پروتئین هفته 2020: اطمینان از ایمنی قوی

توسط Puja Gupta

به دلیل ترس از Covid-19 pandemic, ‘ایمنی’ کرده و به جای از دست دادن وزن به عنوان جدید ‘آن’ کلمه. هر کس یا صحبت کردن در مورد راه هایی برای تقویت آن و یا چه به غذا خوردن برای حفظ سطح ایمنی بالا است. و به درستی به عنوان پیشگیری به نظر می رسد تنها راه به شایع عفونت یک جست و خیز.

تنها راه ما اطمینان از ایمنی قوی است به کار به طور فعال در تقویت آن و تمرکز بر روی رژیم غذایی و شیوه زندگی است.

به سختی سیستم ایمنی بدن ما نیاز به دنبال چند شیوه زندگی در دوره اصلاحات مانند اطمینان شما به اندازه کافی خواب, ورزش منظم نگه داشتن استرس در بررسی و خوردن مواد غذایی مناسب است که ارائه ماکرو و ریز مغذی ها.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

ما نیاز به تمرکز به طور خاص در پروتئین به عنوان این ریزمغذی است که از اسیدهای آمینه ساخته شده است که مورد استفاده توسط بدن به تولید آنتی بادی برای محافظت از ما در برابر طیف گسترده ای از عفونت متحده Kavita دوگان متخصص تغذیه و مدیریت وزن مشاور.

Protein Week 2020: Focus on nutrition to boost immunity
تمرکز به طور خاص در پروتئین به عنوان این ریزمغذی است که از اسیدهای آمینه ساخته شده Pixabay

متاسفانه هر چند این یک چالش است که باید سر در به عنوان یک مطالعه اخیر انجام شده توسط International Food Policy Research Institute (IFPRI) و CGIAR برنامه های تحقیقاتی در بخش کشاورزی برای تغذیه و سلامت (A4NH) نشان داده است که در تمام اقشار جامعه سرخپوستان را بیش از حد مصرف غلات اما نه به اندازه کافی پروتئین و میوه و سبزیجات در رژیم غذایی خود را و در نتیجه در تغذیه جبهه هندی رژیم غذایی زیر مطلوب او اشاره می کند.

به علامت پروتئین هفته 2020 آغاز می شود که در جولای 24, دوگان نشان می دهد که چگونه شما می توانید اطمینان حاصل شود که شما نمره به اندازه کافی:

قطعا شامل خوب منبع پروتئین در هر سه وعده غذایی اصلی در روز است و علاوه بر این باید یک میان وعده پروتئین در هر روز بیش از حد.

نگاه از نزدیک در بشقاب خود را برای بررسی این که آیا شما در حال غذا خوردن به اندازه کافی مواد غذایی مانند گوشت و تخم مرغ و لبنیات و غذاهای دریایی و آجیل و دانه ها, حبوبات و دانه های که ارائه یک مقدار خوبی از پروتئین است.

شامل مخلوط آجیل و دانه ها را در رژیم غذایی خود را. کاشو بادام گردو بادام زمینی و تمام دانه ها حاوی پروتئین, پس, ترکیب آنها را نم نم کمی از سبزی و فلفل و جویدن آنها. مخلوط آنها را به کره مغزها و گسترش نان و کراکر و یا پرتاب آنها را به کاسه خود را از جو یا موسلی.

تمرکز بر روی عدس و لوبیا. در 15-18 گرم پروتئین در هر فنجان پخته شده (240 میلی لیتر) عدس هستند یک منبع بزرگ از پروتئین است.

Protein Week 2020: Focus on nutrition to boost immunity
نه همه منابع غذایی پروتئین شامل همه نه اسیدهای آمینه ضروری بدن ما نیاز دارد. Pixabay

شامل پروتئین بالا و غلات مانند کوینولا bajra گندم سیاه و گل تاج خروس که ارائه مقدار خوبی به رژیم غذایی خود را.

نه همه منابع غذایی پروتئین شامل همه نه اسیدهای آمینه ضروری بدن ما نیاز دارد. مواد غذایی با منشاء حیوانی مانند تخم مرغ, شیر, ارائه پروتئین با کیفیت بالا در حالی که منابع گیاهی کم پروتئین با کیفیت است. به عنوان اکثریت از پروتئین در رژیم غذایی می آید از منابع گیاهی ما رژیم های غذایی تمایل به کم پروتئین با کیفیت.

همچنین بخوانید: 7 نکته برای انتخاب کانادا در و پنجره شرکت

یک رژیم غذایی متعادل است که راه برای اطمینان حاصل شود به اندازه کافی پروتئین. تعادل خود را از پروتئین است. ترکیب غذاهای گیاهی عاقلانه برای پوشش تمام اسیدهای آمینه ضروری است. برای مثال حبوبات (لوبیا خشک پخته شده و خشک شده و نخود فرنگی و عدس) کم گوگرد حاوی اسیدهای آمینه (مانند متیونین) اما آنها در یکی دیگر از اسید آمینه ای به نام لیزین. غلات (برنج و گندم bajra و غیره.) فقط مخالف است. بنابراین با خوردن هر دو با هم یا در طول دوره از یک روز شما می توانید آنچه شما نیاز دارید. دال chawal, khichri نان پیتا با حموس نمونه های خوبی از مکمل پروتئین است.

اگر شما پروتئین نیاز برآورده نشده توسط رژیم غذایی خود را و یا نیاز به بالا هستند (مانند در افراد مسن, نوجوانان باردار و شیردهی زنان و یا کسانی که دوره نقاهت بعد از بیماری) مکمل با پروتئین با کیفیت بالا منبع می تواند کمک به پر کردن شکاف.

از آن زمان به پروتئین به طور جدی به آن اضافه کنید به اندازه کافی به رژیم غذایی روزانه خود را برای جلوگیری از مسائل جدی در سلامتی و حفظ ایمنی بدن شما عملکرد مطلوب. (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

آموزش سئو

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort buy instagram followersŞirinevler Escortanksiyete nedirşişli travestihovarda girişsex geschichtenxhamstersex geschichtenxhamstermobil ödeme bozdurma