رستوران دستورالعمل های راه اندازی شده توسط NRAI پس از همه گیر عصر

NRAI راه اندازی کرده است یک مجموعه ای جامع از روشهای استاندارد عملیاتی (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) و دست

توسط ABDOOSNEWS در 8 تیر 1399

NRAI راه اندازی کرده است یک مجموعه ای جامع از روشهای استاندارد عملیاتی (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) و دستورالعمل های ایمنی برای رستوران ها به دنبال پست-همه گیر عصر.

در میان چالش هایی که صنعت رستوران چين در ساختمان مراحل و بدست آوردن ضریب اطمینان مصرف کننده مسائل مربوط به اجتماعی فاصله کاهش نقاط لمسی دریافت و حمل کالا و به طور کلی سلامت حرمت کارکنان. این دستورالعملهای عملیاتی استاندارد پوشش این مسائل و به دنبال ارائه مصرف کنندگان با احساس ایمنی در رستوران ها به جای القای حس وحشت.

دنبال کنید با ما در توییتر برای اخبار بیشتر در به روز رسانی!!

آن را نیز پوشش می دهد در دسترس دستورالعمل ایمنی صادر شده تا کنون توسط بدن مانند که اتحادیه وزارت بهداشت و رفاه خانواده و FSSAI. این دستورالعمل پوشش دقیق مراحل عملیات و دستورالعمل ها برای جلو و عقب. قانونی compliances نیز به خوبی تعریف شده در دستورالعمل. آن را با تمرکز بر عامل جدید روش برای همه ممکن است بخش های از رستوران ها در تمام فرمت های.

برای آموزش کارکنان برای اجرای دستورالعمل NRAI با همکاری Releski e-learning پلت فرم برای ایجاد برخی از آسان به درک و پیاده سازی آموزش ماژول های موجود در یک قیمت اسمی به اعضای آن است.

issues concerning social distancing, reducing touch points, receiving and handling of goods, and general health sanctity of the employees
مسائل مربوط به اجتماعی فاصله کاهش نقاط لمسی دریافت و حمل کالا و به طور کلی سلامت حرمت کارکنان پاسخ داده شده توسط این دستورالعمل است. Pixabay

این COVID ضد رستوران البته شامل چند زبانه و آسان و کوتاه تصویری درس نشان دستورالعمل برای تمام ادارات و هر نقش به تصویر می کشد SOP ذکر شده در این دستورالعمل است.

صحبت کردن در مورد این موضوع Anurag Katriar رئیس جمهور NRAI; مدیر عامل شرکت و مدیر اجرایی deGustibus مهمان نوازی Pvt. Ltd. گفت: "تلاش ما این است که به اطمینان حاصل شود که ما رستوران اعضای سطح به سرعت به عقب و این تنها در صورتی امکان پذیر است که ما قادر به پیروزی اعتماد مصرف کننده در یک زمان سریع. این SOP همراه با ویژوال آموزش ایدز یک ابزار مهم در دستیابی به این هدف است. من واقعا خوشحال به همکاری با Releski به عنوان آموزش ما آموزش و شریک زندگی. Pravesh Pandey, بنیانگذار Releski که همچنین یک رستوران موفق خود را درک عملی با چالش های در حال اجرا یک رستوران به عنوان به خوبی به عنوان راه حل عملی. من مطمئن هستم که این دستورالعمل ها را به اثبات می شود یک نقطه عطف مهم در سفر از ساخت کسب و کار رستوران COVID-اثبات است."

همچنین بخوانید: خانواده ها باید 'رقص' راه خود را از طریق برنامه ریزی نشده اختلال در Covid-19

Pravesh Pandey, بنیانگذار Releski مدیر – شریک Byg Brewski Brewing Co.; NRAI عضو گفت: "پس از گذراندن 20 سال در صنعت رستوران, من متوجه شدم که نیاز به ساعت یک چشم انداز ماهر در صنعت رستوران با بیش از 7.3 میلیون کارمند و رشد این صنعت کاملا وابسته به خود مردم است. 65 درصد از صنعت نابسامان ، قصد من این است که برای کمک به آنها را به سازمان از طریق آموزش پشتیبانی می کند." (IANS)

آخرین مطالب