راهنمای مخفی مبل بادی

در ادامه این مطلب می توانید نمونه های جدید و جذاب از این نوع مبل ها را مشاهده نمایید. پشتی این دسته از مبلها

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در ادامه این مطلب می توانید نمونه های جدید و جذاب از این نوع مبل ها را مشاهده نمایید. پشتی این دسته از مبلها معمولاً دارای زاویه 130 درجه هستند که برای جلسات رسمی مناسب نیستند ولی میتوان به عنوان ابزاری برای مشاهده تلویزیون نیز استفاده کرد. کاملاً مناسب هستند و بادی بودن آن در برخی از مدلهای آن به سختی قابل تشخیص است. یادتان باشد ایجاد هارمونی رنگی برای دیزاین هرچه بهتر هر نوع فضایی از جمله نکات مهمی است که باید به آن گوشه چشمی داشته باشید. از جمله ویژگی های این محصول می توان به وزن مناسب و قابل حمل آن اشاره نمود. به علاوه اینکه به دلیل ساختار طراحی مناسب و استاندارد برای قرار گیری بر روی آب نیز مشکلی نخواهند داشت. از این رو ساده بودن خرید آن نیز باعث ایجاد توانایی خرید برای تمامی افراد می باشد. در حالت کلی مناسبترین گزینه برای جایگزینی مبلهای سنتی مبل بادی میباشد با این مزایا که میتوان آن را به سادگی جابجا کرده و حمل کرد و در زمانهای عدم استفاده جمع کرده و در گوشهای قرار داد. صندلی بادی از هر دو رویه جیر و براق در مدلهای خود بهره میبرد که بسته به نیاز کاربر هر کدام نیازهای آنها را در شرایط متنوعی بر طرف خواهد کرد.

در سال ۱۲۶۱، پس از بازپسگیری مجدد قسطنطنیه توسط بیزانسیها، ایا صوفیا در شرایط بسیار اسفناکی بود. مبلهای چوبی و ابری اغلب در ابعاد بسیار بزرگ تولید میشوند و دارای سرویس کاملی میباشند که استفاده از آنها میتواند مقداری از فضای خانه را اشغال کند. مجموعه تولیدی صنعتی جهانتاب از سال ۱۳۵۳ کار خود را آغاز کرده است و از پرچمداران تولید مبلمان در ایران به حساب میآید و بیش از چهل سابقه در زمینه طراحی، تجهیز و تولید انواع میز، مبل و صندلی اداری، غذاخوری، بیمارستانی، سالن انتظار، آموزشی، پیشخوان (اپن بار)، انواع صندلیهای آمفی تئاتری، انواع میز، صندلی، کاناپه رستورانی، فستفود، کافیشاپ، تالارهای پذیرایی، هتل، سالنهای غذاخوری ارگانی و سالنهای همایش دارد. بر خلاف برخی دستههای مبل بادی که شاید با دیدن آنها متوجه بادی بودن آنها نشوید، صندلی بادی به صورت خاصی از ابتدای به وجود آمدن این دسته بندی تولید شده است و با اولین نگاه بادی بودن آن قابل تشخیص است. در نتیجه قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت و ضد تعریق بودن نصیب آن شده است. قابلیت تعمیرات و پنچرگیری در هنگام سوراخ شدن بدنه.

صندلی بادی دو تکه اینتکس در صورت ضربه، آسیب دیدگی و سوراخ شدگی به راحتی با چسب تعمیرات اینتکس تعمیر و ترمیم میشود. در میان آن قطعات و تابلوهای ساخته شده از طلا، نقره، مرمر و سفال لعاب دار رنگارنگ دیده میشود. به همین خاطر است که داشتن مبل بادی برای تمامی رده های سنی لازم و ضروری است و برای آن ها ایمنی و راحتی را به وجود می آورد. داشته باشد.مبل بادی یک نفره اینتکس میتواند تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم را تحمل کند. همچنین از کارخانه های معتبری که این محصولات را تولید می کنند می توان به اینتکس intex, بست وی best way, جیلونگ jilong, سانکس sunex و اینتایم intime اشاره نمود که تمامی آنها تحت مدرک لیسانس آمریکا و اروپا اقدام به تولید این مبل ها کرده است. این شرکت در زمینه تولید، کنترل کیفیت و فروش، استانداردهای جهانی تولید و کیفیت عرضه محصولات فعالیت کرده و با شرکت الیتک گروپ فرانسه و شرکت وایتال هلند شریک تجاری است. در این میان بست وی نیز طی سال های گذشته ، کالا های خود را به بهترین شیوه به عمل رسانده و به بازار عرضه کرده است. مبلهای بادی فانتزی به صورت خاص و ویژهای برای کودکان تولید و عرضه شدهاند. Post was gen​er​ated by G SA C​onte nt Gener at​or DEMO!

محصولات بادی در بازار ایران آن قدری محبوب شده اند که دیگر نیازی به توضیح مزایا و فواید استفاده از آن ها نیست، مبل های بادی از دیگر محصولات مربوط به این دسته می شوند که می توانند ظرف مدت زمان اندکی باد شده و برای شما راحتی و آسایش را با توجه به انواع و اقسام مدل های خود به ارمغان بیاورند. مبل بادی از نظر طراحی در مدل های مبل بادی شیبدار ، مبل بادی زیر پایی دار ، مبل بادی ساحلی ، مبل بادی گرد ، مبل بادی کاناپه ای ، مبل بادی چند کاره و مبل بادی تاشو ، مبل بادی 5 کاره و انواع مبل بادی تختخواب شو اینتکس تولید شده است. مبل بادی یکی از محصولات بادی پر فروش تولید شده در مدل های متنوع از جمله مبل بادی یک نفره ، مبل بادی دو نفره ، مبل بادی کودک و مبل بادی بزرگسال و فروش انواع مبل بادی اینتکس و بست وی توسط فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس. تمامی نکات گفته شده در این مطلب از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت مبل بادی به حساب آورده می شوند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن