Royal Enfield Meteor 350 تاریخ پرتاب مشخص شد

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]
Royal Enfield Meteor 350 در تاریخ 6 نوامبر سال 2020 در هند راه اندازی می شود بسط دادن مشاهده عکس ها

Royal Enfield Meteor 350 در تاریخ 6 نوامبر سال 2020 در هند راه اندازی می شود

Royal Enfield Meteor 350 سرانجام تاریخ رونمایی دارد! این در 6 نوامبر سال 2020 در هند راه اندازی می شود. مهمترین پرتاب برای Royal Enfield پس از 650 Twins خواهد بود. محدوده Meteor دوره جدیدی را برای این شرکت نشان می دهد ، زیرا دوچرخه ها بر روی یک پلت فرم کاملاً جدید ساخته شده اند و از یک موتور کاملاً جدید برخوردار می شوند. Royal Enfield Meteor 350 به عنوان یک محصول جهانی جای خواهد گرفت و احتمالاً جایگزین Thunderbird 350 خواهد شد. بروشورهای منتشر شده و سایر اسناد نشان می دهد که Royal Enfield Meteor 350 را در سه نوع Fireball ، Supernova و Stellar ارائه می دهد.

همچنین بخوانید: Royal Enfield Meteor 350 مشخصات کامل به بیرون درز کرد

bug9snhg

(مشخصات کامل Royal Enfield Meteor 350)

به نظر می رسد تفاوت های اصلی ، از نظر زیبایی ، تنظیم جدید کنسول ابزار و طراحی جدید صندلی تقسیم شده به همراه سایر تغییرات در گلگیر عقب ، چراغ جلو و چراغ عقب باشد. کنسول ابزار مطمئناً با طراحی نامتقارن نقطه اصلی تغییرات است و احتمالاً می تواند اطلاعات بسیار بیشتری نسبت به تنظیمات ابتدایی Thunderbird 350X ارائه دهد. نشانه های طراحی احتمالاً شامل مخزن سوخت به شکل قطره اشک ، گزینه های رنگ روشن ، چراغ های روشنایی روز LED ، آلیاژهای جدید و صندلی تقسیم شده است.

همچنین بخوانید: Royal Enfield Meteor 350 برای دریافت نمایشگر رنگی TFT همراه با پیمایش

اخبار
od82j9lo

(اسناد فاش شده مشخصات کامل Royal Enfield Meteor 350 را نشان می دهد)

همانطور که قبلا ذکر شد ، احتمالاً Meteor از یک قاب جدید و یک موتور جدید استفاده می کند. Spyshots نشان می دهد که Meteor 350 از یک شاسی دو پایه استفاده می کند و در مقابل یک فرکانس تک لوله در Thunderbird 350 نیست. به علاوه ، موتور جدید 350 سی سی در Meteor احتمالاً قدرت و ارقام گشتاور بهتری نسبت به 350 سی سی UCE (واحد موتور ساختمانی) اما نه آنقدر که خریداران اول را غرق کند. بروشور فاش شده نشان می دهد که موتور 20.2 اسب بخار قدرت و 27 نیوتن متر از حداکثر گشتاور تولید می کند.

همچنین بخوانید: Royal Enfield Meteor 350: بیش از جایگزینی برای Thunderbird 350

b79svktc

(همراه با یک صفحه نمایش رنگی TFT ثانویه ، واحد اصلی با یک سرعت سنج آنالوگ و صفحه LED ارائه می شود)

مجموعه دیگری از spyshots نشان می دهد که Meteor دارای یک صفحه نمایش رنگی ثانویه TFT به همراه واحد اصلی است که به همراه یک سرعت سنج آنالوگ و یک صفحه LED برای سفره سنج و سایر اطلاعات ضروری ارائه می شود. تصاویر لو رفته نشان می دهد که صفحه نمایش TFT جدید دارای ویژگی ناوبری نوبت به نوبت خواهد بود ، که به نوبه خود نشان می دهد Meteor جدید همچنین می تواند از اتصال بلوتوث برخوردار شود و این اولین موتورسیکلت رویال انفیلد است که آن را دریافت می کند.

ما انتظار داریم RE Meteor 350 بین 1.5 و 2 پوند قیمت داشته باشد و در مقابل بنلی Imperiale 400 ، Jawa 300 و هوندا H'Ness CB350 تازه تاسیس قرار بگیرد و مورد دوم فقط توسط HMSI راه اندازی شده است. مقابل شهاب سنگ 350.

0 نظرات

اعتبار عکس: Rushlane و Gaadiwaadi.com

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب