افزایش دیزل قیمت قرار داده و بخش حمل و نقل در نقطه ضعف

Unexpected افزایش دیزل قیمت با وجود کندتر تقاضا است و قرار است در بخش حمل و نقل در یک نقطه ضعف بزرگ به عنوان ا

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

Unexpected افزایش دیزل قیمت با وجود کندتر تقاضا است و قرار است در بخش حمل و نقل در یک نقطه ضعف بزرگ به عنوان افزایش هزینه سوخت بیشتر منقبض حاشیه آن.

با 11 paise پیاده روی در دیزل قیمت در دهلی نو روز دوشنبه در حالی که قیمت بنزین ثابت باقی مانده است و فاصله بین دو خودرو سوخت بیشتر گسترده تر در سرمایه های ملی. ماه گذشته دیزل قیمت پیشی گرفت که بنزین در سرمایه های ملی در یک اقدام بی سابقه توسعه است.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

دیزل به قیمت تومان 81.05 در هر لیتر در روز دوشنبه در پایتخت بالاتر از سطح قبلی از Rs 80.94 یک لیتری. قیمت بنزین همچنان بدون تغییر در Rs 80.43 یک لیتر در همان سطح به عنوان ژوئن 29 هنگامی که آن را پمپ افزایش قیمت حاشیه ای توسط پنج paisa بیش از روز گذشته قیمت.

With rising diesel prices more trouble for transport sector
دیزل به قیمت تومان 81.05 در هر لیتر در روز دوشنبه در پایتخت بالاتر از سطح قبلی از Rs 80.94 یک لیتری. Pixabay

همچنین بخوانید: مادران بچه ها از دست دادن 20% بهداشت خدمات اجتماعی در طول همه گیر: مطالعه

همراه با پایتخت دیزل قیمت ها اندکی افزایش یافته و در دیگر شهرهای مترو نیز وجود دارد اما قیمت حمل و نقل سوخت است که هنوز هم بین Rs 6-8 هر لیتر کمتر از بنزین است.

شرکت های نفتی آغاز شد و روزانه تجدید نظر از دو خودرو سوخت از 7 ژوئن پس از نگه داشتن قیمت بدون تغییر برای آخرین 82 روز طول Covid-19 مربوط به مستند. پس از آن قیمت بنزین و دیزل را افزایش Rs 9.5 – 11.5 تومان در هر لیتر بود. در هفته گذشته قیمت بنزین و دیزل بدون تغییر باقی مانده است به مدت چهار روز قبل از دیزل افزایش قیمت در روز یکشنبه و دوباره در روز دوشنبه. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن