واقع گرایان بیشتر لذت ببرید دراز مدت سلامت از خوش: مطالعه

Positive تفکر شده است extolled به عنوان مسیر برای رسیدن به شادی اما یک مطالعه جدید نشان می دهد که واقع گرایان

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

Positive تفکر شده است extolled به عنوان مسیر برای رسیدن به شادی اما یک مطالعه جدید نشان می دهد که واقع گرایان لذت بردن از یک احساس بیشتری در دراز مدت سلامت از خوش.

برای یافته های منتشر شده در شخصیت و روانشناسی اجتماعی بولتن تیم تحقیقاتی مطالعه مردم انتظارات مالی در زندگی و آنها را نسبت به نتیجه واقعی بیش از 18 سال.

"خوش خواهد خود را کمتر در معرض خطر ابتلا به Covid-19 از دیگران هستند و بنابراین کمتر احتمال دارد به مناسب اقدامات پیشگیرانه گفت:" مطالعه همکاری نویسنده David de مزا از مدرسه اقتصاد لندن و علوم سیاسی (LSE).

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

"واقع گرایان را اندازه گیری ریسک بر اساس درک علمی از این بیماری" مزا اضافه شده است.

Realists enjoy more long-term happiness than optimists: Study
افراد بدبین و واقع گرایان بالاترین دراز مدت تندرستی. Pixabay

این یافته ها بر اساس یک تجزیه و تحلیل از خانواده پانل بررسی — بزرگ انگلستان طولی بررسی — ردیابی از 1600 نفر سالانه بیش از 18 سال است.

به بررسی که در میان خوش, افراد بدبین و واقع گرایان بالاترین دراز مدت تندرستی محققان اندازه گیری گزارش خود رضایت از زندگی و پریشانی روانی.

در کنار این آنها را اندازه گیری شرکت کنندگان مالی و تمایل خود را به بیش از و یا در زیر برآورد آنها. آنها دریافتند که هنگامی که آن را می آید به شادی سهام غلو نتایج بودند در ارتباط با کاهش رفاه از تنظیم انتظارات واقع بینانه. یافته اشاره به مزایای تصمیم گیری بر اساس دقیق و بی طرفانه ارزیابی.

"قصد دارد بر اساس باورهای نادرست را برای تصمیم گیری های ضعیف و ملزم به ارائه نتایج بدتر از منطقی باورهای واقعی منجر به کاهش رفاه برای هر دو خوشبین و افراد بدبین" گفت: مطالعه محقق کریس داوسون از دانشگاه باث در انگلستان است.

Realists enjoy more long-term happiness than optimists: Study
به گفته محققان تفکر منفی باید جایگزین تفکر مثبت است. Pixabay

همچنین بخوانید: در اینجا چگونه شما می توانید مدیریت آنفولانزا در خانه

به گفته محققان تفکر منفی باید جایگزین تفکر مثبت است. افراد بدبین نیز شانس بد در مقایسه با واقع گرایان را تضعیف میکند این دیدگاه است که انتظارات پایین حد ناامیدی و ارائه یک مسیر به قناعت.

"من فکر می کنم برای بسیاری از مردم, تحقیقات نشان می دهد که" شما لازم نیست به صرف روز خود را در تلاش برای فکر می کنم مثبت' ممکن است به عنوان یک تسکین" گفت: Dawson.

"ما می بینیم که در حال واقع بینانه در مورد آینده خود و ساخت صدا گیری مبتنی بر شواهد می تواند یک حس تندرستی و بدون نیاز به تجربه خود را در امان مثبت" داوسون اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب