Rec اتاق را لغو بقیه 2019-20 فصل با استناد به COVID-19

Rec اتاق هنر, هوستون تئاتر شناخته شده برای آن نوآورانه محصولات اعلام کرده است این تصمیم به لغو نهایی دو نشان م

توسط ABDOOSNEWS در 29 خرداد 1399

Rec اتاق هنر, هوستون تئاتر شناخته شده برای آن نوآورانه محصولات اعلام کرده است این تصمیم به لغو نهایی دو نشان می دهد که در آن 2019-20 فصل با توجه به ادامه حضور coronavirus.

حتی اگر رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت اجازه داده است کسب و کار در تگزاس به دوباره باز Rec اتاق مدیر هنری مت Hune می گوید: با توجه به فضای آنها در دسترس در تئاتر این به نظر نمی رسد عاقلانه برای آنها را به انجام این کار.

"در این لحظه ما احساس نمی راحت با استقبال مخاطبان و هنرمندان به تئاتر ما. ما صندلی بیش از 60 نفر در تئاتر و ما 500 فوت مربع نوار احساس می کند بیشتر شبیه به حلق آویز کردن در یک اتاق نشیمن از انتظار در تئاتر امتیاز خط. ما علاقه مند هستند در گرد هم آوردن مردم و نه اجتماعی فاصله," Hune می گوید در یک ایمیل نامه ای که به بیرون رفت.

دو لغو شده نشان می دهد که مناسب یک درام در مورد یک خانواده ناکارآمد با یک نژادپرست میراث و گرگ یک سال 2017 فینالیست برای جایزه پولیتزر برای, درام, درباره اعضای یک زن نوجوان داخل سالن تیم فوتبال.

در حالی که انجام نشده زنده, Hune می گوید که می خواهد پیشرفت خود را به تئاتر فضایی, حمایت از, محلی نویسان در خود Rec اتاق نویسندگان گروه بیشتر از آنچه قبلا برنامه ریزی شده بود و جمع آوری ورودی از مخاطبان و هنرمندان در مورد آنچه آنها می تواند به بهبود خود را در تئاتر تجربه در Rec اتاق.

به عنوان دیگر هوستون تئاتر ضربه سخت با از بین رفتن هر گونه درآمد انجام داده اند Rec اتاق است که به درخواست دارندگان بلیط از این دو را نشان می دهد به نظر اهدای هزینه بلیط خود را به تئاتر است. اما اگر درخواست بازپرداخت را انجام دهید لطفا با ایمیل info@recroomhtx.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن