Robert E. Lee موزاییک در مرکز شهر فورت مایرز ساختمان نقاشی بیش از

ملیسا مونتویا فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 12:38 PM EDT Jun 19, 2020یک موزاییک از Robert E. Lee در مرکز ش

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

یک موزاییک از Robert E. Lee در مرکز شهر فورت مایرز ،

حداقل در حال حاضر.

موزاییک در ساختمان در گوشه ای از Hendry و خیابان های اصلی است و دیگر وجود دارد با توجه به Raimond Aulen صاحب ساختمان. آن نقاشی شده بیش منظمی در رنگ مربوطه از دیوار. یک teal شکل در شکل Lee باقی می ماند که در آن او یک بار بود.

"آن را تحت پوشش" Aulen گفت:, و اضافه کرد که او آن را انجام دهد خود را.

"این ، من نمی کنترل دیوار. هر کسی می تواند راه رفتن تا به دیوار و انجام هر کاری که آنها می خواهند به دیوار" Aulen گفت.

از آنجا که روز یادبود کشتار جورج فلوید در مینیاپولیس به معترضان شعار می دادند و راهپیمایی در سراسر شهرستانها از جمله فورت مایرز برای عدالت و رفتار عادلانه از مردم سیاه و سفید. مؤتلفه مجسمه تخریب شده است و برخی از دولتها باید رای به حذف آنها را به جز در فورت مایرز.

یک هفته پس از فلوید مرگ مجسمه نیم تنه لی در مرکز شهر فورت مایرز برداشته شد و فرزندان جانبازان مؤتلفه به صورت امانت و برای یک لهستانی.

موزاییک های رنگارنگ تفسیر لی و اسب خود را مسافر است آراسته چه بود یک بار Lee County بانک از سال 1951 با توجه به اخبار مطبوعات archives. اخیرا ساختمان قرار دارد یک مغازه عتیقه فروشی.

موزاییک ساخته شده از هزاران نفر از کوچک کاشی و سرامیک با لی در بالای اسب سفید و یک نوار قرمز برای پس زمینه رنگارنگ فیروزه ای دیوار.

آن را رفته خسته شده اید توسط لی مخالفان که باید هدف خود را در خیابان مونرو مجسمه نیم تنه کلی پرتره است آویزان برای سال در شهرستان کمیسیون اتاق.

"شما تقریبا نمی خواهد بگویید آنچه در آن است مگر اینکه شما ایستاده بودند دور" Aulen گفت. "این که چرا مردم آن را متوجه نیست."

آیا می دانید؟: شهرستان فورت مایرز وکیل به دنبال در گزینه های قانونی برای حذف Robert E. Lee مجسمه نیم تنه به معترضان تجمع

و: Robert E. Lee مجسمه نیم تنه باید نقل مکان کرد, Lee County, موسس و اعضای خانواده می گویند

تا همین اواخر بود که آن را تخریب Aulen گفت. Aulen اضافه شده است که او نمی گزارش این حادثه به پلیس.

"اگر همه دوباره خود را سلامت عقل من در نظر تلاش برای بازگرداندن آن اما در حالی که مردم با داشتن همه این واکنش های احساسی به همه چیز که می خواهید در حال حاضر و نه واقعا فکر منطقی من آن را ترک راه آن است که در حال حاضر" Aulen گفت.

این ساختمان ساخته شده بود در سال 1911 توسط جیمز "آناناس جیم" Hendry از قلب کاج و در اصل قرار دارد فورت مایرز اداره پست قبل از بانک آن را در زمان بیش از در سال 1927 و بازسازی آن است.

در سال 1951 بانک بازسازی دوباره و آمیزه ای از لی و مسافر اضافه شد به Hendry طرف ساختمان.

هنک Hendry, رئيس جمهور از لی اعتماد برای حفظ تاریخی گفت: موزاییک شده است وجود دارد از او یک بچه کوچک. Hendry یک نسل از یک خانواده موسس فورت مایرز و خانواده اش بود که راننده پشت نامگذاری این شهرستان پس از لی مؤتلفه به طور کلی.

"احساس من این است اگر آن نیاید بخش قابل توجهی از جمعیت ما آن باید رفته" Hendry گفت.

او حمایت از طرح ارائه شده توسط خود را پسر عموی اولین بار در مدل لباس L. Hendry و پسر عموی اولین بار در یک بار حذف Keri Hendry Weeg به حذف لی مجسمه در مونرو و قرار دادن آن در یک موزه شده است. Hendry Weeg ساخته شده این درخواست به شهرستان عالیرتبه روز سه شنبه و او بخشی از یک گروه بزرگ از مردم درخواست برای همان چیزی که از فورت مایرز شورای شهر در روز دوشنبه اش نشست.

"این تاریخی به هر حال" هنک Hendry گفت. "آن قرار داده شد تا در طول دهه شصت."

نسل Robert E. Lee: مجسمه نیم تنه حذف خواهد بود تاریخی بیداری

او افزود که موقعیت لی اعتماد برای حفظ تاریخی یک گروه است که تلاش می کند برای حفظ شخصیت تاریخی مرکز شهر فورت مایرز.

هنک Hendry در مقایسه با مجسمه و آمیزه ای از لی به یکی از آدولف هیتلر.

"آن را مانند بازماندگان هولوکاست نیاز به درایو توسط یک موزاییک از آدولف هیتلر هر روز به کار" او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب