پنومونی در بیماران دو برابر احتمال دارد به مرگ از افراد مبتلا به شکستگی لگن

آنها می توانند, رزومه, استفاده, با, تازه, جدید, تماس با لنز و لنز موارد زمانی که آنها بازگشت به سلامت کامل و ص

توسط ABDOOSNEWS در 1 اردیبهشت 1399
Contact lenses
آنها می توانند, رزومه, استفاده, با, تازه, جدید, تماس با لنز و لنز موارد زمانی که آنها بازگشت به سلامت کامل و صحبت با پزشک مراقبت چشم خود را. فلیکر

می تواند نگه داشتن مردم با پوشیدن لنزهای تماسی در طول coronavirus (COVID-19) همه گیر به عنوان طولانی به عنوان آنها را رعایت بهداشت دست و به دنبال مناسب فصل-و-مراقبت جهت, محققان می گویند.

مطالعه و کنکاش به چند جنبه از سلامت چشم میان بهداشت جهانی بحران با تاکید خاص بر استفاده ایمن از تماس با لنز.

"یافته های ما نشان می دهد که لنزهای تماس با ما باقی می ماند کاملا قابل قبول شکل تصحیح بینایی در طول coronavirus همه گیر تا زمانی که مردم رعایت بهداشت دست و به دنبال مناسب فصل-و-مراقبت جهت" گفت: مطالعه منجر نویسنده لیندون جونز از دانشگاه واترلو در کانادا.

"متاسفانه ما شاهد تعدادی از اشتباه در گزارش در مورد لنزهای تماسی و عینک در روزهای اخیر. هدف ما این است که مطمئن شوید که علم حمایت حقایق را درک و کمک به مراقبت از چشم پزشکان ارائه دقیق و به موقع مشاوره به بیماران مبتلا به" جونز اضافه شده است.

Contact Lenses
به دنبال مناسب روش بهداشتی برای پوشیدن و برداشتن لنزهای تماسی. Pixabay

با توجه به مطالعه منتشر شده در مجله لنز تماس با ما & قدامی چشم تیم تحقیقاتی توسعه داده است برخی از حقایق برای مراقبت از چشم پزشکان (ECPs) برای به اشتراک گذاشتن با هر کسی که متکی بر لنزهای تماسی یا عینک یا عینک.

وجود دارد در حال حاضر هیچ شواهد علمی که wearers لنز افزایش خطر ابتلا COVID-19 در مقایسه با عینک و یا عینک استفاده کنندگان محققان گفتند.

بیماران باید خود مشورت مراقبت از چشم پزشکان با سوالات.

کامل دست شستن و خشک کردن ضروری هستند و همچنین به درستی پوشیدن و مراقبت از لنزهای تماسی حصول اطمینان از خوب تماس با لنز مورد بهداشت و به طور منظم تمیز کردن عینک و یا عینک با آب و صابون.

این عادات به شما کمک می ماندن و سالم و خارج از مطب و یا بیمارستان, در نتیجه به حداقل رساندن اثرات گسترده تر سیستم بهداشت و درمان.

محققان گفتند که هیچ شواهد علمی پشتیبانی از شایعاتی که هر روز عینک/عینک ارائه حفاظت در برابر COVID-19.

Contact Lenses
وجود دارد در حال حاضر هیچ شواهد علمی که wearers لنز افزایش خطر ابتلا COVID-19 در مقایسه با عینک و یا عینک استفاده کنندگان محققان گفتند. فلیکر

آیا مردم از لنزهای تماسی عینک/عینک و یا نیاز به تصحیح بینایی در همه افراد باید از دست زدن به بینی و دهان و چشم ها با دست نشسته سازگار با سازمان بهداشت جهانی (WHO) و مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری ها (CDC) توصیه می کند.

همچنین بخوانید: بهداشت دهان و دندان: Ayurvedic راه

به گفته محققان wearers لنز که بیمار هستند باید به طور موقت برگرداندن به پوشیدن عینک/عینک.

آنها می توانند, رزومه, استفاده, با, تازه, جدید, تماس با لنز و لنز موارد زمانی که آنها بازگشت به سلامت کامل و صحبت با پزشک مراقبت چشم خود را. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب