بازیکنان مختلف به دنبال دستورالعمل برای آموزش سرگیری

برخورد با بیماری های مزمن در زمان pandemicis یک چالش است. Pixabay سیستم ایمنی بدن نقش حیاتی در امن-امنیت ما را

توسط ABDOOSNEWS در 4 خرداد 1399
COVID
برخورد با بیماری های مزمن در زمان pandemicis یک چالش است. Pixabay

سیستم ایمنی بدن نقش حیاتی در امن-امنیت ما را از بسیاری عفونت اما همانطور که سن, سیستم ایمنی بدن ما نیز سنین و به تدریج از دست می دهد توانایی خود را برای مبارزه با عفونت. در میان افراد مسن فشار خون بالا و دیابت قلب و کبد بیماری تحت فشار قرار دادن آنها ضعف سیستم ایمنی است که باعث می شود آن را مشکل تر برای آنها را به مقابله با تهدیدات مانند Coronavirus.

Dr Karthik Anantharaman مدیر e-داروخانه, Medlife مذاکرات در مورد انواع بیماری های مزمن است که بر ایمنی و چگونه یکی می تواند از خود محافظت کنند با رژیم غذایی مناسب و ورزش و دارو. این ورزش تمرینات می تواند یک راه طولانی بروید.

دیابت

دیابت یک علت عمده برای نگرانی در میان نسل قدیمی تر و اگر نه در کنترل نگه داشته ممکن است آنها را مستعد ابتلا به دیگر در معرض خطر عفونت. مقادیر بالای قند در بدن تمایل به انتشار رادیکال های آزاد که می تواند آسیب به عروق خونی منجر به آترواسکلروز یک بیماری است که محدود رایگان جریان خون در بدن است.

این ممکن است باعث سکته مغزی یا آسیب به عروق خونی کوچکتر در حال حاضر در کل بدن – چشم منجر به رتینوپاتی دیابتی و کلیه ها – نفروپاتی دیابتی اعصاب – نوروپاتي که در آن بیمار از دست می دهد و تمام حس خود را از درد.

غیر قابل کنترل قند خون و دیابت نیز تاثیر منفی بر سیستم ایمنی بدن. آن را سرکوب ایمنی ارائه سلول های سفید خون (گلبولهای سفید). هنگامی که مواجه با یک خارجی عفونت سیستم ایمنی بدن تولید یک پروتئین به نام eantibody که تست شده است به عنوان eantibody آزمون' به عنوان بخشی از eCOVID-19 آزمون' به بررسی کنید که آیا بدن به اندازه کافی تولید eantibodies' برای حمله به این ویروس از داخل. این که انجام شده است عمدتا به دلیل یک بار به اندازه کافی در بدن تولید آنتی بادی برای مبارزه با عفونت اولین بار کمی وجود دارد به هیچ شانس از همان عفونت بازگشت دوباره است که پایه و اساس برای هر واکسن.

diabetes
دیابت منجر به بیماری های دیگر در میان بزرگسالان است. نگه داشتن آن در بررسی با این راهنمایی. Pixabay

تیروئید

مردم که رنج می برند از پایین سطح هورمون تیروکسین نیز در معرض خطر بزرگ در هنگام برخورد با عفونت به دلیل کاهش عملکرد سیستم ایمنی بدن. غده تیروئید بسیار مهم است وقتی که می آید به مدیریت چند مهم عملکرد بدن. غده تاثیر در لوزالمعده و رگ های خونی مغز عملکرد سیستم گوارش و تنفس و عملکرد کلیه و کبد و قلب و در نتیجه آن مهم است برای ایمنی نیز هست. حفظ سطح نرمال تیروکسین در خون است که بسیار حیاتی برای عملکرد سیستم های مختلف بدن واقعی تولید سلول های خونی در بدن است.

کبد و کلیه

کبد و کلیه-بیماری های مربوط نیز تاثیر منفی بر سیستم ایمنی بدن است. در موارد کبد و یا نارسایی کلیه یک بیمار می تواند به طور قابل توجهی تضعیف سیستم ایمنی بدن با توجه به کاهش تولید سلول های خون از مغز استخوان و برخی از داروهای مورد استفاده در درمان کبد/بیماری های کلیوی به طور مستقیم کاهش ایمنی نیز هست. این بیماران نیاز به مراقبت شدید به نگه داشتن عفونت در خلیج و جست و خیز نیست تست های روتین و دارو.

قلب

بیماران قلبی به طور معمول کسانی که با فشار خون بالا و کلسترول. فشار خون بالا بیماران نیاز به کنترل خود نمک و مصرف مایعات و مصرف روزانه نیاز به نظارت بیشتر است. قلب بیماران همچنین نیاز به اطمینان حاصل شود آنها را داروهای خود را در زمان دقیق تجویز ساعت به دلیل فواصل در آن داروهای گرفته شده در اطلاع رسانی دکتر خود را در چگونه بیمار قلبی انجام شده است. بر اساس این داده ها ممکن است آنها افزایش/کاهش دوز یا تغییر دارو است.

استرس یک عامل عمده در زندگی امروز است که باید به تماشای برای, به خصوص برای بیماران قلبی.

Heart ailments
بیماران قلبی به طور معمول کسانی که با فشار خون بالا و کلسترول. Pixabay

بایدها و نبایدها

برای همه که در بالا ذکر شده بیماری ترکیبی از مواد غذایی سالم و به موقع تمرینات و ترکیب آن با داروها و آزمایشات است که بیش از اندازه کافی برای اطمینان از یک بدن سالم و یک سیستم ایمنی سالم است. برای مثال کسی که با کلیه عوارض نیاز به سازمان دیده بان برای کل مصرف نمک است که به حداقل و مصرف مایعات که باید در نسبت با غذا خورده. کسی که با کبد عوارض به دور ماندن از الکل است. مصرف غذاهای غنی از ویتامین B و ویتامین C و ویتامین D3 و روي هستند موثر ترین راه برای افزایش تولید گلبولهای سفید و آنتی بادی است. یک مقدار سالم از نور خورشید نیز باید توسط بدن جذب می شود به اطمینان حاصل شود یک مقدار خوبی از ویتامین D.

افزایش در فروش دارو در طول COVID-19

بیماری های مزمن مانند دیابت یا فشار خون بالا نیست فقط ناپدید می شوند; آنها نیاز به نظارت هر روز. با ظهور COVID-19 موارد روز به روز مردم در حال تبدیل شدن به آگاه تر است باید بیشتر از ترس و در نتیجه در نظر گرفتن مراحل را برای اطمینان از ایمنی خود را با نگه داشتن خود را مجهز شده است. آنها در حال تبدیل شدن بیشتر سازگار با دارو و حصول اطمینان از آنها آن را به طور منظم و در زمان همین دلیل است که وجود دارد افزایش در خرید و فروش این داروها. "در طول چند ماه ما شاهد یک افزایش شدید در فروش فشار خون و دیابت داروهای بیشتر به طور خاص 20 درصد افزایش در فشار خون و داروهای قلبی و 10 درصد افزایش در پزشکی دیابت" می گوید: Dr Karthik.

همچنین بخوانید: گواتی مبتنی بر سازمان های غیر دولتی راه اندازی 'Dhara تلفنی' به صورت رایگان مشاوره روانی در میان همه گیر

چقدر مهم است برای بیماران مزمن به جست و خیز نیست/تاخیر آزمایشگاه تست ؟

برای بسیاری از بیماری های مزمن مانند دیابت و بالا کلسترول, آزمایش تجویز می شوند در فواصل زمانی خاص. مثلا تصادفی قند خون تست شود حداقل دو بار در هفته روزه شکر به انجام حداقل 5 بار در هفته اما این به ندرت اتفاق می افتد در عملی. از این رو توصیه ما به بیماران برای انجام قند خون ناشتا و آزمون حداقل 2 بار در هفته و حفظ سوابق خود را. برای فشار خون بالا بیمار حفظ یک رکورد از فشار خود را حداقل یک بار در روز بسیار مهم است. این نوع از داده های ترتیبی بسیار مهم برای یک دکتر را به تصمیم گیری های مربوط به بیماران خود را. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن