Poco برای راه اندازی جهانی گوشی های هوشمند جدید در نیمه اول دسامبر ، شایعاتی مبنی بر تغییر نام Redmi Note 10

[ad_1] نوکی ادعا می کند که Poco ممکن است گوشی هوشمند بعدی خود را در نیمه اول دسامبر به بازار عرضه کند. پیش ب

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

نوکی ادعا می کند که Poco ممکن است گوشی هوشمند بعدی خود را در نیمه اول دسامبر به بازار عرضه کند. پیش بینی می شود مارک فرعی شیائومی یک اسمارت فون میان رده را در ماه دسامبر در سطح جهانی عرضه کند ، با این حال جزئیات مربوط به عرضه آن در هند مشخص نیست این مطابق با توئیت اخیر مدیر بازاریابی محصولات این شرکت و سخنگوی جهانی آنگوس کای هو نگ است که به اشتراک گذاشت که تلفن هوشمند جدید Poco قبل از پایان سال جاری وجود دارد. شایعات حاکی از آن است که این گوشی با نام تجاری Redmi Note 10 معرفی خواهد شد.

تیپستر Mukul Sharma توییت کرد اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، یک گوشی هوشمند Poco در نیمه اول دسامبر راه اندازی می شود. این پرتاب جهانی خواهد بود و خبرچین اشاره می کند که هیچ صحبتی در مورد پرتاب هند وجود ندارد. در پاسخ به یکی از نظر دهندگان ، خبرچین به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد این گوشی Poco یک گوشی میان رده است.

در اوایل ماه اکتبر ، مدیر بازاریابی محصولات Poco و سخنگوی جهانی Angus Kai Ho Ng طعنه زد که گوشی هوشمند Poco دیگری قبل از پایان سال 2020 راه اندازی خواهد شد. در آن زمان ، گزارش شده است که یک تلفن Poco با شماره مدل M2010J19CG در سایت صدور گواهینامه روسی روسیه دیده می شود. اعتقاد بر این است که این گوشی مارک جدیدی از گوشی های سری Redmi Note 10 است.

چند روز پیش ، یک تلفن که اعتقاد به Redmi Note 10 4G است ، گزارش شده است در وب سایت گواهی اجباری چین (3C) با شماره مدل M2010J19SC و این تلفن احتمالاً با شماره مدل M2010J19CG ، متعلق به یک تلفن هوشمند Poco ، در بازارهای جهانی آغاز خواهد شد .

پوکو اوایل این ماه Poco C3 را در هند راه اندازی کرد که نسخه کمی اصلاح شده Redmi 9C بود که در ماه ژوئن در مالزی به بازار عرضه شد. پیش از آن ، Poco X3 در هند در ماه سپتامبر به بازار آمد و یک نوع کمی اصلاح شده از Poco X3 NFC بود که در اوایل همان ماه در بازارهای اروپا معرفی شد. این نشان می دهد که تلفن هوشمند آینده Poco ممکن است یک گوشی Redmi با مارک تجاری جدید باشد.


آیا OnePlus 8T بهترین "پرچمدار ارزش" سال 2020 است؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن