به خاطر سپردن Macario رامیرز تجسم مکزیکی فرهنگ آمریکایی

شخصی خود سابقه فریبنده — به طرز وحشیانه ای گرم تابستان در دوران کودکی خود را صرف به عنوان یک کارگر مهاجر با مه

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1399

شخصی خود سابقه فریبنده — به طرز وحشیانه ای گرم تابستان در دوران کودکی خود را صرف به عنوان یک کارگر مهاجر با مهاجر پدر و مادر و شش خواهر و برادر اچ سزار چاوز به عنوان یک جوان Chicano فعال یک زبان مشاور با وزارت دفاع امریکا که braved نقاط جنوبی و ویتنام و هندوراس و گواتمالا در دهه 60 متخصص با وزارت کار در مخمصه لاتین کارگران است.

اما آنچه روشن Macario رامیرز که در ژوئن 10, تاریخ قوم خود را غنی فرهنگی که تعبیه شده بود روح در او توسط پدرش. بله خود Casa رامیرز گالری در 19 خیابان در ارتفاعات یک کسب و کار در هر اینچ پر از هنر و صنایع دستی و کتاب و لباس و لوازم جانبی. اما از آن شده است به طرف اتاق کلاس درس/اتاق کار که بالا گالری — و رامیرز — به نماد وضعیت.

آن وجود دارد در طول هفته قبل از این روز مرده Dias de los Muertosهر پاییز که کنجکاو می تواند یادگیری جذاب و عجیبی هنر شفا ساخت ofrendas — عمیقا شخصی دست بر روی نوع لاتین Ancestry.com برای یادگیری در مورد و جشن رفتگان اجداد به جای سوگواری آنها و یا تعصبی آنها را به گرد و خاکی scrapbooks. او برای اولین بار به مورد پسند عامه کردن تعطیلات در هوستون با صبر و حوصله هل دادن در برابر کسانی که دیدم آن گل و بلبل جمجمه و پوزخند پر جنب و جوش اسکلت به عنوان شیطانی یا نگران کننده است.

در طول بازار مال فروشان فصل این بود که در آن قصه های مکزیکی vaqueros اصلی کاوبوی در مرکز صحنه. آن بود که در آن amor eterno — ابدی پرشور عشق — رونق از طریق شعر و خون قرمز هنر عامیانه قلب مجسمه برای روز ولنتاین. گاهی اوقات آن را به سادگی آموزش تاریخ تکیلا یا تهیه غذاهای سنتی مانند تاماله پان د مورتو و capirotada و به اشتراک گذاری آنها و یا ویژه سنت های عید پاک و کریسمس Cinco de Mayo و Diez y Seis de Septiembre, مکزیک روز استقلال.

در حالی که کارشناسان با دقت انتخاب شده بودند منجر به آن شد رامیرز شور که سوخت جلسات خود را هیجان خالص در دانستن او درس حفظ آداب و رسوم و داستان است که ممکن است در غیر این صورت محو شدن. او با استقبال صدها نفر از دانش آموزان به فروشگاه در هر سال و صرف زمان با هر کلاس و حتی سلامت خود را به عنوان پژمرده. که ماموریت خود را. قوم هنر•فرهنگی•خوب باعث شد گالری شعار.

و این بزرگترین غم بودن در بیان Macario رامیرز عبور چهارشنبه در سن 86: از دست دادن یک مربی در نقش یک مدل منحصر به فرد متعهد انسان "پررنگ صالح صدای ما نیاز" ناخوانا نویسنده/فعال/مربی تونی دیاز در یاد کتاب در گالری.

Macario را از 37 سال و شریک در این گالری پس از افتتاح آن در 1984-85, Chrissie Dickerson رامیرز گفت: وضعیت قلب او را سخت و سریع به تازگی و ثابت غیرقابل درمان (آن را COVID-19 او می افزاید). او تصمیم گرفت به صرف روز گذشته خود در خانه در ارتفاعات است. پس از مشاهده یک "دوره کوتاه از عزاداری" او پاکستان برای حفظ Casa رامیرز باز است.

گالری همواره پرورش محلی و هنرمندان و صنعتگران و نویسندگان که به اشتراک گذاری دیوار و قفسه ها با مواردی که Ramirezes با دقت دستچین شده در سه یا چهار خرید سفر به مکزیک هر سال است.

"خوب باعث" بخشی هر چند شده منحصر به فرد Macario های خود را سازگار مبارزه برای عدالت برای مکزیکی-آمریکایی ها در هوستون مدارس دولتی, نمایندگی و رسانه ها. برای نزدیک به چهار دهه او یکی از چهره های کلیدی در راه پیمایی ها و اخبار همایش ها در هوستون رفتن به سخنگوی Chicano مسائل همیشه خوب برای بیان soundbite و یا نقل قول unintimidated توسط قدرت یا ثروت.

"من یکی از کسانی شود که می خواهد به نگه داشتن رفتن و رفتن و رفتن اما من می دانم که همه چیز برای همیشه لطفا برای و که روزی من را مجبور به توقف به دلیل سلامت من" او گفت مصاحبه برای یک AARP انتشار در سال گذشته است. "هنگامی که مردم می آیند در اینجا — Latinos و مردم از مکزیک و کشورهای دیگر آنها می گویند: "ما را که" یا " ما تا به حال که. این به من انگیزه هنگامی که مردم می آیند و می گویند: آیا ترک نیست ترک آقای رامیرز.'

"خوب همه ما را مجبور به ترک یک روز و یا یکی دیگر. اما در عین حال من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن فرهنگ و آموزش فرهنگ است."

پدر خود را — یک کارگر و هنرمند — اداره یک فروشگاه کوچک مانند کازا رامیرز در سن آنتونیو دهه و Macario مبادرت شد و ادای احترام به او تقویت شده و در اندازه و رسیدن به. هر سال پسر ایجاد استادانه درست شده ofrenda در Casa رامیرز در طول Dias de los Muertos برای به اشتراک گذاشتن پدر و مادر خود زندگی و میراث.

An ofrenda, or altar, to Ramirez was erected at his Heights gallery, with a book for visitors to pen tributes.

یک ofrenda یا محراب به رامیرز بنا در ارتفاعات گالری با یک کتاب برای بازدید کنندگان به قلم ادای احترام کردند.

عکس از تونی Diaz @librotraficante در توییتر

به ناچار از آن خواهد شد زمان این سال برای انسان است که تجسم مکزیکی-آمریکایی و فرهنگ در هوستون برای تبدیل شدن به بخشی از تاریخ یک روح و زندگی را جشن گرفت و با محبت و گرمی و شوخ طبعی است. در حال حاضر در خاطراتی از Macario رامیرز در رسانه های اجتماعی دیده ایم خصوصیات از او که او را درک:

"پدر بزرگ همه ما امیدواریم که به اند."

"او معرفی مکزیکی فرهنگ قبل از آن سرد است."

"شما ما را با افتخار به Chicano و شما جشن فرهنگ ما قبل از ما یک مصرف کننده جمعیتی است."

خدمات خصوصی برگزار خواهد شد دوشنبه با دفن در تاریخی هالیوود گورستان. یک یادبود خواهد بود برنامه ریزی شده در تاریخ بعد. خانواده می پرسد که به جای گل و کمکهای مالی بود ساخته شده در نام خود را به MECA در TBH مرکز 1900 کین هوستون.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب