Raveena Tandon گسترش کلمه در مورد اتخاذ نجات حیوانات

Raveena Tandon گرفته شده به رسانه های اجتماعی به گسترش این کلمه در مورد اتخاذ نجات حیوانات است. این بازیگر همچ

توسط ABDOOSNEWS در 10 مرداد 1399

Raveena Tandon گرفته شده به رسانه های اجتماعی به گسترش این کلمه در مورد اتخاذ نجات حیوانات است. این بازیگر همچنین به اشتراک گذاشته شده عکس از حیوانات خانگی خود را.

Raveena به او در زمان تایید Instagram حساب در روز پنج شنبه برای به اشتراک گذاشتن عکس از خودش با او حیوان خانگی گربه و سگ که نجات حیوانات است.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

"در این روز دوستی ! دیدار با بهترین دوستان من علاوه بر نوع بشر! #friendshipday #friendsforever. دیدار Chotu آمد و با ما زندگی می کنند پس از یک اتومبیل فرار بیش از سر خود را از دست داد هر دو چشم او پس از درمان در بیمارستان, من او را به خانه آورد. Puma, کوچک, زن سبک و جلف رومینگ بدون ترس در خیابان های بمبئی فقط از دست رفته در حال اجرا است. در حال حاضر نشانی dadagiri بر دیگران در خانه. دیدار با نوازش نیمی سگ پشمالوی سیاه پومرانیا و نیمه مستقل بر روی یک تراس از چپ به مرگ با دیگر خواهران و برادران توسط یک مادر به خاطر او بود نه یک نژاد خالص! AdoptDontShop," زیر نویس بازیگر.

همچنین بخوانید: سلامت Hub: Swiggy به ارائه مواد غذایی سالم در آستان شما

در طول مستند, Raveena نگه داشته است طرفداران خود را سرگرم در رسانه های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن فیلم های خود را حیوان خانگی گربه, پوما.

در مقابل کار Raveena است که همه مجموعه ای برای بازگشت به صفحه نمایش بزرگ با "KGF: فصل 2" بازیگران کانادا سوپراستار یاش. این فیلم یک پیگیری از 2018 کانادا فیلمهای "KGF: فصل 1". Sanjay Dutt نقش آنتاگونیست در عاقبت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن