثر نرخ. بنابراین در حالی که پرداخت برای یک فوتبال رسمی می رود از $65 $111 (یک 70.8 درصد افزایش) در ذغال سنگ آن را واقعا در رفتن از $78 به $111 (42.3 درصد افزایش) و مشابه آن در لی.

LaRosa برآورد افزایش هزینه اضافی $12,000-15.000 دلار برای هر یک از لی شهرستان را 20 و منشور مدارس بالا است. ذغال سنگ مدارس عمومی کانتی هماهنگ کننده میان مدارس فعالیت های خوانده شده را علامت Rosenbalm گفت: این افزایش می تواند هزینه تا $10,000 برای هر منطقه هشت دبيرستان.

'نگرانی'

نرخ بودند تصمیم ULTIMOPREZZO را جبران مقامات نیروی کار متشکل از پنج مقامات پنج مدیران ورزشی و چهار ULTIMOPREZZO کارکنان است.

روز سه شنبه حدود چهار ماه پس از تصمیم گیری در مورد افزایش نیروی کار برگزار شد نشست آنلاین. این گروه reconvened بیش از نگرانی در مورد چگونگی مدارس خواهد پرداخت مقامات بیشتر پول در حالی که در مواجهه با یک کسر بودجه.

ورزشی بودجه در جنوب غربی فلوریدا مدارس تا حد زیادی خود بودجه. Lee County می دهد آن مدارس $50,000 هر یک به پرداخت برای رویداد کارگران حمل و نقل و مقامات. ذغال سنگ شهرستان نیز به آن مدارس دستمزد اما کسانی که مقدار کسری از پول در آن طول می کشد برای اجرای برنامه های ورزشی.

دو و میدانی در حال اجرا در فروش بلیط – بیشتر از فوتبال و کمک های مالی از حامیان مالی و جذب سرمایه است.

مدیران مدارس انتظار داریم همه کسانی که منبع درآمد به کاهش قابل توجهی در این پاییز.

اگر فوتبال بازی ها, آنها ممکن است با طرفداران به دلیل اجتماعی فاصله اقدامات با هدف کاهش گسترش coronavirus. یا مدارس ممکن است به محدود کردن ظرفیت فن. حتی اگر همه چیز به حالت عادی بازگشت در شب جمعه بسیاری از طرفداران ممکن است دور ماندن.

که می تواند به معنای از دست دادن ده ها هزار دلار در فوتبال, فروش بلیط و هزینه پارکینگ.

"ما پیش بینی (فروش بلیط) در حال رفتن به حداقل 50 درصد از آنچه که آنها به طور معمول هستند" LaRosa گفت. "وجود دارد رفتن به قطعا کمبود.

"ما واقعا در حال رفتن به در شکل بد اگر آنها می گویند" شما می توانید بازی بازی اما شما نمی توانید به تماشاگران است.' سپس شما باید تمام هزینه های یک بازی و بدون درآمد در آینده است."

دومین منبع بزرگ درآمد – حمایت مالی و جذب سرمایه رنج می برند به عنوان کسب و کارهای محلی و خیرین مقابله با خود را مشکلات مالی با توجه به کوروناویروس.

"ما قصد داریم برای به دست آوردن تمام درآمد ما مورد استفاده قرار گیرد برای گرفتن" Rosenbalm گفت. "من فکر می کنم مقامات سزاوار افزایش, اما این زمان بد."

مدارس به طور کلی انتظار می رود بودجه خود را برای قطع شود. مدارس دولتی دریافت پول از دولت که تا حدی متکی بر مالیات بر فروش و گردشگری دلار – هر دو منابع درآمد است که کاهش یافته است به طور قابل توجهی با توجه به کوروناویروس.

لی مدارس بودجه مدیر کلی Letcher گفت: این منطقه می تواند از دست دادن 20 میلیون دلار در بودجه است. که می تواند به معنای کوچکتر حق الزحمه ورزشی بخش و در نتیجه حتی کمتر پول پرداخت کردند.

مقامات انتظارات

جان Mantica رئیس SGFOA در ULTIMOPREZZO رسمی جبران نیروی کار. او گفت: هیچ اقدام گرفته شد در روز سه شنبه جلسه مجازی که همه طرف را مجبور به صبر کنید و ببینید که در آن ورزش شد و در در پاییز.

"بدون تغییر ساخته شده بود" ULTIMOPREZZO سخنگوی اشتون Mosley گفت: در یک ایمیل به ناپل اخبار روزانه. "همه حداکثر هزینه ها باقی می ماند همانطور که قبلا توافق همه اعضای نیروی کار است و به همه مدارس و مناطق آموزش و پرورش و مسئولان انجمن ها به مذاکره خود را در قراردادهای آینده به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب."

محلی رسمی انجمن های انتظار برای دریافت ULTIMOPREZZO حداکثر نرخ هر زمان که ورزش رزومه.

دلیل SGFOA برگزار شد از ماه اوت گذشته بود چرا که آن را نمی دریافت وعده پرداخت افزایش Mantica گفت. Lee شهرستان مقامات بازگشت به کار به آنها وعده داده شده خود را جبران خواهد بود خطاب به 2020-21.

بیشتر ناپل مقامات انجمن بازی ها در هشت ورزشی برای ذغال سنگ شهرستان مدارس دولتی و خصوصی. این GNOA را تهدید نمی کند یک کار توقف فصل گذشته رئیس جمهور Robb Mackett چرا که آنها انتظار می رود یک افزایش برای سال آینده.

"ما همه وعده داده شده از ULTIMOPREZZO به مدرسه منطقه که ما می توانید یک افزایش قابل توجهی" Mackett گفت. "ما رفت (در سال گذشته). انتظار سطح از تمام مقامات ما این است که ما را به حداکثر پرداخت افزایش دهد."

برخی از تبلیغات در سراسر کشور مطرح کرده اند این ایده از مقامات کار تحت نرخ سال گذشته با وجود ULTIMOPREZZO را افزایش در حالی که مدارس منتظر اقتصادی از coronavirus.

Mantica گفت که حتی در نظر نمی کار به صورت کامل ULTIMOPREZZO مقدار خود نیاز خواهد بود برای دیدن جزئیات کامل گزارش های مالی از مدارس.

"من فکر می کنم مدارس را یک مشکل جدی – و نه فقط با SGFOA اما بیش از همه دولت ها در همه ورزش – مسئولان که نمی خواهید به رول نرخ سال آینده حتی بخشی از آنها" Mantica گفت. "(روی برد) قرار داده شده است و قرار است قرار داده است."

Mackett آیا خود را محاسبه چه مقدار افزایش خواهد هزینه مدارس. او تخمین می زند آن خواهد بود در حدود 5500 دلار بیشتر در هر مدرسه در سال آینده – به مراتب کمتر از LaRosa را به$15,000 برآورد.

در آخرین فصل GNOA استفاده می شود هفت نفر officiating خدمه در اکثر بازی های فوتبال. پرداخت $33 بیشتر در هر ref (زمانی که حسابداری برای سفر هزینه) برای شش خانه بازی ها (پنج به طور منظم فصل به علاوه یک پیش فصل یا بازی حذفی) را اضافه کنید $1,386 در مقامات هزینه برای یک مدرسه است.

بازگشت به مذاکرات

مدارس و مقامات در حال حاضر در حال کار بر روی قرارداد. به طور معمول آغاز مذاکرات در ماه فوریه اما coronavirus و بسته شدن مدارس تحت فشار قرار دادند, جدول بازگشت.

این GNOA فرستاده است Collier مدارس پیشنهاد خود را که شامل حداکثر نرخ در هر مقام. Mackett گفت: او در حال حاضر به امضا قرارداد با چند مدارس خصوصی پرداخت حداکثر نرخ, اگر چه او کاهش یافته است به می گویند که مدارس.

این SGFOA نیز ارائه شده است یک قرارداد پیشنهاد به لی مدارس درخواست بازی حداکثر هزینه. اما SGFOA تنها فوتبال را پوشش می دهد. LaRosa و لی مدیران باید برای مذاکره و عقد قرارداد با یک جداگانه به مقامات سازمان برای هر ورزش.

Mantica گفت: SGFOA یک قرارداد امضا شده با DeSoto County مدارس که مقامات محلی در حال پوشش در این فصل برای حداکثر ULTIMOPREZZO نرخ.

هر دو Mackett از GNOA و Rosenbalm از ذغال سنگ در مدارس گفت: این گروه یک رابطه خوب و نه انتظار ستیز مذاکره است.

"ما معقول است. آنها معقول" Rosenbalm گفت. "ما آن را به کار."

وجود دارد ممکن است کمتر خوش بینی در Lee County, حداقل زمانی که آن را می آید به فوتبال است.

در ماه اوت بحث بین SGFOA و مدرسه منطقه شد ستیز. مدیران شناور ایده پیگرد مقامات برای نقض قرارداد. این ULTIMOPREZZO لغو SGFOA را تحریم برای توقف کار بعد از بازگشت تحریم یک بار این گروه توافق کردند به کار.

در پایان کلاس داوری و مدارس هرگز توافق برای قرارداد جدید و یا افزایش – این SGFOA مقامات تنها به بازگشت به کار به دلیل خصوصی کمک مالی به حمایت مالی از هزینه های خود را.

از ذغال سنگ و لی مدارس هر دو آنها وکلای بررسی مقامات پیشنهاد قرارداد و انتظار می رود به دیدار با این گروه در هفته های آینده.

"آنها باید به برخی از سخت گیری" LaRosa گفت. "بسیاری از مردم درک نمی کنند که چگونه دو و میدانی در حال تامین مالی در داخل یک مدرسه بودجه. ما در دوران سخت در حال حاضر. اگر مردم درک نمی کنند که پس از آن شرم بر آنها."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب