بودجه مدرسه به افزایش $1.7 میلیون پس از Covid: گزارش

School مناطق ممکن است نیاز به صرف حدود 1,778,139 بالاتر از بودجه خود را با خیال راحت به بازگشایی به دلیل COVID

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399

School مناطق ممکن است نیاز به صرف حدود 1,778,139 بالاتر از بودجه خود را با خیال راحت به بازگشایی به دلیل COVID-19 گیر یک گزارش جدید می گوید که در هر COVID-19 اطلاعات و منابع.

"هزینه ها متفاوت خواهد بود منطقه بسته به عوامل بسیاری" می نویسد: این انجمن از مقامات مدرسه کسب و کار بین المللی همراه با ASSA مدرسه Superintendents انجمن.

هزینه های آن را تحت تاثیر قرار خواهد شد و منطقه ای قیمت ها در بازار کالا و خدمات است. بزرگتر مناطق ممکن است دسترسی به, واحد کاهش هزینه ها از آنجا که آنها می توانید خرید در حجم های بالاتر. هزینه های نیروی کار را شامل در دسترس بودن کارکنان و محصولات لازم خود را مطابق با توصیه های اجتماعی فاصله و تمیز کردن پروتکل در این گزارش آمده.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

و انجمن می بیند 25 درصد افزایش ظرفیت حمل و نقل به موقف اجتماعی فاصله دستورالعمل.

نزدیک به 70 درصد از هزینه های اضافی — $1,232,000 — تخمین زده می شود به صرف استخدام کارکنان برای اجرای بهداشت و پروتکل های ایمنی مانند اضافی وادار سازد کارکنان برای افزایش تمیز کردن و یا مواد ضد عفونی کننده از مدارس و اتوبوس برای جلوگیری از گسترش. در این گزارش فرض حداقل یک پرستار و یک دستیار در هر اتوبوس به صفحه دانش آموز درجه حرارت قبل از سوار شدن.

تقریبا $117,000 را برای پیوستن به نظارت بر سلامت و تمیز کردن و یا مواد ضد عفونی کننده از پروتکل ها و ارائه تجهیزات حفاظت فردی (دستکش و ماسک) هزینه $195,000. در نهایت حمل و نقل و مراقبت از کودک را کمی بیش از $235,000 انجمن گزارش.

School
آقای Gwala, headmaster از Ithute بالاتر, مدرسه ابتدایی به شمار برای یک پرتره در یک کلاس درس خالی الکساندرا در ژوهانسبورگ در تاریخ 1 ژوئن سال 2020 است. فردا

این شامل دست عفونی مه ماشین آلات و تمیز کننده برای اتوبوس و قبل از/بعد از مدرسه برنامه های مراقبت از کودکان.

همچنین بخوانید: ووهان شاهد COVID-19 شیوع زودتر از گزارش: مطالعه

نزدیک به 1.8 میلیون دلار محاسبه شد و بر اساس میانگین منطقه مدرسه که به خانه 3,659 دانش آموزان هشت مدرسه ساختمان 183 کلاس درس 329 کارکنان و 40 اتوبوس مدرسه.

این گزارش که آن را "نشان میدهد که چگونه هزینه های کلی از مدرسه عملیات قابل ملاحظه ای افزایش می دهد با خیال راحت به بازگشایی" و لیست هزینه های در نظر گرفته شده است به جامع."

Sarmat Misikov کمک به این گزارش. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن