سلطنتی کف دست هم بزنید تا جنجال همراه فورت مایرز' تاریخی McGregor بلوار

ملیسا مونتویا فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:46 PM EDT May 30, 2020فورت مایرز مسئولان شهرستان گفت: آنها ب

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1399

فورت مایرز مسئولان شهرستان گفت: آنها با جایگزینی حداقل هفت سلطنتی کف دست همراه McGregor بلوار پس از kerfuffle شکست بیش از یک زن و شوهر از آنها قطع شد آخر هفته گذشته.

درختان بخشی از تاریخ این شهر. فورت مایرز به تصویب رسید و در آن شهر از کف دست moniker پس از ادیسون تامین مالی واردات سلطنتی کف دست از کوبا به گیاه در امتداد رودخانه خیابان آنچه که امروز McGregor بلوار با توجه به اخبار مطبوعات archives.

دیگر اخبار: فورت مایرز شورای شهر رد میدان در بلوار مکگرگر

بیشتر: مقامات دولت بررسی فورت مایرز زیر عظیم فاضلاب خام نشت

درخت به صف بلوار خودی خود یک تاریخی scenic route شناخته شده برای شکوه قوی کف دست. به دلیل اهمیت قوانین وجود دارد که حفاظت از آنها را از حذف بدون برنامه ریزی برای کاشت مجدد آنها را در جای دیگر.

مگر در مواردی که وجود دارد این است که ابزار کار آن چیزی است که اتفاق افتاده است در آخر هفته گذشته هنگامی که FPL کارگران قطع دو درخت در خارج از ادیسون و فورد زمستان شهرکهای بودند و در روند سفت کردن یک سوم قبل از کار متوقف شد.

حذف درختان هماهنگ بود بین FPL و این شهر به عنوان بخشی از یک ابزار سخت شدن پروژه را به شبکه انرژی قوی تر و طوفان انعطاف پذیر قبل از طوفان فصل با توجه به شهرستان سخنگوی استفانی Schaffer.

همه که باقی می ماند در حال حاضر دو کنده درخت در مخالفت گیاهی متوسط و یک درخت در حدود 60-پا بالا رفته آن تاج و نخل fronds.

Schaffer گفت: این درختان هستند که با جایگزین درختان هستند که حداقل 10-پا بلند است. کارشناسان می گویند سلطنتی کف دست می تواند به سرعت رشد به ارتفاع 50 تا 70 ،

اما که نمی نگه داشتن ساکنان از ناراحت بودن خود را حذف.

"ادیسون و مستغلات است به طوری تاریخی" گفت: فورت مایرز عضو شورای فرد Burson گفت. "این واقعیت که توماس ادیسون مخترع لامپ به حال خود درختان را قطع برای سربار خطوط برق ... من که بی اعتقاد ،

"شما هیچ حس تاریخ و قدردانی برای آنچه که می آید قبل از اینکه شما" Burson گفت. "درختان در مکگرگر بلوار در ادیسون و مستغلات هستند و چه می کند بسیاری از مردم به فورت مایرز."

حذف درختان با شکوه بود کوته, Burson, گفت:, و اضافه کرد که شورای شهر باید ابلاغ شده است جلوتر از زمان به این دلیل که آنها خاص به سوالات در مورد درختان. او قصد دارد به آن را با شهر مدیر سعید کاظمی در روز دوشنبه جلسه شورای.

Burson گفت: اگر او از رفتن به پاسخگو پس از آن او خواهد مطمئن شوید کاظمی پاسخگو بیش از حد.

"من شکایت کرده به او در مورد ضعیف روابط عمومی او تا به حال انجام نشده و به اطلاع شورای" Burson گفت. "او گفت:" ما نیازی به.' به من گفت: 'سعید شما نمی توانید انتظار مردم برای تماس با من در مورد آن است. شما ممکن است نیاز به اطلاع من, اما شما باید به اطلاع من.

"من یک camper خوشحال. من فکر می کنم سعید را دوست دارد به تواند بسیار مرموز و او را به جای آمرزش و نه اجازه."

کاظمی نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر پنج شنبه.

Burson همچنین گفت که او می خواهم به می دانم که چرا این شهر و FPL کار نکرده و با هم به محل خطوط برق زیرزمینی مانند آنها را در دیگر مناطق شهر است.

"ما فقط به صرف مقداری پول به قرار زیر زمینی برق در خیابان خلیج به طوری که آنها نمی خواهد که خطوط برق رفتن توسط هتل" Burson گفت: با اشاره به Luminary هتل در حال ساخت در مرکز شهر فورت مایرز. "ما در حال انجام آن در خلیج خیابان برای یک هتل. منظور شما به من بگویید هتل مهم تر است ادیسون و مستغلات؟"

خطوط برق نیز زیرزمینی در بخش 5 که همچنین شامل بخشی از McGregor جنوب معجزه لین Burson گفت.

"شما به من بگویید چرا ما نمی تواند انجام دهد که در ادیسون و مستغلات" Burson اضافه شده است.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: فورت مایرز اعضای شورای no-show در ملاقات با رهبران مذهبی به بحث مسکن مقرون به صرفه

ادیسون و فورد زمستان شهرکهای رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت مایک فلاندر گفت که او تا به حال شده است در گفتگو با FPL قبل از COVID-19 همه گیر احتمالا سهم هزینه قرار دادن برخی از خطوط برق زیرزمینی. هزینه های مرتبط با کار بود $75,000 اما شامل بخشی است که صلیب McGregor بلوار.

"در آن زمان این ویروس را منفجر کرد و ضربه" فلاندر گفت:, و اضافه کرد که "ما به نوعی از دست پیگیری در مورد صحبت کردن در مورد آن است."

او شگفت زده برای دیدن درختان پایین آمده در شنبه, او گفت:.

"امیدوارم ما را دریافت مکالمات رفتن دوباره با کف دست گرفتن گرفته شده در شنبه" فلاندر گفت. "این موضوع به بالا."

فلاندر گفت: در این هفته او دیده است شهر جایگزین حدود هفت درختان دیگر در مکگرگر. روز چهارشنبه یک کامیون کار تا به حال یک درخت لود شده بر روی آن تخت است که به نظر می رسد به رفتن به زمین است.

Burson گفت که او شخصا رفت و با کاظمی به این شهر مهد کودک و برداشت درختان به جای آنهایی که به پایین گرفته شده است. او مطمئن نیستید چه اتفاقی خواهد افتاد با یکی که تا به حال آن بالا خرد کردن.

این شهرستان گفت: این قوی مهد کودک در حدود 700 درختان برای جایگزینی با توجه به Schaffer.

جینا Sabiston, معاون شهر فورت مایرز حفظ تاریخی کمیسیون گفت که او احساس "نا امید و کمی از خشم" زمانی که او آموخته است که درختان قطع شده بود را به تکه های در پیاده رو.

"اولین درخت در حال حاضر قطع شده است و کسی که در راه رفتن و آنها به من زنگ زد و گفت: هی آنها قطع درختان در McGrgeor بلوار" Sabiston گفت. "ما دریافت اقامت از اعدام در آخرین درخت, اما که در حال حاضر lopped بالای درخت."

Sabiston شده است در حفظ تاریخی کمیسیون از سال 2002 و گفت: او احساس می کند مانند او به طور مداوم در جنگ با کارکنان شهرستان به آنها احترام این شهر تاریخی منطقه.

"است که یک نبرد من به طور مداوم به مبارزه تمام وقت" Sabiston گفت. "من صحبت کردن به مردم در مورد آن به صورت 15 سال است."

این شهرستان دارای کدها و احکام, اما این شهر کارکنان Sabiston گفت: تفسیر کدهای.

"من فکر نمی کنم این روح از کد," او اضافه شده است.

Schaffer گفت که این مورد نیست. حذف کف دست با توجه به ابزار کار نمی کند و نیاز به اطلاع رسانی به تخته مشاوره, او گفت:.

"همیشه وجود دارد این شرایط اضطراری" Sabiston گفت. "این شرایط می توان به راحتی اجتناب شود اگر کارکنان شهرستان خواهد ارتباط برقرار کند و یا به دنبال مناسب کانال."

در ذغال سنگ شهرستان: قطع یک شهر یا حفاظت درخت در ناپل پرداخت قیمت



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب