رتبه بندی دهه در لیگ جنوب توسط QB فصل با کیفیت

در اوایل این هفته ما پیوستن ESPN.com کمی چرخش به عقب از طریق زمان های گذشته ده فصل از فوتبال NFL بیشتر به طور

توسط ABDOOSNEWS در 4 تیر 1399

در اوایل این هفته ما پیوستن ESPN.com کمی چرخش به عقب از طریق زمان های گذشته ده فصل از فوتبال NFL بیشتر به طور خاص به عنوان مورد بررسی قرار می دهیم در تمام دهه تیم برای لیگ جنوب. خلاصه که ورزش بخشی جشن (بساز! تگزاسی ها تا به حال ده ها ساخته شده است که این تیم!) و تحقق بخشی (Holy crap این بخش بود واقعا بد برای ده سال گذشته.).

ما حتی گمان که Deshaun واتسون چاقی بوده و دوم بهترین کارفرمایی در این بخش بیش از ده سال گذشته به درستی به طوری. آن را حتی نزدیک و در واقع من بیشتر شیفته انتهای دیگر از کارفرمایی در مقیاس بزرگ در این بخش است. در بدترین حالت آن دقیقا چقدر بد بودند quarterbacks در یک فصل? در بهترین حالت وجود دارد هرگز یک فصل که در آن ما تا به حال دو نخبگان quarterbacks در همان زمان ؟

بنابراین بدون ado بیشتر, در اینجا ده فصل در لیگ جنوبی رتبه, با کیفیت کارفرمایی بازی. توجه داشته باشید که quarterbacks اشاره کرد برای هر تیم هستند که بيشترين پاس تلاش های این فصل برای این تیم اما این رده بندی بر اساس مجموع QB بازی در تمام شانزده بازی برای هر تیم است. در اینجا ما بروید....

10. 2015
QBs: Hoyer, HOU; شانس IND; Bortles, JAC; Mariota ده

تعداد رکورد: 25-39
مجموع نقطه دیفرانسیل: -245
نظر: در حالی که زمانی که سالم و موفق شد نخبگان کارفرمایی در این فصل خاص او آغاز شده فقط هفت بازی. Mariota بود 3-9 به عنوان یک نویسنده و Bortles داشتن یک فصل که در آن مردم شروع به گرفتن خوش بینانه است زیرا او انباشته از 4400 متری و 35 touchdowns در زباله زمان. تگزاسی ها برنده این بخش در حالی که با شروع چهار quarterbacks و آنها تنها تیم از بخش به پلی آف. آنها از دست 30-0 در خانه و هویر تا به حال پنج گردش. در این فصل بزرگترین QB گه از دهه گذشته است.

9. 2013
QBs: Schaub, HOU; شانس IND; Henne, JAC; فیتزپاتریک ده
تعداد رکورد: 24-40
مجموع نقطه دیفرانسیل: -318
توضیح:
تنها چیز خوب در مورد این فصل بود و شانس برنده شدن را بدست آورد و یک بازی حذفی در فصل دوم خود را. گذشته از آن شما تا به حال Schaub "انتخاب شش" انفجار مورد Keenum رفتن 0-8 در هشت شروع می شود, چاد Henne دادن پلنگ دلایل به پیش نویس بلیک Bortles (با بلین Gabbert از روی نیمکت) و Fitzy انجام Fitzy چیز در تنسی است. پود.

8. 2016
QBs: Osweiler, HOU; شانس IND; Bortles, JAC; Mariota ده
تعداد رکورد: 29-35
مجموع نقطه دیفرانسیل: -109
توضیح:
بله تگزاس طرفداران آن را باور یا نه فصل است که شامل براک Osweiler شروع 15 بازی برای تگزاسی بود نه بدترین ها در این بخش بیش از دهه گذشته است. تگزاسی ها را مدیریت برای برنده شدن در این بخش به رغم براک در حالی که اندرو شانس بود که حداقل برای یک فصل کامل. Mariota led تیتان به 9-7 ثبت یک رکورد نهایی آنها پس از زمانی در هر سال پس از. Bortles بود, خوب Bortles.

7. 2014
QBs: فیتزپاتریک HOU; شانس IND; Bortles, JAC; Whitehurst ده

تعداد رکورد:25-39
مجموع نقطه دیفرانسیل: -193
توضیح: در این فصل اینچ جلوتر از دیگر فصول مربوط اندرو شانس تا کنون به دلیل شانس بود قادر به گرفتن کلت به کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان بازی که در آن آنها whomped توسط New England Patriots. تگزاسی ها به نحوی موفق به رفتن 9-7 با چهار quarterbacks در حالی که Bortles تلاش خود را از طریق rookie سال و تیتان طرفداران قرار گرفتند و یک فصل کامل از چارلی Whitehurst و ژاک Mettenberger.

6. 2017
QBs: Savage, HOU; Brissett IND; Bortles, JAC; Mariota ده
تعداد رکورد: 27-37
مجموع نقطه دیفرانسیل: -112
توضیح:
این مسلما من به دنبال عجیب ترین رتبه بندی در هیئت مدیره یک فصل که در آن چهار quarterbacks که انداخت بیشترین پاس برای تیم های خود بودند تام وحشی Jacoby Brissett, Blake Bortles و مارکوس Mariota. اما در این فصل جهش حداقل به وسط بسته با تشکر از سه چیز — Deshaun واتسون scintillating شش شروع rookie سال مارکوس Mariota جاده حذفی برنده شدن در شهر کانزاس و بلیک Bortles گرفتن پلنگ به کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان بازی و در عرض چند دقیقه یک سوپر باول اسکله.

5. 2011
QBs: Schaub, HOU; نقاش IND; Gabbert, JAC; Hasselbeck ده
تعداد رکورد: 26-38
مجموع نقطه دیفرانسیل: -162
نظر: چقدر نازک است این لیست ؟ یک فصل است که در حدود نیمی از مت Schaub همراه با یک Curtis نقاش/Dan Orlovsky دسته کوچک موسیقی جاز همراه با بلین Gabbert را rookie فصل و یک 9-7 فصل از مت Hasselbeck است به اندازه کافی برای رسیدن به نیمه بالایی. قدرت این فصل بود Schaub نیمه اول فصل که در آن تگزاسی شبیه یک سوپر باول مدعی, T. J. یاتس بیرون آمدن از هیچ جا برای برنده شدن در یک بازی حذفی و Hasselbeck انجام آنچه تیتان فراموش (پایان 9-7).

4. 2012
QBs: Schaub, HOU; شانس IND; Henne, JAC; Locker ده
تعداد رکورد: 31-33
مجموع نقطه دیفرانسیل: -275
نظر: در حال حاضر ما در واقع وارد شدن به فصل که در آن بخش تا به حال بیش از یک نخبگان کارفرمایی. Schaub واقعا خوب بود برای بسیاری از این فصل (تا زمانی که او خوب نیست دیگر برچسب lettermen کت) و اندرو شانس رو کلت به postseason در rookie سال است.

3. 2018
QBs: واتسون HOU; شانس IND; Bortles, JAC; Mariota ده
تعداد رکورد: 35-29
مجموع نقطه دیفرانسیل: +111
توضیح: در این فصل دیدم واتسون ادامه صعود خود را به پله بالا quarterbacks در لیگ مهندسی نه بازی برنده خط و یک 11-5 بخش تاج. اندرو شانس بازگشت با اقتدار رفتن 9-1 پایین کشش برای دریافت کلت به postseason و برنده یک جاده بازی حذفی در هوستون. دو نفر دیگر quarterbacks Bortles و Mariota نوع خود را دیدم رشته اجرا در طول سال 2018 است. Bortles خواهد بود رفته و پس از فصل و Mariota خواهد بود benched شش بازی به 2019. شایان ذکر است این تنها فصل که در آن هر چهار تیم شروع شد quarterbacks که آنها استفاده می شود بالا پیش نویس میدارد به خود حق رای دادن ، همچنین شایان ذکر است که تگزاسی ها تنها هنوز به کارگیری آنها کارفرمایی,

2. 2010
QBs: Schaub, HOU; منینگ IND; Garrard, JAC; Collins ده
تعداد رکورد: 30-34
مجموع نقطه دیفرانسیل: -39
نظر: یک فصل با Peyton Manning این دهه گذشته در حال رفتن به یک قفل برای رتبه بندی بالا. مت Schaub نیز واقعا خوب در سال 2010 حداقل از نظر آماری (بیش از 4,300 متری عبور) خود را برنده از دست دادن ستون. تگزاسی ها به پایان رسید ناامید کننده 6-10. این بود که در آخر فصل در جکسون برای جامد unspectacular دیوید Garrard. این فصل که وینس جوان رفت AWOL در تیتان است.

1. 2019
QBs: واتسون HOU; Brissett IND; Minshew, JAC; Tannehill ده
تعداد رکورد: 32-32
مجموع نقطه دیفرانسیل: -45
نظر: نجات ما بهترین ها را برای آخرین و جدید ترین های نجومی در این بخش شاهد آن بهترین کارفرمایی بازی بیش از ده سال گذشته. Deshaun واتسون برنده بخش پرسشگری دارد برنده بازی حذفی و تنظیم صحنه برای بسیاری از لحظات آینده. رایان Tannehill یافت چشمه جوانی و رهبری تیتان به کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان بازی. او همچنین پرداخت کردم جدید, چهار سال معامله به طور متوسط حدود 28 میلیون نفر در هر سال. گاردنر Minshew بود, حداقل, شاد و خرم, سرگرم کننده, تازه کار است. یکی پرت شد Brissett خواهد شد که جایگزین فیلیپ رودخانه در ایندی.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب