بازی کامل کامل فراهم می کند مهلت برای مبارزه لی کانتی هتل

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 20, 2020به عنوان تایید موارد مثب

توسط ABDOOSNEWS در 31 خرداد 1399

به عنوان تایید موارد مثبت COVID-19 شده اند تنظیم تک-بعد پرونده در فلوریدا این هفته در مقیاس بزرگ, تازه کار بیس بال مسابقات بازگشته اند به عمل در Lee County است.

آنها مجبور به بازگشت تسکین محلی مدیران هتل.

Lee County parks از جمله بیس بال بسته مارس 17 به دلیل coronavirus. آنها شروع بازگشایی مارس 22, وقتی فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis مجاز ورزشی جوانان لیگ به رزومه و شهرستان بازگشایی پارک.

هتل ها اشغال شده است در نزدیکی وقفه از اواسط ماه مارس زمانی که ایالات متحده شروع به خاموش کردن چون از رمان coronavirus جهانی همه گیر.

کامل بازی ملی بیس بال جوانان سازمان دوباره آغاز حوادث در شهرستان پنج شنبه. آن را تا به حال به لغو 180-تیم آخر هفته روز یادبود رویداد. آن را نیز لغو آن آفتاب ویترین که کشیده اند 150-200 بازیکنان به علاوه کالج مربیان لیگ اصلی بیس بال پیشاهنگی.

"آن را از صفر به 100" گفت: Jeff Webb مدیر کل همپتون مسافرخانه & سوئیت خاموش استعماری بلوار محبوب محل اقامت کامل بازی تیم به دلیل نزدیکی آن به تری پارک و شهرستان های پیچیده از پنج زمینه های خاموش ادیسون خیابان. "این بیشتر شبیه رفتن از 20 مایل در ساعت به 70 مایل در ساعت. ما حدود 20 اتاق به ارزش بازی کامل مهمانان این آخر هفته. هنگامی که ما به هفته بعد از آن باید انتخاب کنید تا و حتی بیشتر به 40 اتاق و یک شب."

یک بازی کامل 13-و-تحت مسابقات درو 17 تیم در روز شنبه و یک 14-و-تحت مسابقات جلب 18 تیم جمعه به این منطقه است.

بیشتر مسابقات برنامه ریزی شده در طول تابستان است.

"این کمک می کند ما هر سال اما حتی بیشتر از آن در حال حاضر" گفت: Webb که دارای 102 اتاق در هتل خود را. "ما در حال حاضر در حال بازگشت به کسب و کار است."

روزنامه گفت که او تا به حال به غیر روحانی کردن 20 کارمند در اواسط ماه مارس بوده ولی قادر به rehire برخی از آنها در هفته های اخیر.

"ما قادر خواهید بود به استخدام افراد," او گفت:. "این رفتن به یک افزایش بزرگ به هتل ما اقتصاد است. آن را یک قطعه بسیار مهم از تابستان هر سال در تابستان اما حتی بیشتر از آن در حال حاضر. ما شده ایم در شکل بسیار بد است."

گردشگری ورزشی بوده است حیاتی برای هتل ها در منطقه در غیر این صورت آهسته, ماه های تابستان.

بیش از پنج سال قبلی کامل بازی برگزار کرده است به طور متوسط 41 حوادث در هر سال در Lee County است. این فعالیت منجر به به طور متوسط از $29.6 میلیون دلار در هزینه های مستقیم هر سال با میانگین سالانه 67,846 اتاق هتل شب های پر شده, با توجه به سوابق شهرستان.

هتل, تخت, مالیات 5 ٪ در هر اتاق شب برای کمک به پرداخت بدهی و نگهداری از بیس بال امکانات (20%) حفظ سواحل و شهرستان سواحل (26.4%) و ترویج گردشگری (53.6%).

در این سال, تخت, مالیات بر درآمد تولید شده از گردشگری ورزشی است که مطمئن شوید که به سقوط به دلیل از coronavirus.

اگر چه coronavirus تا کنون تنها لغو دو بازی کامل رویدادهای سالانه تعداد حوادث بوده است روند نزولی به هر حال. سازمان گسترش به مناطق دیگر در سراسر کشور.

تعداد کامل وقایع بازی در لی شهرستان بیش از پنج سال گذشته:

  • 2016: 43
  • 2017: 49
  • 2018: 43
  • 2019: 39
  • 2020: 23

41% کاهش حوادث از سال گذشته تا حدودی مربوط به COVID-19 گفت: بن فورد معاون توسعه ملی برای بازی کامل است.

"بدیهی است که ما با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی که نیاز به اطمینان حاصل شود همه امن و راحت را با حضور" فورد گفت: در یک ایمیل. "ما باید خود ما دستورالعمل ها و نیز زیر محلی و ایالتی و فدرال دستورالعمل به عنوان به خوبی. ما ادامه خواهد داد برای نظارت بر همه چیز را در طول و پس از هر رویداد را اجرا کنیم."

اما چیزی بهتر از هیچ چیز گفت: کیم فریدریش مدیر کل تعطیلات مسافرخانه اکسپرس در فروم.

"همه چیز شروع به انتخاب کنید تا و ما باید چند چیز اما این اولین بار است که مسابقات ما تا به حال پس از این همه آغاز شد" فریدریش گفت. "فقط آن را به خوبی ببینید که همه چیز شروع به بالقوه تبدیل به شاید های جدید طبیعی است. مسابقات می رویم و تیم در حال بازی است که به خوبی ببینید."

Coronavirus تحویل داده و دو نفر دیگر گردشگری ورزشی ضربات به Lee County, لغو 2020 ULTIMOPREZZO بیس بال نهایی در مارس در هموند ورزشگاه و آمریکای شمالی غلتک مسابقات قهرمانی هاکی (NARCh) در ماه جولای.

در 2019 در ULTIMOPREZZO بیس بال نهایی پر تقریبا 2000 اتاق هتل شب با $805,085 بازدید کننده هزینه با توجه به سوابق شهرستان.

در سال 2016 NARCh شرقی فینال پر 7,296 اتاق های هتل و تولید $3.8 میلیون در مستقیم بازدید کننده صرف.

اما بازگشت کامل بازی که تا به حال چند رویدادهای برنامه ریزی شده در طول coronavirus خاموش شدن ناگهانی باید بی پرده آنچه می توانست بدتر از ضرر و زیان است.

"این در حال رفتن به شروع به گرفتن برخی از گردشگری ورزشی و برگشت به هتل گفت:" جف العاده, مدیر شهرستان توسعه ورزش. "دوباره آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه بسیاری از پدر و مادر و تیم سفر خواهد کرد. اما من فکر می کنم آن را به خوبی نسبت به آنچه مورد انتظار بود. اگر ما تعطیل شد, در ماه های ژوئن و ژوئیه است که می شده اند بسیار دردناک برای بازی مناسب کسب و کار در Lee County است."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن