بررسی برای Uneasily قرنطینه: خوشا به کودک

عنوان: خوشا به کودکخلاصه داستان خلاصه داستان: زن جوان فرار فرقه هنوز هم مذاکرات به پدر و مادر است.امتیاز با اس

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

عنوان: خوشا به کودک

خلاصه داستان خلاصه داستان: زن جوان فرار فرقه هنوز هم مذاکرات به پدر و مادر است.

امتیاز با استفاده از اشیاء تصادفی مربوط به فیلم: 3 Voldemorts از 5.

Reviews For The Uneasily Quarantined: Blessed Child

ژانر: n/a

بهتر شعار: "سمت تاریک از Moonie."

نه چندان مختصر طرح خلاصه داستان: کارا جونز مطرح شد در Rev. سان میونگ مون وحدت کلیسا و حتی رفتن تا آنجا که به شرکت در یکی از معروف آن جرم قبل از مراسم عروسی رشد سرخورده و ترک. حالا سال ها بعد او را در تلاش برای آمدن به مقابله با تصمیم خود و آشتی با پدر و مادر او که هنوز با کلیسا.

توصیف این فیلم در یک هواپیما! صحنه: (نمی تواند پیدا کردن یک تریلر)

"بحرانی" تجزیه و تحلیل: "چگونه می توانم به شما در راه رفتن به دور از خانواده ؟" ، پایان نامه خود را به صورت کارا جونز برکت کودکاگر چه یک بهتر است, ممکن است, "چه می شود اگر شما را ترک یک فرقه و هیچ کس مراقبت?"

به عنوان مثال وجود دارد یک زن و شوهر لحظات در فیلم جونز یک زمان طولانی ارشد رقم در وحدت کلیسا به نظر می رسد نزدیک به یک حساب با یک) انتخاب او به ترک کودک نو پا خود را در شخص دیگری مراقبت در حالی که او و همسرش انجام کار تبلیغی و B) کلیسا قاطعانه موضع در برابر همجنسگرایی (او پسر گی).

پس از لحظات طولانی در تلاش برای حفظ خونسردی خود و فقط زمانی که شما اجازه می دهد خود را به فکر می کنم او ممکن است تجربه معنوی تجلی او در نهایت عقب می افتد بر او اعتماد در آموزه های کلیسا در حالی که بیان خود را در امیدوار است که آنها می توانند "به روز رسانی" خود را شناخت ،

اما کارا پدر و مادر تمایل به او اجازه مصاحبه به آنها تفاوتهاي بين تجارب خود را و کسانی که از دیگر ... اجازه دهید آنها را "جنبش های مذهبی" حتی اگر بی میلی خود را به انتقاد از این سازمان شده است که این محور از آخرین 50+ سال از زندگی خود را قابل درک است. هر چند کارا با استفاده از این به برجسته چگونه کلیسا عادی عمده ای از آنها به ظاهر بی ضرر موقعیت در حالی که هنوز رفتار مانند یک فرقه است.

کلیسا محبوبیت در غرب به اوج خود رسید که در دهه 1970 است که حداقل تا حدودی توضیح داده شده که چگونه آن را جذب ناراضی هیپی با آن چند نژادی رویکرد به اصطلاح "وحدت". در همان زمان آن را تاکید بر پرهیز دادگاه تجدید نظر به کسانی که از محافظه کار بیشتر خم که شد بیمار در سهولت با جنبش صلح رایگان-عشق انجمن.

خانواده جونز تجربه آینه کسانی که از بسیاری از کسانی که پیوسته در طول این دوران و در حالی که بخش زیادی از عمل در حال انتظار برای کفش دیگر را به رها کردن کارا نارضایتی معلوم می شود آلی بیشتر تکامل و نه نتیجه هر واقعه خاص. در واقع خوشا به کودک نشان می دهد که چگونه بسیاری از سابق اعضای فرقه چپ صرفا به این دلیل که رشد سرخورده با سازمان یا chafed در محدودیت.

و این یکی می شود قطعی حس کارا و دیگران خاموش کردم ، بر خلاف می گویند ساینتولوژی صورت رایگان به ترک و دوباره خانواده اش بودند که تحت هیچ مقام رسمی دستور به اجتناب ، مطمئن وحدت کلیسا هنوز اجرا شده توسط مالیات-dodging تقلب که بهره برداری از اعضای نیروی کار رایگان و با خشونت مخالفت با همجنسگرایی اما هی, گام های کودک مناسب است ؟

خوشا به کودک به پایان می رسد تا یک مهربانتر نسخه مهربانتر از این نوع doc (که یک امداد) با خانواده شام و حتی یک آشتی بین کارا و مادرش. آقای جونز, اما هرگز کاملا می سازد و از آن گذشته خود تلقین.

افشای کامل: در دبیرستان, من در جواب یک آگهی در بازگشت از ملی هجو مجله برای تبدیل شدن به یک وزیر که به پایان رسید تا بودن ارائه شده توسط اتحاد کلیسا. به عبارت دیگر من قدرت بر این موضوع است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب