عکاسی تأثیرات کارناتاکا آس Lensman خانه پسران نام

Passionate بیش از photography, ace lensman راوی Hongal ساخته شده خود را در خانه رویایی در کارناتاکا را Belagav

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1399

Passionate بیش از photography, ace lensman راوی Hongal ساخته شده خود را در خانه رویایی در کارناتاکا را Belagavi شهر در شکل یک دوربین در حالی که سه پسر خود را بعد از نام محبوب ژاپنی دوربین مارک.

"من دوست دارم برای دوربین های دیجیتال و شور و شوق برای عکاسی ساخته شده من در ساخت خانه من در یک دوربین با لنز یک فلش نشان می دهد حلقه یک کارت حافظه و یک منظره یاب.

"من ساخته شده 3-طبقه خانه در 22×50 متر مربع سایت در Shastri Nagar در این شکل به طوری که مردم می توانند با شناسایی ساختمان به راحتی و تشخیص من زندگی سرگرمی که من با دوربین و آنها را به من بوده است منبع امرار معاش" Hongal گفت: سرپرستان.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

اما دوربین نه تنها تعیین پیکربندی Hongal خانه.

"پسر ارشد من کانن است که 20 سال نیکون 18 سال و اپسون 13 سال.... خود را برای اولین بار نام آنها از نام های تجاری ژاپنی دوربین که من در طول سال ها پس از شروع با معمولی اوج و پنتاکس با سیاه و سفید رول در 1980s" Hongal گفت.

به تلطیف خانه هزینه Hongal Rs 71 لاخ. او آن را طراحی شده توسط خود را در بنگلور مبتنی بر برادر در قانون و داخلی مشاور Y. R. viktor vogel.

Cameras guide Karnataka lensman's house shape, sons' names
یکی از پسر او به نام نیکون با نام محبوب ژاپنی دوربین با نام تجاری. Pxabay

"من در دوران کودکی سرگرمی برای عکاسی و دوربین های پس از سن جوان تبدیل به یک زندگی طولانی و شور و شغل. من راه اندازی Rani استودیو دیجیتال در اینجا با کمک همسر من Kripa Rani که یک شریک در کسب و کار" گفت: Hongal.

علاوه بر گرفتن عکس در استودیو Hongal را پوشش می دهد و مراسم عروسی و رویدادهای فرهنگی و توابع عمومی در شهرستان. او همچنین علاقه تیراندازی به حیات وحش و گیاهان.

دوربین-شکل ساختمان تبدیل به یک مرکز جاذبه در مستعمره های مسکونی شده است و جذب بازدید کننده برای دیدن آن است که در داخل آن Hongal نیز طراحی شده است مانند قطعات داخلی دوربین.

همچنین بخوانید: اینجا کوکتل جفت با مواد غذایی را برای شما به تجربه

"طبقه اول ساخته شده در شکل یک پرینتر اپسون طبقه دوم با یک پنجره در نیکون لنز شکل در مرکز و پنجره اتاق خواب در طبقه سوم در شکل کانن فلش و تراس دیوار با یک دکمه برای کلیک کنید" گفت: Hongal.

"اگر ما نمی تواند انجام مسکن-گرمایش مراسم در ماه آوریل با توجه به Covid ناشی از مستند ما نقل مکان کرد و به خانه پس از انجام ساده pooja. از آن پس بسیاری از مردم شده اند بازدید از خانه و گرفتن عکس های سلفی در مقابل آن ایستاده," او گفت:.

Hongal را پسر دوم نیکون نشان داده است علاقه خود را به حمل پدر میراث پس از مطالعات خود را. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن