پسته: یک مهره است که مزایای تمام سنین

مداوم بهداشت و درمان اضطراری به افزایش آگاهی در مورد بهداشت شخصی, با تمرکز ویژه بر مصرف غذایی. اگر شما در حال

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

مداوم بهداشت و درمان اضطراری به افزایش آگاهی در مورد بهداشت شخصی, با تمرکز ویژه بر مصرف غذایی. اگر شما در حال ساخت هوشمند برنامه های رژیم غذایی است که شامل وعده سالم گزینه های است که می تواند یکی از جویدن در حالی که کار در نظر اضافه کردن پسته.

مصرف به طور منظم از مواد غذایی ناسالم می تواند ما را تحت تاثیر قرار توانایی بدن را برای جلوگیری و بهبود یافتن از عفونت. در حالی که تغذیه خوب می تواند به کاهش احتمال ابتلا به سایر مشکلات سلامتی از جمله چاقی و بیماری های قلبی و دیابت و برخی از انواع سرطان است. پسته خوشمزه, منبع کامل پروتئین برای مردم در هر سنی است.

دنبال کنید با ما در توییتر برای به روز رسانی بیشتر از ما!!

آمریکایی پسته تولید کنندگان توضیح برخی از مزایای کلیدی سبز مهره قدرت بسته بندی شده با مواد مغذی است.

تغذیه power

یکی 28g خدمت پسته معادل 49 آجیل بیش از هر زمان دیگر میان وعده مهره. پسته هستند که به طور طبیعی کلسترول میان وعده که شامل چربی های سالم و تنها 1.5 گرم چربی اشباع شده. آنها همچنین دارای آنتی اکسیدان لوتئین که فیلتر مضر اشعه ماوراء بنفش نور و نور آبی از صفحه نمایش دستگاه های الکترونیکی. مطالعات نشان داده اند که خوردن پسته آمریکایی می تواند کمک به کاهش فشار خون و کمک به جلوگیری از بیماری های قلبی.

منبع کاملی از پروتئین

غذا و داروی آمریکا (FDA) تعریف یک پروتئین کامل به عنوان یک مواد غذایی که حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری در مقدار کافی." پروتئین با کیفیت پسته مورد بررسی قرار گرفت و برای اولین بار در دانشگاه ایلینوی. در این مطالعه مشخص شد که پسته حاوی نه همه اسیدهای آمینه ضروری برای حمایت از رشد و حفظ سلامت برای کسانی که 5 سال و مسن بنابراین آنها یک "کامل" پروتئین است.

اگر شما در حال ساخت هوشمند برنامه های رژیم غذایی است که شامل وعده سالم گزینه های است که می تواند یکی از جویدن در حالی که کار در نظر اضافه کردن پسته. فلیکر

سوخت سبک زندگی فعال

آن است که کلسترول و یک منبع خوبی از فیبر و چربی های سالم و ویتامین های B و حاوی آنتی اکسیدان لوتئین و پتاسیم برای کمک به بدن در سوخت گیری و بازیابی قبل و بعد از تمرین. برخی از مردم هنوز هم نگران است که با اضافه کردن پسته به رژیم غذایی ممکن است در کاهش وزن, اما محققان کشف کرده اند که خوردن به اندازه 20 درصد کالری از پسته ممکن است به افزایش وزن منجر شود.

را برای مادران

بسیاری از زنان باردار ممکن است دچار ديابت حاملگی (GDM) در سه ماهه سوم. این باعث می شود سطح گلوکز خون بالا است که می تواند بر هر دو مادر و فرزند. با توجه به یک مطالعه برجسته زنان مبتلا به دیابت بارداری و افزایش قند خون (GIGT) که خوردن پسته بود به طور قابل توجهی کاهش و افزایش قند خون آنها در مقایسه با زمانی که به خوردن نان گندم کامل (کالری به کالری).

همچنین بخوانید: رستوران دستورالعمل های راه اندازی شده توسط NRAI پس از همه گیر عصر

ضروری میان وعده برای کودکان

پسته می تواند شامل به عنوان یک smart وعده گزینه به عنوان بخشی از خود را به کودکان برنامه رژیم غذایی آن را به عنوان بسته, قدرتمند, پانچ از مواد مغذی ضروری است. نه تنها پسته خوشمزه و سرگرم کننده برای غذا خوردن برای کودکان, اما آنها نیز فوق العاده سالم, و می تواند کمک به کودکان رشد و یادگیری است.

اگر شما می خواهید خود را برای افزایش مصرف پروتئین, برنامه رژیم غذایی خود را با پسته. (IANS)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن