قرار دادن L در زمینه: کریستینا چاه تبدیل شرم به شهرت

ماه ژوئن سالگرد شورشهای استون وال اغلب به عنوان نقطه اوج در جنبش مدرن حقوق همجنسگرایان و کسب درآمد به رسمیت شن

توسط ABDOOSNEWS در 27 خرداد 1399

ماه ژوئن سالگرد شورشهای استون وال اغلب به عنوان نقطه اوج در جنبش مدرن حقوق همجنسگرایان و کسب درآمد به رسمیت شناختن آن به عنوان غرور ماه. هوستون مطبوعات ملاقات با اعضای جامعه+ جامعه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارب خود را به عنوان بخشی از این گروه است. اینها داستان های خود را.

آن را غیر معمول نیست برای تجربه شرم آور هنگامی که شما یک عضو از جامعه تجاوز. برای بسیاری از آن است که با ترکیبی از مبارزات با تمایلات جنسی, دین و/یا ترس از "دیگری" و یا طرد. کریستینا چاه که شناسایی به عنوان, لزبین, می داند که shame اما او گفت: آن چیزی که طنین انداز از تمایلات جنسی خود را. آن را به جای ریشه از نظرات او برای دریافت وزن خود را. اما مانند جنگنده واقعی او این است که او با استفاده از آن به عنوان سوخت به بالا و ثابت کند که صدای او است که ارزش گوش دادن به. داستان او یکی از خاموش کردن حجم درونی او خرابکار و به دنبال رویاهای خود را به تحقق بخشیدن به آنچه که در نهایت تبدیل تلویزیونی در سراسر کشور تب و تاب بودن ،

در طول نوجوانی و اوایل بزرگسالی او شروع به دنبال شور و شوق خود را از موسیقی است. او با بازی شاخ فرانسه در گروه دبیرستان و سنگ در انواع و استعداد را نشان می دهد. همانطور که سن او افزایش یافته به طوری که عشق او را از آواز به اندازه کافی به نقطه ای که او تصمیم گرفت به استماع محلی را نشان می دهد.

"من برای امتحان Astroworld برای خود Motown نقد و بررسی. آن را یک فرصت شگفت انگیز و یک معامله بزرگ است. آنها به دنبال خوانندگان و رقصندگان. من آواز من کمی پشت کردن. من ساخته شده آن را از 500 نفر به 20 و آنها تنها 13 برای فاینال کات. در پایان آنها انتخاب نشده, من," او گفت:.

او گفت: تولید شد و در اصل به دنبال دو آفریقا آمریکایی خوانندگان زن برای پر کردن ویتنی هوستون و Aretha Franklin آرکه تایپ. در عین حال به جای مصاحبه دو نفر آنها در ترکیب این نقش را به یک نفر داد و آن را به کسی که با کمتر توانایی کلامی از چاه اما چه کسی مناسب لباس و نگاه کنید.

"به جای در نظر گرفتن این با یک دانه نمک, من آن را در زمان شخصا به معنی من بیش از حد چربی است. من تا به حال بدست این پیام چند بار اما من همواره معتقد بوده ام در خودم. اما ما اعتقاد داریم که ما ناامنی بیش از حد. من سمت چپ که استماع و گفت: من آواز نمی, و آنها به همین دلیل من سوخت برای انجام کارهای دیگر. آواز یک رویا است که برای من نیست."

چاه بزرگ در منطقه پاسادنا که در آن او خود در توصیف ریاضی و علوم nerd. او به پایان رسید و در 10 درصد دبیرستان و رفت به دانشگاه در UT-Austin. اما زندگی به عنوان اغلب اتفاق می افتد در زمان یک مسیر انحرافی را طی.

"من اولین کسی بود که در خانواده من به رفتن به کالج و من نمی دانم که چگونه به آن را اداره کند. من رفت و برگشت به هوستون و من باردار شدم با اولین پسر در 22 و من به شوهر من تقریبا شش سال" او گفت:.

اما زیر است که ازدواج چیزی دیگری بود دم. وجود احساسات او نمی تواند انکار کند با وجود تمایل به حفظ وضع موجود.

او گفت: "من بسیار یک حکومت پیرو: شما ازدواج شما ازدواج ماندن حتی اگر آن را به رابطه شما باید در. این چیزی است که شما انجام دهد. هنگامی که پسر من شد 5 - و 2-years-old من گرفتار احساسات برای یک زن و متوجه شدم من تا به حال چند برس با مساحقه. هر کس در کالج بوسه یک دختر است. مردم نوشتن آهنگ ها در مورد آن, اما این متفاوت بود. من شروع به درک من یک گی است. من نمی تواند زندگی می کنند یک دروغ است, بنابراین من سمت چپ من است."

Ain't no mountain too high or valley too low - Christina Wells is a lesson in overcoming struggle.گسترش

Ain't no کوه بیش از حد بالا یا ولی خیلی کم - کریستینا چاه است یک درس در غلبه بر مبارزه است.

Photo by Natasha Nivan عکاسی

به تازگی تک به تازگی از گنجه و بالا بردن دو فرزند چاه نیاز به پیدا کردن یک راه برای حمایت از خود و خانواده اش. او به بوستون نقل مکان کرد و به دست آورده خود را در رشته پرستاري قبل از حرکت به کلیولند و در نهایت لاس وگاس. در عین حال در سال 2014 او دریافت اخبار ویرانگر آورده است که او به بازگشت به خانه به هوستون. مادر او مبتلا به بیماری سرطان پستان است.

او گفت: "این شد یک چیزی که برای من به مراقبت از افراد دیگر در بیمارستان ها و کمک به مردم احساس بهتری بود اما چیز دیگری که برای مادر من بیمار می شود و نمی توان در کنار او. مادر من بسیار بیمار و در عرض دو سال او در بهبودی. او هنوز سالم و خوبی انجام می دهند به این روز است. من, اذیت کردن, اینجا در مورد داشتن موقت سرطان به خانواده اش پشت هم."

با او و مادرش سلامت پایدار چاه ماند در زادگاه او انداخت و خودش را به زندگی حرفه ای خود را, اما شور و شوق او را یک بار دیگر از خواب بیدار شد زمانی که او شنیده ام در مورد یک مسابقه آواز به نام غرور سوپراستار — an American Idol-سبک رویداد که در آن خوانندگان رقابت و تنگ کردن هر هفته منتهی به هوستون هانوی ، او تا به حال شرکت های مشابه رقابت در سایر شهرستانها اما این یکی متفاوت بود.

"هر شهرستان دارای یک غرور بت رقابت است. معمولا دید از بالا, کارائوکه رقابت است. شما باید یک نوشیدنی شما را می خوانم کمی از آهنگ های مورد علاقه خود جمعیت تشویق و شما برنده شوید. من برنده بوستون و لاس وگاس بت قبل از," او گفت:. "اما هوستون بود 12 هفته. این بود و آن بود که هر دو به چالش کشیدن و پاداش است. من تا به حال به آمده تا با انتخاب آهنگ. من تا به حال رقصنده و مشتریان. من تا به حال طراحی رقص. من تا به حال آهنگ های ساخته شده و مخلوط. آن را تحت فشار قرار دادند در مرزهای خلاقیت من است."

او به یاد می آورد: "من فکر می کردم ممکن است آن را یک یا دو هفته و آن را سرگرم کننده خواهد بود. اما من به پایان رسید تا برنده و یک نقطه محوری در زندگی من است."

این جایزه شد 2000 $و زمان استودیو با سمت غرب استودیو ضبط. او ثبت شده تنها "من می دانم که در آن من شده است" از اسپری موو با دکمه سمت چپ بیش از پول او ضبط یک موزیک ویدیو برای تک. آن نوشته شده بود به هوستون کرونیکل's, وب سایت که در آن آن را به دست آورد بیش از 40 ، 000 نمایش.

این همان تصویری است که موفق به دریافت توجه از america's Got Talent و چاه را به استماع دعوت شد نشان می دهد. بر او ظاهر او دریافت به اتفاق آرا رای به ادامه و بقیه سابقه است.

"من به پایان رسید تا تبدیل شدن به یک شرکت کننده در نشان می دهد و من آن را به نیمه نهایی (صفحه 15). من سنگ برای 11 میلیون نفر از مردم هر زمان من در نمایش" او گفت:.

حتی اگر چاه نمی برد نشان می دهد جایزه بزرگ وجود دارد هیچ عطف بازگشت. او لب گنده ستاره.

"من برگشتم از تلویزیون نشان می دهد با یک صندوق پستی ایمیل با عملکرد فرصت پس من ترک من کار پرستاری و امر به معروف و سرگرم کننده است. من شده است بازی سرگرم کننده و ارائه انگیزشی سخنرانی کامل زمان تا کنون پس از" او گفت:.

در او انگیزه سخنرانی او اغلب لمس در سمت معنوی و همچنین تجربه بودن یک فرد از اندازه.

"این چیزی است که من یاد گرفتم در america's Got Talent. من اینجا ایستاده ام و برای زنانی که خود را مطرح کودکان و نوجوانان و نمی توانید به رویاهای خود زندگی می کنند...فرد چاق که به فکر آنها نیست به اندازه کافی خوب. 4X یا 5X تی شرت اندازه دهد. و آنچه که من پیدا کردم این بود که من شرمنده به احساس من بیش از حد چربی یا گفت که من استعداد عالی بود اما بسته من اشتباه بود...هر کس احساس کردند که راه در برخی از نقطه," او گفت:.

او دریافت هزاران نامه و پیام از مردم در سراسر جهان — در برخی از زبان او تا به حال ترجمه کرده اند به درک. هر پیام مشترک یک موضوع مشترک.

"همه آنها می گویند همین است. آنها می گویند, " من احساس همان راه است." از مردم با مسائل مربوط به سلامت و یا بی اشتهایی و یا آنها در حال مبارزه با چیزی است که آنها بوده ام شرمنده در مورد, و این باعث می شود آنها می خواهند به کم نور خود را و پنهان کردن توانایی های خود را. به همین دلیل آنها مربوط به من و سفر," او گفت:.

در تمام آن مدت او همیشه باقی مانده درست به کسی که در او است. او ذکر "من تا به حال چند فرصت های کسب و کار به نوبه خود را هنگامی که آنها متوجه من گی هستم. چون من یک پیام الهام بخش و من یک فرد مثبت بسیاری از شرکت های که می خواهید به استخدام من هستند مسیحی مبتنی بر. من یک مسیحی هستم و معنوی زن است. من احساس حضور خدا در زندگی من است. اما در آن زمان آنها را به یک کنفرانس تلفنی [و قرارداد امضا] من مطمئن شوید که آن را روشن من،"

او همچنین موفق به انجام غیر ممکن است برای تلویزیون احساس: پیدا کردن عشق در زندگی خود از کسی نیست که سرنخی در مورد او ملی شهرت. او درگیر شده است شاعرانه با آشپز محلی و 210 غذاهای تلفیقی صاحب NaTosha "آشپز Tae" باربر.

"هنگامی که من برای اولین بار ملاقات NaTosha من فکر کردم خوب هیچ چیز جدی است. من تا به حال شده است تنها برای تقریبا سه سال و من تا به حال یک ماموریت به تک برای پنج سال چون من می خواستم به ازدواج به زندگی حرفه ای من. قدیمی ترین من بود در دانشگاه, جوانترین من بود و دانش آموزی در دبیرستان و این شانس من برای انجام چیزی است که من دوست دارم" او به یاد می آورد. "سپس وارد Tosha. ما رفت و ما برای اولین بار از تاریخ و آشنایی شده است پس از آن...او را مانند یک حکیم و مهربان و با ملاحظه, گرم, زیبا انسان است."

در حالی که همه چاه هنوز هم چشم خود را بر روی این جایزه برای زمانی که COVID-19 یک چیزی از گذشته.

او گفت: "من یک مقدار زیادی از فصل را در چاه کریستینا امپراتوری به شود. من کار بر روی کتاب های کودکان, دوخت, انگیزشی, صحبت کردن و آواز خواندن. من تبدیل این 15 دقیقه از شهرت به سودآور حرفه ای است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غرور هوستون بازدید PrideHouston.org.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن