Realme Watch S با مانیتور اکسیژن خون و دوام باتری 15 روزه برای راه اندازی در 2 نوامبر

[ad_1] Realme Watch S قرار است اولین بار در تاریخ 2 نوامبر برگزار شود. این ساعت هوشمند که دارای ویژگی هایی م

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

Realme Watch S قرار است اولین بار در تاریخ 2 نوامبر برگزار شود. این ساعت هوشمند که دارای ویژگی هایی مانند مانیتور ضربان قلب و اکسیژن خون ، 16 حالت ورزشی و عمر باتری 15 روز است ، اولین بار در پاکستان راه اندازی می شود. Realme Watch S دارای یک صفحه دایره ای است و در چندین ساعت مچی و رنگ بند در دسترس خواهد بود. انتظار می رود Realme Watch S Pro نیز طی چند ماه آینده به بازار عرضه شود ، اما این شرکت تاکنون تاریخ مشخصی برای آن اعلام نکرده است.

رونمایی از ساعت هوشمند از طریق یک رویداد زنده انجام می شود که می توانید از صفحه Realme در Facebook و YouTube در 2 نوامبر تماشا کنید. Realme مشترک تیزر تبلیغاتی خبر از راه اندازی Realme Watch S در توییتر. این احتمال وجود دارد که اطلاعات بیشتری در مورد Realme Watch S نزدیک به زمان عرضه آن فاش شود.

مشخصات Realme Watch S

Realme Watch S دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی تنظیم روشنایی خودکار خواهد بود. همانطور که در این تیزر دیده می شود ، چندین مانیتور سلامتی از قبیل ضربان قلب و مانیتور اکسیژن خون خواهد داشت. این مدل از 16 حالت ورزشی بهره می برد و طبق Realme دوام باتری 15 روزه دارد.

در همین حال ، انتظار می رود Realme Watch S Pro در ماه های آینده به بازار عرضه شود ، همانطور که این شرکت در IFA Berlin 2020 اعلام کرده است. ساعت هوشمند آینده همچنین دارای یک صفحه گرد و یک صفحه نمایش AMOLED خواهد بود. طبق لیست FCC ایالات متحده از Realme Watch S Pro ، این نمایشگر دارای صفحه نمایش لمسی 1.39 اینچی AMOLED و باتری 420 میلی آمپر ساعت خواهد بود.


Mi TV Stick vs Fire TV Stick Lite vs Mi Box 4K vs Fire TV Stick 4K: بهترین دستگاه پخش بودجه برای تلویزیون های هند کدام است؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، بحث کردیم که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید.

برای آخرین اخبار و بررسیهای فنی ، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای دریافت جدیدترین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری ، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

FAU-G تیزر ارائه می دهد نگاه اجمالی به مکانیک Brawler مورد استفاده در هند جایگزین برای PUBG

داستان های مرتبط


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن