خصوصی سفر: ظهور, سفر, روند میان همه گیر

توسط Puja GuptaPrivate سفر در حال ظهور روند که اجازه می دهد تا خانواده و دوستان برای لذت بردن و کشف یک مقصد در

توسط ABDOOSNEWS در 25 تیر 1399

توسط Puja Gupta

Private سفر در حال ظهور روند که اجازه می دهد تا خانواده و دوستان برای لذت بردن و کشف یک مقصد در حفظ حریم خصوصی و ایمنی در COVID عصر. نگه داشتن این در ذهن توماس کوک (هند) و SOTC سفر اعلام کرد راه اندازی یک ابتکار جدید خصوصی سفر که chauffeured ون تورهای طراحی شده برای گروه های کوچک تر از مردم است.

تسهیلات اجازه می دهد تا برای یک فرصت اکتشاف مقصد: تاریخ فرهنگ و آشپزی و آن اسرار پنهان!

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

سرپرستی توسط کارشناسان خصوصی منحصر به فرد تجربه گنجانده شده اند: از تعقیب شفق شمالی در نروژ و یا روسیه لاپلند تماشای نهنگ در آفریقای جنوبی با بهره گیری از درخشنده رنگ از پاییز در ایالت بایرن آلمان و یا غوطه ور شدن در محیط بازار کریسمس از پاریس به پراگ, جشن کریسمس در سانتا زمین, فنلاند یک طعم و مزه از تاریخ و فرهنگ در ویتنام یا کامبوج کاوش شگفتی های طبیعی نیوزیلند یا نفس گیری سرزمین عجایب زمستانی در سوئیس.

'Private Journeys' new trend in travel
این پوشش می دهد بیش از 32 کشور جهان از جمله سوئیس. Pixabay

این پوشش می دهد بیش از 32 کشور برای سفر از سپتامبر 2020-2021.

Rajeev کلم رئیس جمهور و کشور سر – تعطیلات موش, ویزا, Thomas Cook (هند) با مسئولیت محدود. گفت: "همانطور که ما وارد یک دوره جدید از سفر با افزایش تمرکز بر سلامتی و ایمنی ما خصوصی سفر در نظر دارد برای بازگرداندن اعتماد مصرف کننده با یک مفهوم منحصر به فرد از حق بیمه رانده راننده ون تورهای ویژه طراحی شده برای کوچکتر/امن گروه خانواده و یا دوستان نزدیک. آسان گام برنامه های وعده آرامش تعطیلات با یک اکتشاف در عمق هر مقصد. و در حالی که ما باید شامل لذت بخش حق بیمه تجارب قیمت گذاری شده است نگهداری می شود بسیار مقرون به صرفه – با شروع در فقط 25,800 تومان.00."

همچنین بخوانید: در اینجا چگونه شما می توانید جلوگیری از عفونت چشم در کودکان و نوجوانان در طول موسمی

دانیل Dsouza رئیس جمهور و کشور سر فراغت SOTC سفر گفت: "پیشگام مفهوم خصوصی سفر ارائه می دهد راحتی از رانده راننده ون حصول اطمینان از امن و خصوصی تعطیلات در تمام طول سفر خود را. خصوصی سفر می آید با اطمینان برنامه – در ارتباط با آپولو درمانگاه و شامل و جامع پوشش بیمه برای Covid-19 مربوط به بستری شدن در بیمارستان برای یک استرس سفر رایگان سفر."

او افزود: "برای اطمینان از ایمن سفر مشتری از سمت راست شروع ما مفهوم رسانه های مجازی به کمک از طریق تلفن و چت و یا تماس تصویری برای مشتریان به دنبال تماس خدمات است." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب