فاز 3 مطالعه ارزیابی CRS در Covid-19 بيمار مبتلا به ذات الریه

Researchers در دانشگاه مرکز علوم بهداشت تگزاس در هوستون (UTHealth) در ایالات متحده در حال بررسی اثربخشی یک آرت

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

Researchers در دانشگاه مرکز علوم بهداشت تگزاس در هوستون (UTHealth) در ایالات متحده در حال بررسی اثربخشی یک آرتروز دارو در درمان نوع شدید واکنش افراطی سیستم ایمنی بدن در بیماران دیده می شود با Covid-19 ناشی از ذات الریه در فاز 3 کارآزمایی بالینی.

کارآزمایی بالینی است که ثبت نام بیماران در هریس سلامت سیستم لیندون جانسون در بیمارستان هوستون تگزاس.

فاز 3 مطالعه ارزیابی اثربخشی این دارو کاناکینوماب یک اينترلوکين-1 (IL-1) مسدود کننده تایید شده برای درمان آرتريت روماتوئيد, برای جلوگیری از توليد سيتوکين سندرم (CRS) در Covid-19 بيمار مبتلا به ذات الریه.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

اغلب به عنوان یک سايتوکين طوفان CRS تهدید کننده حیات ناشی از واکنش ایمنی بدن با بدن انتشار بیش از حد بسیاری از سايتوکاين به خون در یک بار.

سيتوکين ها شامل دسته گسترده ای از پروتئین های ترشح شده توسط بدن است.

Phase 3 trial to study arthritis drug's effect on Covid-19
سيتوکين ها شامل دسته گسترده ای از پروتئین های ترشح شده توسط بدن است. Pixabay

اينترلوکين-1 به عنوان اولین خط دفاع برای سیستم ایمنی بدن, هشدار پروتئین های دیگر به پاسخ اگر یک ویروس و یا باکتری ها در حال حاضر.

کاناکینوماب بلوک تولید IL-1 و پروتئین است که می تواند به جلوگیری از ممکن است مرگبار واکنش افراطی سیستم ایمنی بدن در Covid-19 بيمار.

تحقیقات مرتبط تعدادی از Covid-19 مرگ و میر به CRS با توجه به آسیب های ناشی از به چندین ارگان های بزرگ.

روبرتو C. Arduino, MD, مطالعه منجر محقق و استاد بیماری های عفونی در McGovern دانشکده پزشکی در UTHealth گفت: این زمان برای تحقیقات جامعه به استفاده از اعضا و تخصص در جستجو برای یک درمان برای کوروناویروس.

Arduino پژوهش پس زمینه شامل مطالعه جدید داروهای ضد ویروسی درمان استراتژی فعال شدن سیستم ایمنی بدن و التهاب در جستجوی HIV درمان است.

"تحقیق جامعه واقعا احساس می کند مجبور به انجام کاری در جستجو برای یک درمان مناسب برای Covid-19 و من احساس می کنم من آن را مدیون به جامعه ارائه تخصص من گفت:" Arduino که رهبری HIV تحقیقات بالینی برای 22 سال است.

Phase 3 trial to study arthritis drug's effect on Covid-19
بیش از دو ساعت دوره بیمارانی که ثبت نام را دریافت خواهد کرد یا 450 میلی گرم از 600 میلی گرم یا 750 میلی گرم IV دوز کاناکینوماب بر اساس وزن بدن خود را. Pixabay

همچنین بخوانید: اقامت آکنه اثبات این فصل باران های موسمی

محققان در حال بررسی اگر کاناکینوماب همراه با استاندارد-از-مراقبت از درمان می تواند افزایش شانس زنده ماندن را تا کنون که بدون نیاز به مهاجم تهویه مکانیکی در بیماران مبتلا به Covid-19 ناشی از ذات الریه.

بیش از دو ساعت دوره بیمارانی که ثبت نام را دریافت خواهد کرد یا 450 میلی گرم از 600 میلی گرم یا 750 میلی گرم IV دوز کاناکینوماب بر اساس وزن بدن UTHealth گفت: در بیانیه ای در روز دوشنبه. آردوینو است که این مطالعه را رهبری محقق شده است.

همه شرکت کنندگان باید بررسی شود تا به 29 روز یا تا زمانی که آنها از بیمارستان مرخص شده. پیگیری خواهد رخ می دهد در 127 روز. (IANS)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن