Reliving معاملات جادویی هوستون تابستان 2017

اواخر سال 2016 و اوایل سال 2017 در اینجا در شهر هوستون, ورزش در یک جای خوب. راکت ها در میان 55-برنده فصل با Mi

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

اواخر سال 2016 و اوایل سال 2017 در اینجا در شهر هوستون, ورزش در یک جای خوب. راکت ها در میان 55-برنده فصل با Mike D'Antoni در اولین فصل Astros شد به وضوح افزایش تیم آماده برای تبدیل شدن به یک چندساله postseason مدعی و تگزاسی ها در حال ریختن خود را از براک Osweiler با این فکر که "وای اگر ما رفت 9-7 با او را به عنوان ما QB و با هیچ J. J. وات چه ممکن است قادر به QB بازی؟"

قطعا نبود اما وجود دارد بسیاری از خوش بینی و نسبت به دوران تاریک در سال 2013 (Astros رفتن 51-111, تگزاسی رفتن 2-14 راکت به سختی حذفی تیم در جیمز هاردن اول فصل اینجا) در اوایل سال 2017 شد ورزشی شانگری-لا. سپس سه به طور کلی مدیران برای کسانی که سه تیم ساخته شده 2017 سال آنها را هوستون به سطح بعدی. هر یک از آنها ساخته شده و عظیم حق رای دادن در حال تغییر پردازد که تغییر این دوره از هوستون ورزشی برای همیشه لطفا برای و عوارض از تمام معاملات سه هنوز در حال احساس (و برای یک مدت طولانی و طولانی).

بیایید بطور منظم احساس سحر و جادو ،

DESSHAUN واتسون تجارت
آوریل 27, 2017: Houston Texans تجارت خود را تا سال 2017 دور اول انتخاب کنید (25th کلی) و 2018 دور اول انتخاب به Browns برای 12th کلی انتخاب در سال 2017 پیش نویس را انتخاب کنید و QB Deshaun واتسون

واکنش اولیه: حیرت زده کرد. ریک اسمیت هرگز یک مدیر است که می تواند حرکت می کند تا در دور اول. او رفت قبل از معروف ترین در سال 2008 قبل از برداشت Duane قهوه ای با 26 به طور کلی انتخاب کنید. اما در حال حرکت به بالا و در حال حرکت به یک کارفرمایی بود boldest (و بهترین) حرکت اسمیت دهه به عنوان تگزاسی' GM.

نتیجه نهایی از طریق در حال حاضر: خیلی خوب. ما همه می خواهم به حال تجربه است که کانزاس سیتی تا به حال با پاتریک Mahomes شد و دو لکه های پیش از واتسون, اما واتسون تقصیر که ما نیست. واتسون rookie سال کوتاهتر شده توسط ACL پاره شده اما او دینامیت در شش بازی. در دو فصل پس از او رهبری تگزاسی به دو AFC جنوبی عناوین و دو رقمی برنده در هر دو سال.

راه اندازی برای آینده: واتسون به نظر می رسد در ابتدا به عنوان یکی از پنج quarterbacks در لیگ برای دهه های آینده است و او در مورد به پرداخت مثل است که با شایعات از 40 میلیون دلار در هر سال قرارداد شناور در اطراف. تگزاسی ها نمی تواند feasibly بپرسید به تنظیم شود تا بهتر در کارفرمایی رفتن به جلو با توجه به که در آن و چگونه آنها را به دست آورد واتسون.

کریس پل تجارت
28 ژوئن 2017: لس آنجلس کلیپرز تجارت Chris Paul به Houston Rockets برای پاتریک بورلی سام Dekker, Montrezl Harrell, Darrun هیلیارد DeAndre Liggins لو ویلیامز, Kyle Wiltjer, $661k نقدی و یک سال 2018 دور 1 پیش نویس انتخاب (عمری Spellman بود و بعد از آن انتخاب شده)

واکنش اولیه: دوباره حیرت زده کرد. موشک GM Daryl Morey تا به حال رندانه پس از این موشک رو منعکس توسط اسپرز در دور دوم در سال 2017 برگشتی که او ممکن است یک "فوت و فن یا دو تا [خود را] آستین." هیچ کس فکر آن خواهد بود و آوردن در یک سالن از شهرت گارد نقطه به جفت با جیمز هاردن.

نتیجه نهایی از طریق در حال حاضر: پل به طول انجامید دو فصل در هوستون. وقت خود را در اینجا خواهد بود برای به یاد سه چیز — برای اولین بار این موشک در نظر گرفتن رزمندگان سلسله تقریبا بیش از آستانه در سال 2018 و این bis شماره دو پل کشیده همسترینگ در بازی 5 از این سری (با راکت تا 3-2). که offseason و در اینجا شماره سه پل امضا از 40 میلیون دلار در سال, گسترش ساخته شده است که بسیاری برای طرفداران احساس تهوع حتی اگر همه ما آن را می دانستند از آمدن روزی که معامله به صورت پل. که منجر به....

راه اندازی برای آینده: ... پل در حال داد و ستد به شهر اوکلاهما در ماه ژوئیه گذشته (همراه با کشت میدارد دور اول) برای راسل وستبروک. بنابراین در حالی که او به طور مستقیم تأثیر موشک' آینده پل به عنوان دارایی که بدبختانه برای وستبروک کمک گریس سورتمه برای این جذاب با نام تجاری "توپ کوچک" راکت در حال بازی.

جاستین VERLANDER تجارت
اوت 31, 2017: Detroit Tigers تجارت جاستین Verlander با یک بازیکن به نام بعد و نقدی به Houston Astros برای Daz کامرون (افراد زیر سن قانونی) Franklin پرز (افراد زیر سن قانونی) و جیک راجرز. ببرهای دیترویت فرستاده ژوئن رامیرز (افراد زیر سن قانونی) (13 اکتبر 2017) به Houston Astros برای تکمیل تجارت

واکنش اولیه: شادی! این بود که نزدیک ترین چیزی است که ما می خواهم احساس به شیدا جانسون تجارت از سال 1998 با این تفاوت بزرگ که (یک) چشم انداز آستروس ارسال به ببر در Verlander معامله نیست تقریبا کالیبر از کسانی که به سیاتل برای جانسون و (ب) Verlander تحت قرارداد برای دو فصل پس از 2017 در حالی که واحد های بزرگ بود و یک عامل آزاد پس از سال 1998 است.

نتیجه نهایی از طریق در حال حاضر: Verlander شده است بهترین پارچ شروع در لیگ آمریکا از روز او پا در هوستون رفتن 5-0 پایین کشش در سال 2017 و پس از اتمام دونده برای Cy جوان در سال 2018 و برنده این جایزه در سال 2019. آستروس شده اند سطح بالایی مدعی در Verlander دو به علاوه فصول در اینجا برنده یک عنوان در سال 2017, و در آینده در هشت outs از یک عنوان در سال 2019.

راه اندازی برای آینده: Verlander آغاز می شود دو سال $66 میلیون فرمت زمانی که فصل شروع مجدد بعد از این ماه (سرشکن در سال 2020 به 60 بازی البته). آستروس' title پنجره است به طور مستقیم وابسته به دو فصل باقی مانده با Verlander و زاک Greinke در بالای چرخش است. Verlander است این تیم با ارزش ترین بازیکن.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب