دلایل چرا شما باید یک ماشین کلاسیک بیمه

تعدادی از اتومبیل های قدیمی به طور قابل توجهی افزایش در بزرگراه های ما در گذشته بوده است. آن را تنها بدان معنی

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

تعدادی از اتومبیل های قدیمی به طور قابل توجهی افزایش در بزرگراه های ما در گذشته بوده است. آن را تنها بدان معنی است که مصرف کنندگان بیشتر درآمد قابل تصرف و یا علاقه مندان به خودرو را ضرب در تعداد دیر است. داشتن یک ماشین عتیقه است که در حال حاضر گران است و آن را احتمالا شما هزینه های گزافی برای آن در حال تحویل به حیاط خود را. شما می توانید خرید یک ماشین عتیقه برای هر دو استفاده شخصی و یا مجموعه اهداف به خصوص اگر شما یک نمایشگاه است.

با توجه به هزینه های درگیر در کسب و حفظ آن را ضروری است به پوشش آن را با یک بیمه پرداخت ارزش کامل از اتومبیل های کلاسیک. اما قبل از این که چگونه شما می دانم که اگر ماشین عتیقه خود را واجد شرایط برای این ویژه پوشش بیمه? شما باید با یک مجموعه خاص از شرایط از جمله داشتن سابقه رانندگی تمیز در سه سال گذشته یک گواهینامه رانندگی معتبر و درستی-بیمه ماشین برای استفاده روزانه. به یاد داشته باشید یک ماشین کلاسیک تعریف شده است به عنوان یک ماشین است که به طور کلی بیش از 25 سال است و معنای اولیه استفاده کنید.

Follow us on Facebook برای اخبار بیشتر در به روز رسانی!!

دیگر عوامل است که تعیین نوع و میزان پوشش بیمه شامل چه شما به طور کلی با استفاده از ماشین خود را در گاراژ شرط پشت در خانه. در حالی که گاراژ باید امن و با دوام و ایمن سیاست نیز باید منعکس کننده نوع استفاده از ماشین.

پس چرا باید به شما یک ماشین کلاسیک بیمه برای ماشین عتیقه خود را? به اتمام این دلایل است که شامل اما نه محدود به موارد زیر است:

car insurance
یک ماشین کلاسیک تعریف شده است به عنوان یک ماشین است که به طور کلی بیش از 25 سال است و معنای اولیه استفاده کنید. Pixabay
  •    کاهش هزینه ها

آن را به علاقه شما به دانستن است که جمع هزینه های بیمه اتومبیل کمتر از نمونه اولیه ماشین بیمه است. برخی از شرکت ها ممکن است به ارائه تا 40 درصد کمتر از نرمال سیاست را پوشش میدهد. به یاد داشته باشید, مجموعه اتومبیل را محدود به استفاده از بیمه گر خود را اصرار دارند که شما تنها آن درایو را برای توافق ماموریت. برای مثال برخی از سیاست را پوشش می دهد تنها انتظار شما را به درایو ماشین به نمایشگاه و عتیقه نمایشگاه. دیگران حتی ممکن است اجازه می دهد تا شما را به رانندگی اتومبیل را به خارج شهر یک بار به انتخاب برخی از مواد غذایی. این چیزی است که به عنوان لذت استفاده از پوشش. اما شما باید توجه داشته باشید که لذت استفاده از پوشش ممکن است محدود به برخی از مایل. خلاصه سیاست را پوشش می دهد تنها ماشین خود را هنگامی که در گاراژ و زمانی که در "رسمی" وظایف به عنوان اسیر سیاست را پوشش میدهد.

  •  توافق ارزش پوشش

خودروهای کلاسیک استثنایی در راه خود را و به عنوان مالک بسیاری از سیاست ها به شما امتیاز برای انتخاب یک توافق ارزش برای پوشش. در حالی که برخی را پوشش می دهد ممکن است اصرار بر پرداخت ارزش واقعی پول نقد در صورت از دست دادن کل آن ممکن است تحت-ارزش, به خصوص اگر شما ساخته شده برخی از تغییرات. خلاصه معمولی ماشین های کلاسیک سیاست پوشش باید به شما گزینه توافق ارزش پوشش زیرا به حدی اتومبیل های کلاسیک در ارزش قدردانی.

همچنین بخوانید: آغاز زندگی بهترین زندگی خود را با اتخاذ این 5 عادت

  •  کمک های کنار جاده ای

وجود دارد یک دلیل خوب چرا اتومبیل های کلاسیک در حال به معنای اولیه برای استفاده. در این مورد رانندگی برای مدت طولانی دور را نشان می دهد و ماشین عتیقه نمایشگاه به شمار خطرات بزرگ به خصوص اگر شما در حال حرکت از یکی از شهرستان خود را به دیگری. گرفتن یک ماشین کلاسیک پوشش بیمه شما را با ارائه انواع کمک های کنار جاده ای که شما می توانید از فکر می کنم. مثلا ماشین بدیهی است که بیش از 25 سال سن با عمر طولانی مسافت پیموده شده. امکان آن را شکستن در جاده ها بسیار زیاد است به خصوص اگر چنین سفر طولانی برای اولین بار در در حالی که.

قابل اعتماد ماشین های کلاسیک پوشش بیمه اطمینان حاصل شود که شما هرگز رشته در ماشین عتیقه خود را با تضمین مسطح بکسل. این پوشش همچنین تسهیل حمل و نقل خود را به هر در نزدیکی هتل و یا خانه خود را به عنوان برج رسیدگی به ماشین. شما همچنین باید برای جبران هر گونه اشیاء با ارزش از دست رفته در فرایند بکسل ماشین.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]

آخرین مطالب