زنان باردار می تواند در افزایش خطر ابتلا به شدید COVID-19 بیماری

Pregnant زنان ممکن است در افزایش خطر ابتلا به شدید COVID-19 بیماری با توجه به گزارش byf مراکز ایالات متحده برا

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

Pregnant زنان ممکن است در افزایش خطر ابتلا به شدید COVID-19 بیماری با توجه به گزارش byf مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری (CDC).

اسپانیایی و غیر اسپانیایی, سیاه زنان حامله ظاهر می شود به طور نامتناسبی تحت تاثیر عفونت در دوران بارداری سلامت نیوز به نقل از این گزارش عنوان کرد و گفت در روز جمعه.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

به کاهش شدید COVID-19-مربوط به بیماری زنان باردار باید آگاه باشند از خطر بالقوه برای شدید COVID-19 بیماری گفت: CDC.

در ژانویه 22 تا 7 ژوئن در مجموع 8,207 موارد COVID-19 در زنان باردار گزارش شد به CDC به نمایندگی از حدود 9 درصد از موارد در میان زنان در سن باروری با داده های موجود در بارداری.

Pregnant women may be at increased risk for severe COVID-19 illness
درصد بالایی از COVID-19 موارد در میان زنان در سن باروری بودند که باردار نیز ممکن است مربوط به افزایش غربالگری و تشخیص عدم زنان باردار است. Pixabay

همچنین بخوانید: گوگل برای کمک به مربیان در افزایش تعامل با دانش آموزان

بالاتر از حد انتظار در صد از COVID-19 موارد در میان زنان در سن باروری بودند که باردار نیز ممکن است مربوط به افزایش غربالگری و تشخیص این عفونت در زنان باردار در مقايسه با زنان غير باردار و یا بیشتر مراقبت های بهداشتی مواجه است که افزایش فرصت ها برای دریافت تست به گفته CDC.

این گزارش همچنین نشان می دهد که در میان نوجوانان و زنان در سن 15 تا 44 سال با COVID-19 بارداری همراه است با افزایش خطر ابتلا به بستری و دریافت تهویه مکانیکی است در ارتباط با افزایش خطر ابتلا به مرگ و میر. (IANS)

آخرین مطالب