محققان شناسایی آنتی بادی است که می تواند به جلوگیری از نادر فلج اطفال-مانند بیماری در کودکان و نوجوانان

Researchers باید شناسایی آنتی بادی انسانی است که به طور بالقوه می تواند به جلوگیری از نادر اما ویرانگر فلج اطف

توسط ABDOOSNEWS در 14 تیر 1399

Researchers باید شناسایی آنتی بادی انسانی است که به طور بالقوه می تواند به جلوگیری از نادر اما ویرانگر فلج اطفال-مانند بیماری در کودکان مرتبط تنفسی عفونت های ویروسی.

این بیماری به نام شل حاد myelitis (AFM) و علل ناگهانی ضعف در بازوها و پاها در زیر یک تب یا بیماری تنفسی. بیش از 600 نفر شناسایی شده اند پس از آمریکا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری شروع به ردیابی این بیماری در سال 2014.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

"ما هیجان زده برای منزوی کردن انسان قوی آنتی بادی است که مهار این ویرانگر فلج اطفال-مانند ویروس و این مطالعات را به شکل پایه ای برای گرفتن آنها را به جلو به آزمایش های بالینی" گفت: James کرو استاد دانشگاه دانشکده پزشکی در ایالات متحده است.

Antibodies that could shield kids from rare, polio-like disease
این بیماری اخیرا مرتبط به گروهی از ویروس های تنفسی به نام enterovirus D68 (EV-D68). Pixabay

وجود دارد هیچ درمان خاصی برای AFM, که تمایل به اعتصاب در اواخر تابستان یا اوایل پاییز که همراه شده است با برخی از مرگ و میر. این بیماری اخیرا مرتبط به گروهی از ویروس های تنفسی به نام enterovirus D68 (EV-D68). محققان در Vanderbilt واکسن مرکز جدا شده و آنتی بادی-تولید سلول های خونی از خون کودکان که قبلا آلوده EV-D68.

با آمیخته شدن خون به سرعت در حال رشد سلولهای میلوم محققان قادر به تولید یک پنل از آنتی بادیهای مونوکلونال که به طور neutralised ویروس در مطالعات آزمایشگاهی.

همچنین بخوانید: آی فون خود را به جای گذرنامه گواهینامه رانندگی به زودی

محققان دانشگاه پوردو تعیین ساختار آنتی بادی که نور چگونه آنها به طور خاص به تشخیص و اتصال به EV-D68.

یکی از آنتی بادی محافظت موش از تنفسی و عصبی بیماری که قبل یا بعد از عفونت توسط enterovirus گفت: مطالعه منتشر شده در مجله علم ایمونولوژی.

"مطالعه بیماری های عفونی از یک سطح بسیار ابتدایی و استفاده از نتایج در مدل حیوانی بیماری بسیار قدرتمند; امیدوارم ما مطالعات ترجمه برای آینده درمانی برای این بیماری در کودکان گفت:" ریچارد کوهن استاد در دانشگاه پردیو. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب