Sanibel شورای شهر رای به اتخاذ رژیم صهیونیستی است. DeSantis' فاز 1 طرح بازگشایی

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 10:42 PM EDT May 29, 2020این Sanibel شورای شهر رای دادند و جمعه

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1399

این Sanibel شورای شهر رای دادند و جمعه اجازه می دهد تا باز کردن کسب و کار خرده فروشی و رستوران ها با برخی از محدودیت ها اما تصمیم گرفتند برای حفظ ممنوعیت اقامت اجاره و بسته شدن پرداخت پارکینگ ساحل برای 15 روز بیشتر.

در روز شنبه جلسه میرسد که حدود پنج ساعت به شورا رای 3-2 به "اتخاذ" رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' فاز 1 طرح برای بازگشایی فلوریدا اقتصاد است. فرماندار اعلام کرده بود طرح خود را شب چهارشنبه.

DeSantis' طرح شامل اجازه دادن به باز کردن فروشگاه های خرده فروشی و داخلی رستوران ناهار خوری در 25% ظرفیت شروع دوشنبه. رستوران ها نیز اجازه خواهد داشت به صندلی در فضای باز تا زمانی که وجود دارد این است که شش پا از فاصله بین جداول.

"کاملا رک و پوست کنده من فکر می کنم او آن را" Sanibel شهردار کوین Ruane گفت: از فرماندار شنبه جلسه.

DeSantis' ارائه برجسته اثر شیوع مانند بستری شدن در بیمارستان که فرماندار گفته اند کمتر از پیش بینی.

Ruane با اشاره به که و گفت: پیروی از ولایت توصیه به بازگشایی بخش هایی از اقتصاد را برای اولین گام خوب است.

"من رفتن به داده ها و بازگشت به فرماندار پاورپوینت," او گفت:. "من نمی بینیم آن را به عنوان چیزی جز یک اندازه گیری گام اول است."

این عضو شورای Jason Maughan صحبت در برابر لغو هر گونه محدودیت های فعلی برای حداقل 15 روز بیشتر تا رهبران شهر می توانید ببینید که چگونه دیگر مناطق کرایه با بازگشایی بخش از اقتصاد است.

"من معتقدم که ما خوب هستند چرا که ما ساخته شده و به دنبال سیاست های خوب با هم" Maughan گفت. "من فکر نمی کنم که Sanibel (باید) تبدیل به یکی دیگر از خوکچه هندی در بازگشایی بلافاصله."

Maughan رای دادند در مقابل اتخاذ فرماندار برنامه ریزی و حمایت از تمدید ممنوعیت اقامت و بسته شدن از پارکینگ ساحل.

"من می خواهم و نه ما فقط نشسته بر روی آن برای بیش از دو هفته و بیرون آمدن از این پاک او گفت:" در این جلسه.

این شورا همچنین رای دادند 3-2 به خاطر ممنوعیت اجاره مسکن در جزیره برای 15 روز بیشتر.

اين شورا قبلا تاسیس ممنوعیت از اقامت, اجاره, توقف تمام رزرو در هتل ها محلی و محل سکونت دیگر موسسات تعیین شده بود به اجرا از طریق پنج شنبه.

عضو شورای هالی اسمیت اعلام کرد او احساس نمی راحت بلند کردن اجسام اجاره بان کی مون از مردم از COVID-19 "نقاط داغ" می تواند گله به Sanibel برای تعطیلات تابستان.

"ما نمی دانیم که در آن مردم می آیند از" او گفت:. "اگر ما باز این من یک نگرانی واقعی برای سلامت و ایمنی شهروندان ما. ... در آن مقصد مانند ما هستند ... اگر ما باز آنها خواهد آمد."

نظرات عمومی ساخته شد در این جلسه از طریق ایمیل از ساکنان محلی بودند که با صدای بلند بخوانید. یک موضوع مهم مورد بحث میان نظرات بود تصمیم به لغو و یا نگه داشتن اقامت بان.

برخی از این نظرات را تشویق لغو محدودیت در کسب و کار برای آوردن پول به اقتصاد است. دیگران اما خواست شورای فعلی را نگه دارید محدودیت بیان کرد که این محدودیت باید نگه عمومی امن در طول بیماری همه گیر.

یکی از ایمیل های خوانده شده از آمد داگ Babcock, مدیر عامل شرکت از Sanibel Captiva استراحتگاه های ساحلی. این استراحتگاه در حال آماده سازی برای بازگشایی, زمانی که آن را امن تلقی به انجام این کار با اقدامات پیشگیرانه از جمله اتاق بودن قرنطینه برای 48 ساعت پس از مهمان checkouts و کارکنان با پوشیدن ماسک و دستکش Babcock اعلام کرد.

جری Muench صاحب تنها اردوگاه در miami gardens, گل نرگس, پارک نیز ارائه مختصر ورودی در این جلسه. او گفت: نگه داشتن این ممنوعیت در اجاره این معنی است که اعضای شورا در حال هل دادن مفروضات و نه حقایق.

"شما فرض کنید که تمام افرادی که در اینجا در حال رفتن به ویروس و آنها در حال رفتن به ما را بیمار," او گفت:.

به اتفاق آرا رای به حفظ پرداخت پارکینگ ساحل بسته به مدت 15 روز بیشتر. Sanibel را قبلا نزدیک سواحل اما نزدیک ساحل پارکینگ برای افراد غیر مقیم.

اعضای این شورا اشاره کرد که نگه داشتن پارکینگ پرداخت می شود بسته در حال حاضر می تواند کاهش در تعداد کوتاه مدت بازدید کنندگان به جزیره و می تواند کمک به حفظ اجتماعی فاصله.

در اوایل این هفته Ruane همچنین تمدید این شهر اعلام وضعیت اضطراری تا زمانی که ممکن است 5.

اعضای این شورا در تصمیم گیری پس از محلی دیگر رهبران دولت تصمیم به لغو محدودیت در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

در طول یک جلسه ویژه ای روز دوشنبه Sanibel شورای تصمیم به نگه کردن بر لغو محدودیت تا زمانی که آنها شنیده نتایج Lee County کمیسیون روز سه شنبه جلسه و همچنین DeSantis' فاز 1 طرح بازگشایی دولت است.

در لی شهرستان جلسه کمیسیون رای به بازگشایی شهرستان سواحل شروع چهارشنبه و اجازه می دهد برخی از استفاده از پارک ها و کتابخانه های عمومی ،

ذغال سنگ کمیسیون رای دادند سهشنبه به بازگشایی سواحل عمومی شروع پنج شنبه و ناپل شورای شهر نیز رای دادند روز شنبه برای بازگشایی سواحل و پارک های با محدودیت شروع پنج شنبه.

Sanibel در حال حاضر دارای هشت تایید موارد COVID-19 با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت.

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب