پلیس: مرد سعی تیراندازی دو نفر دیگر از بچه ها در ماموریت تپه اما از دست رفته

بوستون گزارش پلیس و دستگیری دو مرد پس از آنها ظاهرا سعی اسلحه را از یک زن و شوهر از بچه های دیگر در Halleck خی

توسط ABDOOSNEWS در 30 فروردین 1399

بوستون گزارش پلیس و دستگیری دو مرد پس از آنها ظاهرا سعی اسلحه را از یک زن و شوهر از بچه های دیگر در Halleck خیابان در ماموریت تپه حدود 6 بعد از ظهر روز پنج شنبه.

در بدو ورود مامورین صحبت کرد و به گفته شاهدان در این منطقه اظهار داشت که بر اثر شلیک گلوله آمده بود از این منطقه از ایستگاه خیابان. بیشتر شاهدان اعلام کرد دو مظنون خارج شد تیره سدان و شروع به تیراندازی در دو ناشناخته نر قربانیان بودند که راه رفتن بر روی Halleck خیابان قبل از بازگشت به وسیله نقلیه خود را و در حال فرار از این منطقه است. افسران جستجو در منطقه و در واقع بالستیک شواهد در ایستگاه خیابان اما قادر به قرار دادن مظنون و یا هر قربانیان.

ماموران در ادامه به کرباس منطقه زمانی که مشاهده کردند یک سدان مطابق با شرح خودرو مظنون شدند و عامل خروج از پارکینگ در Gurney خیابان حدود دو بلوک از آن بالستیک شواهد واقع شده بود. افسران فعال اضطراری تجهیزات و آغاز یک توقف ترافیک در این منطقه از خیابان اسمیت و پارکر خیابان در Roxbury. افسران حذف اپراتور و مسافر از این وسیله نقلیه و پس از آن در واقع یک اسلحه گرم تحت مسافر صندلی.

Dominick Whitlow Douglas, 28 راننده و Tevin Abercrombie, 25, شد متهم با در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات حمل لود firearem در یک راه عمومی و در اختیار داشتن اسلحه گرم با یک تغییر یا مخدوش شماره سریال پلیس می گویند.

بی گناه و غیره.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب