بازی بازی های ویدئویی ممکن است باعث عادات بد غذایی در مردان جوان, هشدار محققان

یک مطالعه اخیر می گوید که زنان جوان به نظر می رسد بیشتر تحت تاثیر بالا استفاده از الکل از من منجر به کمتر علاق

توسط ABDOOSNEWS در 14 خرداد 1399
alcohol
یک مطالعه اخیر می گوید که زنان جوان به نظر می رسد بیشتر تحت تاثیر بالا استفاده از الکل از من منجر به کمتر علاقه ای به دانشگاهیان. Pixabay

Female دانشجویان هستند بیشتر احتمال دارد به بستگی به نوشیدن الکل برای بهبود آسایش روحی و روانی می گویند محققان و اضافه کرد که جوان به نظر می رسد زنان بیشتر تحت تاثیر الکل بالا استفاده بیش از مردان که ممکن است منجر به کمتر علاقه ای به دانشگاهیان.

"شناختی استعداد جوان به نظر می رسد زنان بیشتر تحت تاثیر قرار از مردان با مصرف الکل گفت:" مطالعه منجر نویسنده لینا Begdache دستیار استاد در دانشگاه بینگهمتون در ایالات متحده است.

"این رفتارهای کنترل شده توسط سیستم لیمبیک مغز است. اما عملکردهای شناختی برای نوشیدن استفاده از الکل در میان زنان و مردان جوان بودند متفاوت" Begdache اضافه شده است.

برای یافته های منتشر شده در مجله روند در علوم اعصاب و آموزش و پرورش محققان به دنبال مقایسه neurobehaviours و تلاش علمی در میان دانشجویان با کم الکل استفاده کنید با کسانی که از بالا مصرف الکل و ساخت مدل مفهومی است که نشان دهنده ادغام متغیرهای مختلف.

drink alcohol
این مطالعه نشان داد که زنان و مردان جوان نمایشگاه مشترک رفتاری پاسخ به الکل بالا. Pixabay

آنها با ارسال یک ناشناس نظرسنجی برای ارزیابی دانشجویان مصرف الکل و فرکانس همراه با سوال در خواب, عملکرد تحصیلی و نگرش به یادگیری است. آنها در مقایسه با جنسيت پاسخ و نشان داد که هر دو مردان و زنان نمایشگاه مشترک رفتاری پاسخ به الکل بالا استفاده کنید مانند سوء استفاده از مواد دیگر و ریسک.

نتايج نشان داد که زنان و دختران جوان گزارش شده به طور کلی کمتر علاقه به کار علمی و عملکرد نسبت به مردان جوان است. دومی گزارش بیشتر رفتارهای پرخطر مانند بازداشت از نوشیدن بیش از حد.

این مطالعه همچنین نشان داد که زنان جوان بیشتر به احتمال زیاد بستگی به الکل به بهبود روانی خوبی بودن که آن هم مربوط به عنوان آنها ممکن است خود درمانی از طریق نوشیدن. در هر دو جنس محققان گزارش افزایش در ضربه رفتارهایی که تحت کنترل سیستم لیمبیک (قدیمی ترین بخش از مغز تکاملی زبان).

girl alcohol
این مطالعه همچنین نشان داد که زنان جوان بیشتر به احتمال زیاد بستگی به الکل به بهبود روانی خوبی بودن. Pixabay

همچنین بخوانید: دانشمند جوان توسعه دکمه وحشت برای مقابله با خشونت خانگی

یکی دیگر از دلایل تفاوت دیده می شود این است که دیفرانسیل سوخت و ساز بدن از الکل است. زنان metabolise الکل در نرخ آهسته تر, بنابراین, آنها به احتمال زیاد به احساس اثر الکل. در نتیجه مغز خود را بیشتر احتمال دارد به تجمع سمی متابولیت استالدهید که ممکن است تغییر شیمی مغز بیشتر برای اضافه کردن به دیفرانسیل رفتارهای مشخص شده در این مطالعه.

"عملکرد تحصیلی و رفتارهای پرخطر در میان دانشجویان ممکن است مربوط به عادات آشامیدنی خود را به طوری که بیشتر آموزش و پرورش و آگاهی باید به اشتراک گذاشته شده با دانشجویان گفت:" Begdache.

"این یافته ها نیز توضیح داده شده توسط این واقعیت است که زنان تمایل به بالاتر اتصال بین قشر در حالی که مردان زیادی قشر حجم در این مناطق در سیستم لیمبیک است که پشتیبانی تکانشگری" Begdache اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب