PETA می نویسد: به روسای پلیس به دنبال ممنوعیت کشتار حیوانات برای Bakrid

Even به عنوان روحانیون و امام به دنبال لغو ممنوعیت کشتار حیوانات برای Bakrid, مردم برای درمان اخلاقی از حیوانا

توسط ABDOOSNEWS در 2 مرداد 1399

Even به عنوان روحانیون و امام به دنبال لغو ممنوعیت کشتار حیوانات برای Bakrid, مردم برای درمان اخلاقی از حیوانات (PETA) نوشته شده به روسای پلیس از تمام متحده است. این نام بر آنها برای همه امکان پذیر است اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از حمل و نقل غیر قانونی و کشتار حیوانات در صدر Bakrid.

PETA India, حمایت کاردانی Pradeep Ranjan Doley Barman در بیانیه ای گفت: "همه ادیان تماس برای شفقت — هیچ کدام نیاز به کشتن یا خوردن حیوانات و هک کردن آنها را به مرگ با سلاح های ساده است فقط بی رحمانه است."

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

او گفت که دولت موظف به رعایت و اجرای هند حمایت از حیوانات قوانین و PETA هند خواستار مقامات منع برش از حیوانات گلوی توسط افراد آموزش ندیده در باز است.

PETA India, در آن نامه اشاره کرده است که در دو مسائل مربوط به قربانی کردن و کشتن حیوانات برای گوشت دیوان عالی کشور حکم داده است که حیوانات را ذبح شود تنها با مجوز رسمی از کشتارگاه و مقامات شهرداری باید اطمینان از انطباق با این حکم.

PETA seeks ban on animal slaughter on Bakrid
PETA هند گفت که هزاران نفر از بز بوفالو ، شتر و دیگر حیوانات کشته شده در طول جشنواره مانند Bakrid. Pixabay

قوانین مربوط به جلوگیری از ظلم به حیوانات و ایمنی مواد غذایی و استانداردهای دستورالعمل مجوز کشتار حیوانات برای غذا تنها در ثبت نام و یا مجوز کشتارگاه مجهز به گونه ای خاص و خیره کننده تجهیزات.

همچنین بخوانید: COVID-19 ساخت جهانی مهد کودک بحران بدتر می گوید یونیسف سر

قوانین حمل و نقل از حیوانات نیز مکررا نقض شده در این جشنواره است.

PETA هند گفت که هزاران نفر از بز بوفالو ، شتر و دیگر حیوانات کشته شده در طول جشنواره مانند Bakrid, که برگزار خواهد شد در تاریخ 1 اوت این سال است.

"رایج شیوه های غیر قانونی در طول این تعطیلات شامل قراردادن بر روی حیوانات به شدت شلوغ کامیون ها — که به طور معمول باعث خفگی و استخوان شکسته — شکستن دم خود را و ضرب و شتم آنها را به آنها را نگه دارید در حال حرکت در حالی که راهپیمایی آنها به محل قربانی و کشتار توسط افراد آموزش ندیده که شکاف حیوانات' گلو با چاقو کسل کننده در نظر کامل از یکدیگر و اغلب در مقابل آسیب دیده و ناراحت کودکانی که می خواهید برای محافظت از آنها را از آسیب" را PETA بیانیه ای گفت:. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب