Pop-up 'فروشگاه مواد غذایی' از آمدن به بونیتا اسپرینگز رویداد مرکز. آنها حتی کاغذ توالت

چارلز Runnells ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 12:42 PM EDT May 22, 2020می ترسم به بازدید Publix یا خارج? در اینجا

توسط ABDOOSNEWS در 3 اردیبهشت 1399

می ترسم به بازدید Publix یا خارج? در اینجا یکی دیگر از گزینه برای خرید مواد غذایی در طول شیوع کروناویروس: یک pop-up 'فروشگاه مواد غذایی' در بازدید از جنوب غربی فلوریدا مرکز رویداد.

و آنها حتی کاغذ توالت.

مواد غذایی توزیع کننده Sysco خواهد شد تا کامیون ها و یک درایو-از طریق در بونیتا اسپرینگز محل. مشتریان می توانند سفارش مواد غذایی آنلاین در امروز و آنها را انتخاب کنید تا جمعه در محل پارکینگ.

"پاپ-آپ سهام-up" رویداد ارائه می دهد بیش از اندازه بسته های مواد غذایی و لوازم — بیشتر شبیه به آنچه شما می خواهم پیدا کردن در باشگاه سام از Publix. شما می توانید 5-کیسه پوند از سالاد کاهو برای $3.90 12-پوند وان سالاد سیب زمینی برای $20, 40 همبرگر بتس برای $33.50 و 48-بسته ماست Yoplait برای $24.38.

بیشتر: یک ماه بعد از ناهار خوری اتاق بسته فلوریدا رستوران ها ویران نامشخص

یک استثنا: کاغذ توالت. به صورت جداگانه پیچیده دو لایه رول به فروش می رسد برای 90 سنت در هر.

"ما مقدار زیادی از کاغذ توالت و حوله کاغذی و ... علاوه بر کیفیت بالا, رستوران, با کیفیت مواد غذایی می گوید:" Sysco سخنگوی شانون Mutschler. "بدیهی است که در جوامع در سراسر کشور با داشتن مشکل پیدا کردن برخی از آیتم های تازه و برخی از منابع.

"این فقط یک راه عالی برای ما به کمک جامعه دریافت محصولات است که آنها دنبال آن هستید و در زمان داشتن یک زمان سخت به دست آوردن."

مشتریان باید تا 8 بعد از ظهر امروز به سفارش مواد غذایی خود در syscospantrywcf.com.

تگزاس مبتنی بر Sysco شده است باز Sysco را در شربت خانه pop-up حوادث در سراسر ایالات متحده برای چند هفته. این خواهد بود که اولین رویداد عمومی در جنوب غربی فلوریدا Mutschler می گوید. او نمی تواند تایید کند که آیا وجود خواهد داشت بیشتر رویدادهای محلی پس از این.

Sysco اخیرا تماس جنوب غربی فلوریدا رویداد مرکز در مورد ایده و مالک جنیفر Shanahan می گوید او شروع به پریدن کرد در این فرصت. این کمک می کند تا Sysco ماندن در کسب و کار او می گوید: در حالی که همچنین ارائه خدمات ارزشمند به جامعه است.

"زمانی که آنها رسیده به ما این نوع مانند یک بدون ذهن و بسیار خوشحال است" Shanahan می گوید. "ما خوش آمدید هر کسی که کار می کند برای به دست آوردن غذا به جامعه است."

Sysco معمولا تامین مواد غذایی به رستوران ها و هتل ها و باشگاه های کشور و سایر صنایع. اما در طول coronavirus دوران بسیاری از کسانی که در مکان های بسته و یا فقط انجام گرفتن است.

Shanahan امیدوار است که در مرکز قرار گرفته رویداد تساوی مردم از فورت مایرز ناپل و دیگر نقاط جنوب غربی فلوریدا. او می گوید آن را یک جایگزین خوب برای کسانی که نمی خواهید به خطر گرفتن COVID-19 در فروشگاه مواد غذایی.

"من راه رفتن را به Publix و من از آنها بدم میاید به آن می گویند اما من نوع ترس" Shanahan می گوید. "من می دانم که Sysco ارائه یک تازه محصول خوب است. بنابراین اگر من قادر به خرید آن و آن را انتخاب کنید تا خودم بدون تماس برای تماس با من فکر می کنم که این یکی دیگر از خدمات است که ما ارائه می کنند."

Sysco یک ارائه دهنده مواد غذایی برای جنوب غربی فلوریدا رویداد مرکز که بسته شده است در طول شیوع کروناویروس.

انتخاب کنید تا به صورت پاپ آپ رویداد بین ساعت 11 صبح و 3 بعد از ظهر جمعه. Sysco کارکنان را به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله, Mutschler می گوید.

"این آسان و امن راه برای به دست آوردن مواد غذایی خود را," او می گوید. "مردمی می تواند به صورت آنلاین و سفارش. آنها یک شماره سفارش. آنها یک وانت بار. و آنها را نشان می دهد و خود را سفارش قرار داده شده است به طور مستقیم در تنه خود را.

"به طوری که آنها لازم نیست برای رفتن به یک فروشگاه که در آن آنها ممکن است احساس ناراحت کننده.... این یک پیروزی بزرگ همه در اطراف من فکر می کنم برای جامعه است."

تمام سفارشات کارت اعتباری تنها. کارت خواهد بود را دامنگیر در سایت با استفاده از کارت اعتباری خواننده مربع است.

Shanahan می گوید جنوب غربی فلوریدا رویداد مرکز اهدا پارکینگ برای این رویداد و نمی توان دریافت پول و یا دیگر جبران کند. اما Sysco نیز ارائه می دهد حوادث به عنوان یک سرمایه گذاری پول سازی برای کسب و کار. برای اطلاعات بیشتر در مورد میزبانی یک دیدار foodie.sysco.com/sysco-pop-up-shop/host-a-sysco-pop-up-stock-up-event.

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)

باند بازی در: SWFL نوازندگان زنده ماندن آنلاین با جریان کنسرت

Randy Wayne White: The miami gardens, نویسنده مذاکرات جدید کتاب "باله' کوسه که چرا او نمی خواهد شنا قطعات Caloosahatchee



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب