ROCO استقبال آهنگساز-در-محل اقامت به 2020-21 فصل

ROCO به تازگی اعلام کرد 2020-2021 فصل و به عنوان بخشی از نگاه خود را به سال آینده آن است که استقبال از یک مهما

توسط ABDOOSNEWS در 7 خرداد 1399

ROCO به تازگی اعلام کرد 2020-2021 فصل و به عنوان بخشی از نگاه خود را به سال آینده آن است که استقبال از یک مهمان ویژه برای شرکت در سازمان سنت طولانی از معرفی آثار جدید ایجاد شده توسط زندگی هنرمندان است. در این آهنگساز-در-محل اقامت نقش الهام موریس اضافه خواهد ریور اوکس ارکستر مجلسی را نقطه عطفی برای اولین بار است که در حال حاضر تعداد بیش از 100 و نشان می دهد هیچ نشانه ای از توقف.

موریس نوشتن یک نقاشی سه قابی از قطعات نمایشگاه این گروه انعطاف پذیر مدل — از جمله یک کار برای باد sextet, خود ارضایی, ابزار و قطعه ای برای ارکستر مجلسی با الهام از کودکان رنگارنگ کتاب نوازندگان خورشید بر یک آزتک داستان.

"من بسیار هیجان زده برای نوشتن 'نوازندگان خورشید' قطعه زیرا هر یک سولیست می توانید تصویر کشیدن نوازندگان و آنها می توانند بازی زدنی و همچنین به این دلیل که تصاویر در کتاب قرض دادن به آن است. تصویر است که می تواند منجر به نشان دادن جهان عاری از رنگ و سپس رنگ. از آن خواهد شد یک شاهکار واقعی و یک حرکت مفهوم," او گفت:.

یکی دیگر از قطعه ای از نقاشی سه قابی است که با الهام از محل اقامت خود در کانزاس است.

"مفهوم یک منطقه در نزدیکی منهتن کانزاس. زمین نوع دست نخورده زیرا این تحقیقات بیولوژیکی منطقه است. آنچه آنها انجام دهید این است که سعی کنید برای حفظ آن را به عنوان نزدیک به عنوان آنها می تواند به شکل طبیعی آن. که همچنین شامل برخی از چیزهایی مانند سوزاندن علف های بلند در هر سال است که عینک به صورت چاپگر. که در سوختن آن ایجاد رشد جدید و زندگی," او اضافه شده است. "از زمانی که من صرف زمان در دشت منطقه من هر چند این امر می تواند شسته و رفته برای نوشتن یک قطعه در مورد فصل چمن زار...سوختن و تجدید پس از آن و بسیاری از تشابه آن می تواند مستلزم بین فصول و زندگی است."

"قطعه دیگری است ابوا و قطعه سازهای کوبه ای. من واقعا دوست دارم براق ویژگی های فلز سازهای کوبه ای و از راه های مختلفی به بازی فلزی, سازهای کوبه ای. آن را به یک زرق و برق دار, درخشش به آن" موریس گفت. "از آنجا که ROCO فصل موضوع رنگ و نور من می خواستم برای به تصویر کشیدن نور با این قطعه. من کشیده شد به کتاب مقدس نقل قول 'let your light shine.'"

به عنوان یک تحسین بازیگر در woodwind محافل جالب است برای پیدا کردن ابوا شده است می تواند ابزار او نزدیک نمی مطالعه است.

"در زمانی که من در پایان دبیرستان, من می دانستم که من می خواستم مدرک و حرفه ای در موسیقی, اما من نمی دانم اگر من می خواهم به پیانو و ابوا و یا ترکیب. من امتحان در هر دو ابوا و پیانو و دریافت یک بورس تحصیلی برای ابوا بود اما در لیست انتظار برای پیانو و ساخته شده است که این تصمیم پس به صحبت می کنند. من رفتم به ابوا اما من خوش شانس هستم که من مقدار زیادی از فرصت هنوز هم به بازی پیانو. من هنوز بازی مستر و رسیتال و من تمام ترکیب کلاس من می توانم. من در زمان به اندازه کافی کلاس به ساعت های اعتباری به دو عمده در ترکیب اگر آنها می خواهم که اجازه دهید من," او گفت:.

او در ادامه به تکمیل کارشناسی و کارشناسی ارشد در ابوا عملکرد از دانشگاه بریگهام یانگ و دکترای خود را از دانشگاه سینسیناتی کالج-هنرستان موسیقی. او در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک استاد ابوا و تئوری موسیقی در دانشگاه ایالتی کانزاس.

"این یک راه متفاوت برای رفتن در مورد به عنوان یک آهنگساز, اما در راه آن درست بود برای من. موقعیت دانشگاه اجازه می دهد تا برای انعطاف پذیری با تحقیقات بنابراین پژوهش طرف از آنچه من انجام می شود همه [تمرکز] ترکیب. من احساس می کنم زمانی که من قادر به انجام خود من ترکیب یا نوشتن برای دیگران, من متوجه وجود این انعطاف پذیری شگفت انگیز در این سمت از کار و من می توانم انجام آنچه من می خواهم به انجام این کار با موسیقی من" او گفت:.

در طول سال او مشغول نوشتن و چاپ و نشر و در تاریخ اخیر آن فرود آمد و او را در ROCO رادار.

ROCO فصل 13 Unchambered سری باز با "Nik-ناک" است که در آن ROCO باد سه نفر انجام موریس اصلی است. با تشکر از ROCO عملکرد archives موریس' آثار قبلی (همراه با انبوه از دیگران) در دسترس هستند برای شنوندگان.

"[ROCO بنیانگذار Alecia وکیل] دوست داشتم که بازیکنان حرف اول املای N-A-K و پس از او در فکر این امر می تواند سرگرم کننده برای انجام چیزی در امتداد خطوط از Nik-ناک. او فکر کردم اگر من می تواند اجرا شود که این امر می تواند شگفت انگیز است. من هر چند در مورد چگونگی به تصویر کشیدن knickknacks در موسیقی است. من سعی کردم به تصویر کشیدن مواد از آنها ساخته شده بودند و بنابراین یک جنبش بود و بر اساس فلزی برای تلفن های موبایل دیگر بر روی چوب برای تلفن های موبایل و دیگری بر شیشه ای برای تلفن های موبایل," او توضیح داد. "هر یک از این نوازندگان همچنین بازی کمی از سازهای کوبه ای در قطعات خود را. برای مثال فلوت زن نقش چوب بلوک است که jimmied بر روی یک باس drub فروختن بنابراین شما می توانید بازی هر دو ابزار را در همان زمان. وجود دارد برخی از بطری دمیدن در شیشه ای جنبش است. برای فلز وجود دارد برخی از برس چوب طبل برای تلفن های موبایل و مثلث برای تلفن های موبایل و آن را به یک مقدار زیادی از سرگرم کننده است."

وکیل دونفره را با پشتیبانی از موریس " آینده موقعیت با این گروه است.

او می گوید: "به عنوان یک همکار فلوت زن ما بر جهان حکومت. او یک لذت آهنگساز و من نمی توانستم تصور کنید که بهتر از رنگ و نور نماینده."

برای کسب اطلاعات در مورد ROCO را فصل آینده بازدید ROCO.org تماس بگیرید و یا 713-665-2700. فصل بلیط محدوده از $90 $350 با تخفیف برای سالمندان و دانش آموزان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب