رستوران news: گربه کافه باز می شود; شراب پاپ کورن سبز جدید در جام حذفی اولین بار در مرکز شهر فورت مایرز

چارلز Runnells و دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:00 AM EDT Jun 25, 2020شما نمی توانید خرید ی

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

شما نمی توانید خرید یک قهوه مکا یک درخت گل ابریشم و یا یک caffé Americano جدید Cattyshack کافه. آنها نه در منو است.

آنچه که شما می توانید دریافت کنید: یک meow-cha یک meow-mosa و caffé عامری-gato.

آنها همان نوشیدنی البته — فقط با یک زن سبک و جلف گربه چرخش.

در واقع تقریبا همه چیز را در سواحل خلیج فارس مرکز شهر کافه یک تم گربه (و گلف تم بیش از حد). وجود گربه به شکل مواد غذایی است. یک گربه به اندازه سبد خرید گلف با یک خراش قادر فرمان. حتی یک حمام نشانه اصرار بازدید کنندگان برای "لطفا خود را بشویید و پنجه."

و پس از آن وجود دارد که جاذبه اصلی: یک اتاق پر از گربه ها که در آن بازدید کنندگان می توانند قطع و جرعه قهوه برای 50 دقیقه.

آن Lee County اولین کافه گربه و افتتاح آن در هفته گذشته در سواحل خلیج فارس مرکز شهر.

"ما هیجان زده می گوید:" اندرو تونسند که صاحب جدید کافه با نامزد کهربا Redfern. "ما فقط خوشحال در نهایت قادر به آوردن این به فورت مایرز."

بیشتر اخبار رستوران: پیتزا و کباب مشترک ax-پرتاب نوار باز در فورت مایرز منطقه

از JLB: 8 کیپ مرجانی رستوران های خیره کننده از صندلی در فضای باز و مواد غذایی برای مطابقت با

وجود بیش از 100 کافه گربه در ایالات متحده Redfern می گوید اما هیچ یک از آنها در جنوب غربی فلوریدا. سیاره دم در ناپل بسته شد چند سال پیش.

Cattyshack شده بود به طور آزمایشی برنامه ریزی برای باز کردن در ماه ژانویه اما اجازه تاخیر و coronavirus نگه داشته هل دادن پشت خود را در روز افتتاحیه. که متوقف نشده کنجکاو دوستداران گربه از مشابه از طریق کافه, ویندوز, هر چند — و یا گاهی اوقات فقط به راه رفتن در سمت راست.

"مردم فقط راه رفتن در خیابان" Redfern می گوید. "واضح است که ما باز نمی شود اما مردم در راه رفتن و آنها خیلی هیجان زده است."

در حال حاضر این کافه است که در نهایت باز مصرف بیش از سابق تازه سیاره کافه فضایی در مرکز شهر و در نزدیکی سیگار برگ و بار و جای دور افتاده است. این گربه — purring قلب این عملیات آغاز شده و پس از رسیدن به 9 ژوئن.

بیشتر: برادوی نخل بازگشایی با "صدای موسیقی" و " IRS.'

مانند دیگر گربه کافه های Cattyshack اجازه می دهد تا بازدید کنندگان نوشیدن قهوه و خوردن در حالی که صرف وقت با رومینگ رایگان گربه ها (بدون قفس). اگر گربه استرس آنها می توانند فرار از طریق یک گربه به شکل درب به یک کشور همسایه "فرار از اتاق" که در دسترس مهمانان است. که در آن گربه ها می توانند با استفاده از جعبه بستر, خوردن, چرت زدن و یا فقط استراحت.

شما حتی می توانید با اتخاذ یکی از گربه ها, اگر شما می خواهید. آنها مستقیما از سواحل خلیج فارس جامعه انسانی.

زمان بندی کامل است می گوید: انسانی جامعه, مدیر اجرایی, جنیفر گالووی. این بچه گربه های نجومی در جنوب غربی فلوریدا و Cattyshack یکی دیگر از راه برای پیدا کردن آنها را در خانه.

"موفقیت ما موفقیت" گالووی می گوید. "از آنجا که موفق تر هستند, بیشتر فرزندخواندگی ما باید. و ما قادر خواهید بود برای گسترش پیام ما."

کافه گلف تم می آید از تاونسند عشق از چوی چیس فیلم "Caddyshack."

"من نمی توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از بار من آن را تماشا," او گفت: News-Press سال گذشته است. "و ما هر دو گلف. ما بهترین ..."

این 2,100 فوت مربع کافه تقسیم شده است دو اتاق: اصلی ترین کافه در یک طرف آن مردم سفارش غذا و نوشیدنی و یک گربه که 15-20 گربه ها می توانند سالن و ورجه ورجه کردن در catwalks گربه, مبلمان و قرار دادن رنگ سبز به شکل پنجه.برای $15 هزینه مردم می توانند خود را از قهوه و مواد غذایی را به اتاق را برای حدود 50 دقیقه و اویختن با kitties. رزرو مورد نیاز است.

"این یک آرامش بخش, آرام, محیط زیست" Redfern گفت: News-Press سال گذشته است. "گربه ها سرگرم کننده هستند و وجود دارد و شما می توانید ارتباط برقرار کردن با آنها."

کافه به فروش می رساند, قهوه, آبجو و شراب (از جمله کامل espresso bar) گرفتن و رفتن مواد غذایی مانند کبابی-ساندویچ پنیر و سالاد ماکارونی و تخصص نوشیدنی مانند خود "حبوبات شیر lattes"— lattes ساخته شده از شیر است که غوطه ور شدن در کاپیتان بحران Frosted Flakes و دیگر غلات صبحانه. تازه حبوبات بو داده آمده از فورت مایرز-بر اساس Chocolatte قهوه و برشته.

انواع نوشیدنی های قهوه گربه با مضمون نام مانند نمام این پارچه لباس مخصوص مهمانی رسمی و تسکین دهنده اسطوخودوس اسپرسو به نام گربه چرت زدن.

برای نگه داشتن چیزهای بهداشتی جداگانه تهویه هوا, سیستم های جلوگیری از "گربه هوا" در مولیگان اتاق از مخلوط کردن با کافه هوایی تاونسند می گوید. به علاوه وجود یک ایرلاک مانند راهرو بین دو اتاق.

Redfern و تاونسند در نهایت برنامه ریزی برای برگزاری مراسم ویژه در این کافه از جمله گربه های یوگا, گربه صنایع دستی و نقاشی با گربه. اتاق در دسترس خواهد بود برای گروه اجاره.

Cattyshack گربه کافه در 9901 سواحل خلیج فارس خیابان اصلی ندارد. D-140 سن کارلوس پارک. بازدید facebook.com/cattyshackcafe یا cattyshackcafe.com برای اطلاعات بیشتر.

سه جدید, بهینه سازی, رستوران باز در مرکز شهر فورت مایرز

• اتاق شرابتاسیس توسط سارا Newcomb می تواند باز در 1544 Broadway Ave. مرکز شهر فورت مایرز به عنوان به زودی به عنوان ماه ژوئیه. مفهوم ارائه خواهد شد بیش از 30 گونه از شراب از جمله پنج از کالیفرنیا برچسب های خصوصی است که باید منحصر به فرد و به صورت محلی قابل توجهی نامها مانند Caloosahatchee Chardonnay و موسیقی راه رفتن بوته.

Newcomb فروشگاه را 38 کرسی و یک نگاه براق با اتاق برای 800 بطری از شراب است. فضا استفاده می شود به تماشای مغازه تعمیر در مجاورت هتل نیلی. مشتریان قادر خواهد بود برای سفارش بایگانی اطلاعات مواد غذایی از نزدیکی استاندارد و بذر و باقلا بازار است.

"من انتخاب مرکز شهر فورت مایرز زیرا هیچ چیز مانند این مرکز شهر" Newcomb گفت. "این خواهد بود که بسیار تمیز و مجلل. شما می توانید یک شیشه 10 دلار و یا شما می توانید یک لیوان شراب برای $40, از آنجا که ما در حال رفتن به یک کل محدوده است."

بیشتر: اتحادیه کارگران افزایش آگاهی در کیپ کرال برای نجات ایالات متحده خدمات پستی

• همه گیر ایجاد یک فرصت برای کیپ کرال مبتنی بر وحشی در مورد پاپ کورن به بیش اجاره نامه قبلا برگزار شده توسط درشکه چهار چرخه رفتار در 1512 Hendry سنت جدید پاپ کورن فروشگاه افتتاح شد ژوئن 1 بین مرکز شهر خانه پیتزا و سیگار برگ و بار.

صاحب جولی Caracappa تاسیس محل اصلی هنوز هم در کسب و کار در 1311 دل پرادو Blvd. کیپ کرال پس از 30 سال فعالیت حرفه ای به عنوان یک اورژانس اطفال پرستار اتاق.

"آن زمان چیزی که بیشتر از هر چیز دیگری" اد Caracappa گفت. "ما می دانستیم که ما رفتن به باز کردن یک مکان دوم. مرکز شهر فورت مایرز همیشه جایی که ما می خواستیم. زمانی که فرصت آمد, ما شروع به پریدن کرد بر روی آن. این ساختمان تاریخی ما هستند. Patio de Leon درست پشت سر ما. همه از این دیگر مکان های بالا همسایگان ما هستند. که همه کمک می کند تا درایو ترافیک به ما."

• هنگامی که سبز فنجان کافه بسته در اواسط ماه مارس رابرت Padgorski و جنیفر کربجل آن را از دست رفته بسیار آنها آن را خریدم. جمع در 1412 دین سنت بین خلیج و اول خیابان, سبز, فنجان ارائه می دهد طیف وسیعی از گیاهی, مخلوط, ساندویچ, دسر, و بیشتر. کافه زنجان برای بازگشایی در ماه جولای.

"من نمی خواهم برای دیدن است که ناپدید می شوند" Padgorski گفت. "من به پایان رسید تا با تماس با این شماره و ملاقات با بانو و در اینجا ما هستند.

"ما در حال نگه داشتن بیشتر از همه چیز. بسیاری از مورد علاقه های شما هنوز هم وجود دارد. شما از چند چیز به اما شما می توانید برخی از آیتم های جدید به منو."

اتصال با این خبرنگاران: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram); David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).

آخرین مطالب