جوانب مثبت و منفی از بازگشت به دفتر

پس از بهمن coronavirus موارد زده ایالات متحده کسب و کار شده اند مجبور به ارسال میلیون ها نفر از آمریکایی ها در

توسط ABDOOSNEWS در 26 اردیبهشت 1399

پس از بهمن coronavirus موارد زده ایالات متحده کسب و کار شده اند مجبور به ارسال میلیون ها نفر از آمریکایی ها در صفحه اصلی. برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس به یک کار انجام می دهند می تواند از راه دور است که به معنای تنظیم به یک محیط متفاوت از آنچه آنها استفاده می شود. بسیاری از لذت می برد فرصتی برای کار از خانه, اما دیگران را نمی توانید صبر کنید برای بازگشت به کار.

حقیقت این است که هیچ حق و یا اشتباه در محل کار اگر شما واقعا می توانید آن را انجام دهید بدون اینکه در یک مکان خاص, اما نه همه موافق دقیقا همان جایی که است. بنابراین ما گذاشته ام بنابراین جوانب مثبت و منفی برای هر یک در مورد شما هنوز هم ممکن است در حصار در مورد آن.

کار از خانه

نرم افزار: راحتی.
باهم: کمی بیش از حد به راحتی.

نشستن روی یک مبل و یا در یک روز خوب در یک پاسیو می تواند به نظر می رسد مثل یک راه بزرگ برای قرار دادن در یک روز کار. اما کارفرمایان نگران هستند که گرفتن راحت ممکن است منجر به عدم بهره وری است. و اجازه دهید صادقانه نشسته بر روی نیمکت خود را در اتاق نشیمن با تلویزیون نیست دقیقا منجر به گرفتن کار انجام می شود برای بسیاری از. دفعه بعد که شما از خواب بیدار از یک اتفاقی چرت زدن خود را با کامپیوتر beeping در شما مانند یک آتش سوزی وجود دارد در خانه شما خواهید دید آنچه منظور ما.

نرم افزار: شما را به دیدن خانواده خود را هر روز.
باهم: شما باید برای دیدن خانواده خود را هر روز.

آه بله, شادی همسران و فرزندان دیگر خانواده و یا دوستان که اردوگاه را با شما در طول قرنطینه. می توان آن را دوست داشتنی. آن را نیز می تواند تکمیل جهنم. به یاد داشته باشید زمانی که شما واقعا می خواستم برای دیدن خود را کمی شایان ستایش بچه ها هر روز ؟ آیا شما? آن را احساس می کند مانند که سال پیش بود. و آن را بزرگ نمی چگونه شما مهم دیگر این است که همیشه مانند سمت راست وجود دارد... ؟ بساز!

نرم افزار: عدم رفت و آمد است.
باهم: عدم رفت و آمد است.

حتی در یک شهر مثل هوستون که در آن ترافیک است فقط کمی بدتر از این ویروس وجود دارد کسانی که صادقانه و لذت بردن از صبح روز (و شب) رفت و آمد است. پادکست ما حدس می زنم ؟ بسیاری ادعا می کنند این اجازه می دهد تا آنها را به از حالت فشرده خارج کنید. این باعث می شود ما می خواهیم به خارج کردن چهره کسی اما به هر خود را.

نرم افزار: زوم جلسات به جای کنفرانس فضاهای.
باهم: عدم حفظ حریم خصوصی.

فقط چند سال پیش کار از خانه می شده اند بسیار مشکل تر است. اما به لطف تکنولوژی ما می توانیم در پرتو چهره ما به فضای مجازی و تماشای دیگران انجام همان. مراقب باشید آنچه شما می خواهید برای اما. شما ممکن است کار کرده اند بدون شلوار در برای بسیاری از روز در یک ردیف شما را فراموش کرده ام و ایستادن در وسط یک زوم نشست. شما ممکن است قادر به عبور از آن به عنوان Zoombombing مخرب هکر اما احتمالا نه.

کار در دفتر

نرم افزار: رفاقت.
باهم: مردم.

یک چیز ذکر شده توسط بسیاری از است فرصتی برای دیدن و اویختن با همکاران. بدون شک اوراق تشکیل شده است که فراتر از روابط کار در یک دفتر که فوق العاده است. اما پس از آن وجود دارد را کارن. همه ما می دانیم ، همه ما او را خوار شمردن. و او ain't در اتاق نشیمن خود را.

نرم افزار: فضای کار اختصاص داده شده.
باهم: تنگ اطاقک.

خوب میز آفتابی پنجره و به راحتی مسائل خود را باعث می شود کار بسیار ساده تر. آن را سازماندهی مگر اینکه شما یک گل و آن را مفید برای انجام این کار است. اما تنها اگر شما یک خوب ، اگر نه, خوب, خود اطاقک احتمالا همراه با تنگ خاکستری فضا غرق در نور فلورسنت. شما خواهید بود به خمیری که ویتامین D-کمبود پیچیده در هیچ زمان!

نرم افزار: بیرون رفتن برای ناهار و یک ساعت یک مبارک.
باهم: پول.

حفاری در اطراف در یخچال خود را برای برخی از باقیمانده پیتزا را از شب گذشته ممکن است به نظر می رسد اما آن را نیمه خام و بچه های خود را احتمالا آن را خوردند به هر حال کسانی که کمی از یک سوراخ. سرگرم کننده بیرون رفتن با یک دسته از دوستان از کار و شایعه پراکنی در مورد کارن به نظر می رسد غیر قابل مقاومت. پس از آن شما خود را نگاه کنید AMEX لایحه در پایان ماه و فکر می کنم "گه مقدس! که در آن است که پس مانده غذا پیتزا؟"

نرم افزار: دسترسی آسان به رئیس خود و تیم.
باهم: رئیس و تیم دسترسی آسان به شما.

هنگامی که شما نیاز به چیزی واقعی وجود دارد به راحتی در نزدیکی. زمانی که آنها می خواهند چیزی از شما وجود دارد هیچ جایی برای پنهان کردن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن