غیرواگیر را افزایش می دهد خطر ابتلا به بیماری های قلبی و مرگ: مطالعه

Researchers پیدا کرده اند که غیرواگیر را افزایش می دهد افراد در معرض خطر بیماری قلبی و مرگ, به خصوص اگر آنها ی

توسط ABDOOSNEWS در 29 تیر 1399

Researchers پیدا کرده اند که غیرواگیر را افزایش می دهد افراد در معرض خطر بیماری قلبی و مرگ, به خصوص اگر آنها یک تاریخچه از مسائل مربوط به قلب.

غیرواگیر است "قبل از تشخيص ديابت – زمانی که یک فرد سطح قند خون بالاتر از حد طبیعی است اما نه به اندازه کافی بالا در نظر گرفته شود دیابت است.

تخمین زده می شود که بیش از 470 میلیون نفر در سراسر جهان را غیرواگیر تا سال 2030 و تا 70 درصد از آنها در نهایت توسعه دیابت نوع 2 مطالعه منتشر شده در مجله BMJ گزارش داد.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

"غیرواگیر است که در ارتباط با افزایش خطر از همه علت مرگ و میر و بیماری های قلبی عروقی (CVD) در جمعیت عمومی و در بیماران با سابقه بیماری قلبی" نویسندگان این مطالعه از جنوب دانشگاه علوم پزشکی در چین نوشت.

Prediabetes was associated with 15% increased risk of cardiovascular disease.
غیرواگیر همراه بود با 15 درصد افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی. Pixabay

برای یافته های این تیم تحقیقاتی تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از 129 مطالعات انجام شده در انجمن بین غیرواگیر و خطر ابتلا به بيماریهای قلبی عروقی و مرگ از هر علت (همه علت مرگ و میر) در افراد با و بدون سابقه بیماری قلبی است.

این مطالعات شامل بیش از 10 میلیون نفر. اکثر آنها با کیفیت بالا و در زمان حساب دیگر به طور بالقوه مهم عوامل مانند سن و جنس و قومیت و شیوه زندگی است.

نتایج نشان می دهد که در جمعیت عمومی غیرواگیر همراه بود با 13 درصد افزایش خطر از همه علت مرگ و میر و 15 درصد افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی بیش از به طور متوسط پیگیری زمان از حدود 10 سال است.

Prediabetes was associated with a 13% increased risk of all-cause mortality.
غیرواگیر همراه بود با 13 درصد افزایش خطر ابتلا به همه علت مرگ و میر. Pixabay

آن را نیز انجام شده و در معرض خطر بالاتر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب و سکته مغزی.در مطلق این است به هفت اضافی مرگ و میر به ازای هر 10,000 فرد-سال و تقریبا نه اضافی موارد بیماری های قلبی عروقی در هر 10,000 فرد-سال در جمعیت عمومی در مقایسه با سطح قند خون نرمال.

همچنین بخوانید: دانشمندان یکی از زمین Blackest مواد را در یک ماهی

در بیماران با سابقه بیماری های قلبی و غیرواگیر همراه بود با 36 درصد افزایش خطر از همه علت مرگ و میر و 37 درصد افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی.

این پژوهشگران همچنین دریافتند که اختلال تحمل گلوکز (بالاتر از سطح قند خون نرمال بعد از غذا خوردن) انجام شده خطر بالاتر از همه علت مرگ و میر و بیماری عروق کرونر قلب و سکته مغزی از اختلال قند خون ناشتا (بالاتر از سطح قند خون نرمال بعد از یک دوره روزه).

"غربالگری و مدیریت مناسب از غیرواگیر ممکن است به کمک های اولیه و پیشگیری ثانویه قلبی-عروقی از" محققان اشاره کرد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب